برای جهیزیه این وسایل رو نخرید 😴

آبان 23, 1401
یادداشت

وای خدایا این بوفه و مبل سلطنتی با این ساعت ایستاده تجملاتی بزرگ و یوقور دیگه چی بود که من انقدر اصرار به خریدنشون تو جهیزیه ام داشتم و واقعا هم پشیمونم برای خریدشون . همیشه ی خدا همین جوره وقتی که یه چیزی به دلم میافته تا نخرمش آروم نمیشینم😡 ، اگر از من بپرسند که بزرگترین اشتباهت تو خرید جهیزیه چی بود قطعا میگفتم خرید های کورکورانه ای که داشتم . راستشو بخواین فقط هم بیشتر برای چشم و هم چشمی بود که این وسایلو خریدم . اما اگر الان به عقب برگردم اصلا همچین کاری نمی کنم .

نمونه اش همین بوفه با این که تا همین 4 سال پیش بوفه دیگه زیاد استفاده نمیشد اما من به شدت دلم می خواست یک بوفه و ساعت ایستاده داشته باشم که در واقع خرید جفتشون یکی از اصلی ترین اشتباهاتم بود و هی به مامانم غر میزنم که چرا جلومو نگرفتی آخه یعنی یکی نبود گوشزد کنه که حداقل یکیشو بخرم . بوفه و ویترین دیگه واقعا از مد افتاده و خیلی هم فضا رو اشغال میکنه ، برای همین اگر واقعا فضای زیادی تو خونه ندارید خریدنش کاملا اشتباهه محضه ! به نظرم به جای خرید بوفه میشد یک دکوری جذاب تر مثل گلدان ، تابلو ، آباژور و یا حتی آینه قدی خرید .

من نمیدونم کنار بوفه این ساعت های ایستاده و میز سرویس قاشق و چنگال دیگه چی بود این وسط 😭 آخ که از دست خودم حسابی شاکیم ، به راحتی گول حرفای فروشنده رو خوردم و برای خرید یک سرویس قاشق و چنگال میزشو هم خریدم با این که الان حدود 4 ساله از زندگی مشترکم میگذره اما فقط دارم از قاشق و چنگالش استفاده می کنم میزش هم تو انباری داره خاک میخوره ! بعدش خرید ساعت ایستاده بود ، نمیگم از خرید ساعت ایستادم دیگه خیلی پشیمونم اما میتونستم به جای این سبک سلطنتی و چوبی مدل ساعت های ایستاده مدرن و جدیدی که الان تو بازاره رو میخریدم به خصوص که ابعاد و اندازه کوچکتری هم دارند اما خوب باز هم اگر به قبل برگردم ترجیح میدادم یک آباژور شیک کلاه دار به جای ساعت ایستاده بخرم .

اصلا و ابدا این دکوری های برنزی و برنجی به کارم نیومد که نیومد ، این مدل دکوری ها بیشتر برای خونه هایی که سبک و دکوراسیون سلطنتی و مجلل دارند کاربر داره نه برای خونه نقلی و رنگی رنگی من .! از همه ی این ها که بگذرم اون تخت کلاسیک بزرگ تو اتاق رو چیکارش کنم . این مدل تخت های کلاسیک انقدر بزرگ و جا دارن که تقریبا هیچ جای رفت و آمدی تو اتاق برامون نزاشته و با میز های کنارش کل فضای اتاق خواب رو اشغال کرده . این ها تازه بحث وسایل دکوری و دکوراسیون بود ، وسایل آشپزخونه خودش باز یه قضیه دیگه داره که دفعه دیگه حتما سعی میکنم اون رو هم براتون تعریف کنم . شما از تجربتون بگید چه پشیمونی هایی از خرید وسایل جهیزیه دارید ؟

2.3/5 - (9 امتیاز)

3 دیدگاه در “برای جهیزیه این وسایل رو نخرید 😴

  1. پریا گفت:

    هرچی ساده وسیله هاتو ساده تر برداری دیرتر از مد میوفتن

  2. kosar گفت:

    من موقع خرید جهیزیم جوگیر شده بودم همه چیو سفید و صورتی و سرخابی و گلگلی بر داشتم میگم همه چی ینی همهههههههههههههه چیا . حتی پرده و پارچه مبل و فرش و … الان یه جوری پشیمونم که حد نداره حیف پول ندارم فعلا عوضشون کنم

  3. masi گفت:

    ببین سلیقه ایه مثلا من خونم کلا سفید و طوسی و نقره ایه خودم خیلی دوسش دارم و بهم آرامش میده ولی مثلا از دید مامانم خونم بی روحه و سرده ولی باز خونه مامانم که میرم سرگیجه میگیرم چون همه چیش حالت سلطنتی داره از مبل و میز و وسیله ها گرفته تا کاغذ دیواریاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *