هزینه عروسیمو نصف کردم 😌

آبان 28, 1401
یادداشت

شاید باورتون نشه ولی من با این چند تا کار کوچیکی که انجام دادم خیلی از هزینه های عروسیمو کمتر کردم . میدونم که همتون برای عروسی دنبال سالن های نشان دار شهرتون هستید تا پیش بهترین و حرفه ای ترین آرایشگر ها کار شینیون مو و میکاپ عروسیتونو انجام بدید ، خوب منم مثل هر دختر دیگه ای قطعا دلم میخواست این اتفاق برام بیافته تا از نتیجه کار مطمئن و راضی باشم اما خوب وقتی اومدم مقایسه کردم دیدم خیلی از آرایشگاه های دیگه ای هم تو شهر هستند که کیفیت کارشون کمتر از این سالن های بالا شهری و پر زرق و برق نیست حتی تو بعضی از مدل عکس هایی که تو اینستاگرامش گذاشته بود ، من خودم اون سالنی رو که کمتر شناخته شده بود بیشتر قبول داشتم اما هنوز هم مطمئن نبودم برای همین تصمیم گرفتم قبل از عروسی یکی دو دفعه برای مناسبت های مهمی که داشتم پیشش برم تا از نتیجه نهایی مطمئن بشم خداروشکر که همینم شد یادمه که همه بعد عروسی ازم در مورد آرایشگاهی که رفته بودم میپرسیدند .

یا یه کار دیگه ای که انجام ندادم ، عکسی و فیلم های فرمالیته بود ، کلا عقیده زیادی به فیلم و عکس های فرمالیته نداشتم ، در واقع منم مثل هر دختر دیگه ای دلم می خواست یک آلبوم پر از عکس و فیلم با همسرم داشته باشم تا از هر لحظه بتونم ثبت خاطره کنم اما خوب ترجیح دادم به جای هزینه هایی که قراره برای فرمالیته ام بدم همونو بزارم برای مناسبت هایی که پیش میاد و این جوری هر موقع که دلم خواست میتونم با لباس و دکور های مختلف عکس و فیلم های خوبی داشته باشم .

با همسرم که رفته بودم تالار ها و سالن ها رو ببینیم اولش فقط میگفتیم که یه رو خاص جشنمونو بگریم مثل ولنتاین یا یکی از مناسبت ها و اعیاد… اما بعدش که مقایسه کردیم دیدیم که چقدر بین رزو یک روز عادی تا روز های شلوغ تفاوت وجود داره ، معمولا چون برگزاری جشن عروسی تو روز های شلوغ طرفداران بیشتری داره به همین دلیل گرون تر از همون جشن و برگزاری آن در یک روز عادیه . شاید با خودتون بگید که مگه چقدر این سه تا کار میتونه تو کاهش خرج و مخارج عروسی تاثیر گذار باشه خوب در واقع شما حتی با کار های کوچیکی هم که انجام میدین میتونین تا حدودی در کاهش هزینه های مصرفی خرج عروسیتون تاثیرگذار باشید .

3/5 - (2 امتیاز)

5 دیدگاه در “هزینه عروسیمو نصف کردم 😌

  1. سودابه گفت:

    ولی اینو قبول کن همه مثل شما انقد فهمیده نیستن . نمونش همین عروس نفهم من . رفت معروفترین مزون شهرمون لباس عروس خرید هر چی گفتم اجاره کن پول الکیه خرید قبول نکرد 50 ملیون پولش شد . رفت یه آرایشگاه به قول خودش لاکچری که 10 ملیون واسه ما خرج برداشت چقدم زشت شد . هرچیم گفتیم بابا جان حالا عروسیت یه تاریخ رند نباشه نمیشه ؟ قبول نکرد والا چی بگم دیگه بعضیا مدلشون اینه

  2. احمد رضا گفت:

    احسنت به تو دختر فهمیده

  3. saha گفت:

    دیگه تو این روزگاری که گرونی بیداد میکنه این کارارو نکرد که دیگه نمیشه عروسی گرفت

    1. parisa گفت:

      واقعا هم همینطوره

  4. msoomeh گفت:

    یعنی میتونم بگم هرچی میکشیم از اینستاگرام میکشیم ، روز عروسیم خداتومن پول ارایشگاه دادم اما به بدترین شکل ممکن منو درست کرد دقیقه میشه گفت از این ارایش های که دهه 60 انجام میدادن به قول خودش ارایش عروساش آینه ممنوع بود تا ذوق عرووسشو ببینه 😤😤 منم گول پیج اینستاشو خوردم به خدا دختر عمم رفته بود یه ارایشگاه معمولی و ارزون تر خیلی هم خوشگل شده بود شماها دیگه اشتباه منو نکنین خوب تحقیق کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *