سماور برقی پلان [قیمت سماور برقی پلان چقدره ؟ خوبه بخرم؟]

فروردین 14, 1401
بلاگ
سماور برقی پلان

امروزه وسایل قدیمی با شکل و ساختاری جدید به بازار عرضه می شوند و توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند . در این مقاله همراه من باشید چراکه قصد داریم یکی از بهترین سماور برقی های برقی موجود در بازار را بررسی بکنیم و ویژگی های سماور برقی پلان را زیر ذره بین ببریم و از لحاظ قیمتی ، کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش و… محصولات این برند را بررسی بکنیم. برند plan در بازار از دسته قدیمی ترین برند های شناخته شده در حوزه ی سماور قدیمی در بازار ایران است. شما همچنین می توانید مطالبی را که در ارتباط با خرید بهترین سماور برقی و خرید کتری و قوری نوشته است را بررسی و مطالعه بکنید تا اطلاعات بیش تری در ارتباط با سایر محصولات سرو نوشیدنی به دست بیاورید.

همچنین شما اگر تجربه ای در ارتباط با سماور برقی پلان دارید می توانید نظرات و نقد های خودتان را با ما و دیگران در انتهای این مقاله با ما و دیگران به اشتراک بگذارید و اطلاعات بیش تری در ارتباط با سماوری برقی های برند پلان به دست بیاورید.

سماور برقی پلان

سماوری برقی پلان خوبه بخرم ؟

از دسته پرسش هایی که به صورت مکرر از کارشناسان ما پرسیده می شود ، می شود به پرسش سماوری برقی های برند پلان خوبه بخرم یا نه ؟ اشاره کرد. براساس آخرین بررسی های انجام شده بسیاری از افرادی که سماور برقی های این برند را خریداری کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده و حتی خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بسیار بالای سماور برقی های برند پلان در بازار می باشد. همچنین با توجه به قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالایی که سماور برقی های برند پلان دارند می شود گفت ، سماور برقی های این برند از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشد. در بخش بعدی به بررسی بهترین مدل های سماور برقی پلان برای خرید می پردازیم و آن ها را برای خرید بررسی می کنیم.

بهترین مدل های سماور برقی های برند پلان برای خرید

در این بخش همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم قصد داریم ، به بررسی بهترین مدل های سماور برقی برند پلان بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه ی این بخش برای شما لیستی از بهترین مدل های سماور برقی برند پلان برای خرید را آماده کرده ایم که براساس بررسی های صورت گرفته بر روی نظرات کاربران و میزان رضایت بالایی که از خرید خود داشته اند این لیست تهیه شده است تا شما بتوانید با شناخت بهترین مدل های سماوری برقی برند plan با خیال راحت تری نسبت به خرید آن ها اقدام بکنید.

  • خرید سماور برقی plan مدل 8010 ظرفیت 5 لیتر
  • قیمت سماور برقی پلان مدل 8080
  • سماور برقی پلان مدل 6061 ظرفیت 5 لیتر
  • خرید سماور برقی plan مدل 6060

اگرچه این نکته لازم به ذکر است تمامی مدل های سماور برقی برند پلان در بازار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و مدل هایی که در لیست بالاتر آورده شده است صرفا از دسته محصولاتی است که بیش تر توانسته است نظر خریداران را به خودش جلب بکند و می شود گفت تمامی مدل های سماور برقی این برند از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند.

بهترین مدل های سماور برقی های برند پلان برای خرید

خرید سماور برقی plan مدل 6060 ظرفیت 5 لیتر

از دسته بهترین مدل های سماور برقی پلان می شود به سماور برقی مدل 6060 به ظرفیت برابر با 5 لیتر اشاره کرد که با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشد. از دسته ویژگی های این مدل که سبب محبوبیت این برند در بازار شده است می شود به قیمت آن که در محدوده ی 4 میلیون و 650 هزار تومان قرار دارد اشاره کرد. جنس بدنه ی این دستگاه از استیل می باشد و همچنین این دستگاه دارای یک قوری می باشد که جنس آن هم از استیل ضد زنگ می باشد. تنها مشکلی که سماور برقی های برقی جنس استیل دارا می باشند ، می شود به این اشاره کرد که لکه ی آب مدت زمان زیادی بر روی آن ها باقی می ماند.

شرکت plan یک شرکت بسیار قدیمی می باشد و فعالیت خودش را در سال 1340 شروع کرد و با گذشت سال ها به دلیل کیفیت بسیار مطلوب محصولاتش توانسته است با قدرت پابرجا بماند و خریداران بسیار زیادی را راضی بکند.

سماور برقی ویداس مدل VIR-2181

وزن: ۱.۹ گرم

جنس بدنه: پلاستیک و شیشه

ظرفیت: ۳.۲ لیتر

ابزار مخصوص لوازم برقی: ترموستات

سماور برقی نگین استیل مدل 15lit گنجایش 15 لیتر

ابعاد: ۲۹۰x۲۹۰x۳۱۰ سانتی‌متر

وزن: ۵ گرم

جنس بدنه: استیل

ظرفیت: ۱۵ لیتر

سماور صنعتی دنیای استیل نوری مدل BB201 - 20 لیتر

وزن: ۷ گرم

جنس بدنه: استیل ۲۰۱

ظرفیت: ۲۰ لیتر

ابزار مخصوص لوازم برقی: ترموستات

سماور برقی مهسان استیل کار مدل t20

جنس بدنه: استیل

رنگ : استیل

ظرفیت: ۱۵ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها: ابتدا بعد از پر کردن مخزن 

فلاسک دنیای استیل نوری مدل TB201 گنجایش 11 لیتر

وزن: ۵.۳۸۰ گرم

جنس بدنه: استیل ۲۰۱

ظرفیت: ۱۱ لیتر

محدوده ظرفیت سماور: ۱۰ لیتر و بیشتر

سماور برقی مهسان استیل کار مدل T30

جنس بدنه: استیل

رنگ : استیل

ظرفیت: ۲۲ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها: ابتدا بعد از پر کردن مخزن درجه روی ۱۱۰ درجه 

سماور برقی لونا مدل 602

ابعاد: ۶۰x۳۳x۳۰ سانتی‌متر

وزن: ۳ گرم

جنس بدنه: پلاستیک – شیشه

ظرفیت: ۳.۲ لیتر

سماور برقی نگین استیل مدل 20lit گنجایش 20 لیتر

جنس بدنه: استیل

رنگ : استیل

ظرفیت: ۲۰ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها: دارای ترموستات و قطع کن اتوماتیک

سماور برقی استیل کار گستر مدل S20

ابعاد: ۳۱۰ × ۳۱۰ × ۵۰۰ سانتی‌متر

وزن: ۵ گرم

جنس بدنه: استیل

ظرفیت: ۲۰ لیتر

سماور برقی کلاسیک مدل D20 ظرفیت 2 لیتر

جنس بدنه: برنج

رنگ : استیل

.ظرفیت: ۲ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها: _ترموستات _قطع کننده هیدرولیک

سماور برقی پلان مدل 8010 ظرفیت 5 لیتر

از دیگر مدل هایی توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خودش جلب بکند ، می شود به سماور برقی مدل 8010 اشاره کرد. این مدل با داشتن قیمت استثنائی برابر با 3 میلیون و 500 هزار تومان توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خودش جلب بکند. این مدل همچنین دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ می باشد که سبب زیبایی این محصول در بازار شده است و سبب شده است این مدل در بازار نسبت به سایر مدل های دیگر برتری خاصی پیدا بکند.

همچنین بسیاری از کاربران و خریداران از خرید این محصول راضی بوده و حتی خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بسیار بالای سماور برقی های این برند می باشد و با توجه به میزان رضایت بالای خریداران سماور برقی پلان می شود گفت که از این محصول از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشد. در بخش بعدی به بررسی راهنمای خرید سماور برقی پلن می پردازیم.

سماور برقی پلان مدل 8010 ظرفیت 5 لیتر

راهنمای خرید سماور برقی های برند plan + انتخاب درست خرید

در این بخش همراه من باشید چرا که قصد داریم به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید سماور برقی پلان به آن ها توجه بکنیم بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم تا در زمان خرید مدل اشتباهی را خریداری نکنید و محصول اشتباهی را خریداری نکنید که مطابق نیاز های شما نباشد و نتوانید از آن استفاده بکنید. اولین و مهم ترین نکته ای که باید در زمان خرید دستگاه های سماور برقی به آن ها دقت بکنید می شود به میزان حجم و ظرفیتی که دستگاه های سماور برقی دارند اشاره کرد اکثریت مدل های سماور برقی پلان در بازار دارای ظرفیتی برابر با 4 تا 5 لیتر را دارا می باشند و بهتر است این مقدار را با توجه به میزان تعداد افراد خانواده ی خودتان بسنجید.

دومین نکته ای که باید در زمان خرید سماور برقی به آن دقت بکنید می شود به کیفیت جنس بدنه ی سماور برقی های برند پلان اشاره کرد. بهترین متریال و مواد اولیه ای که می شود در فرایند ساخت سماور برقی از آن استفاده کرد می شود به استیل های ضد زنگ اشاره کرد که بیش تر مدل های سماور برقی پلان از این متریال برای ساخت سماور برقی استفاده کرده اند و برای خرید مناسب می باشند. در بخش بعدی به بررسی سومین نکته ای که باید در زمان خرید سماور برقی به آن ها توجه بکنید بپردازیم و آن را بررسی بکنیم.

سماور گازی رضایی کد L-904 ظرفیت 5 لیتر

جنس بدنه : استیل

پوشش بدنه : نیکل-کروم

جنس دسته : باکالیت

جنس پایه : استیل

سماور گازی رضایی مدل ساحر ظرفیت 5 لیتر

جنس بدنه : استیل ضد زنگ کروم نیکل 18/10

جنس دسته : استیل

جنس پایه : استیل

نوع شیر : ساده

سماور گازی رضایی مدل ظرفیت 5 لیتر

جنس بدنه : استیل ضد زنگ کروم نیکل 18/10

جنس دسته : استیل

جنس پایه : استیل

نوع شیر : ساده

سماور گازی چایچی مدل 117119 ظرفیت 6 لیتر

جنس بدنه : برنج

جنس دسته : باکالیت

جنس پایه : باکالیت

نوع شیر : ساده

سماور گازی ماه نگار کد 60 ظرفیت 6 لیتر

جنس بدنه : برنز

پوشش بدنه : نیکل-کروم

جنس دسته : فلز

نوع شیر : ساده

سماور گازی مدل2021 گنجایش 20 لیتر

جنس بدنه : استیل

پوشش بدنه : نیکل-کروم

جنس دسته : باکالیت

نوع شیر : ساده

سماور گازی رضایی کد L-905 ظرفیت 5 لیتر

جنس بدنه : استیل

جنس دسته : باکالیت

پوشش بدنه : نیکل-کروم

جنس پایه : استیل

سماور گازی ایران پارس مدل بدون تنوره ساده ظرفیت 6 لیتر

جنس بدنه : برنج

پوشش بدنه : نیکل-کروم

جنس دسته : کائوچویی

نوع شیر : ساده

سماور گازی عالی نسب مدل نگین سیمین ظرفیت 6 لیتر

جنس بدنه : برنج

پوشش بدنه : نیکل-کروم

جنس دسته : پلاستیک

جنس پایه : برنج

سماور گازی هومت مدل ستاره گنجایش 6 لیتر

جنس بدنه : برنج

پوشش بدنه : نیکل-کروم

جنس دسته : کائوچویی

نوع شیر : ساده

قیمت سماور برقی های برند پلان چقدره ؟

از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید سماور برقی های برند پلان باید به آن توجه بکنیم ، می شود به میزان قیمت سماور برقی های برند پلان اشاره کرد. براساس آخرین بررسی های انجام شده قیمت سماور برقی های برند planدر بازار در محدوده قیمتی برابر با 2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان قرار دارد و براساس مدلی که آن را انتخاب می کنید و ویژگی هایی که دارد قیمت آن متفاوت می باشد . اگرچه این نکته لازم به ذکر است با توجه به اینکه ، قیمت ها در بازار ایران به صورت نوسانی بالا و پایین می رود در آینده ممکن است قیمت های گفته شده تغییر پیدا بکند و در صورت درگیر شدن با نوسانات قیمتی ، قیمت آن افزایش و یا کاهش بیابد و قیمت گفته شده تنها به صورت حدودی است.

قیمت سماور برقی های برند پلان چقدره ؟

بررسی سوالات متداول کاربران

قیمت سماور برقی پلان قدیمی چقدره ؟

براساس آخرین بررسی های انجام شده سماور برقی های برند پلان در بازار در محدوده قیمتی برابر با 2 تا 5 میلیون تومان قرار دارد.

نمایندگی فروش سماور برقی پلان کجاست ؟

برای پیدا کردن نمایندگی های فروش سماور برقی پلان لازم است تا به سایت اصلی برند پلان مراجعه بکنید و از بخش نمایندگی فروش ، نمایندگی های این برند را پیدا بکنید.

4.5/5 - (12 امتیاز)
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *