نقد و بررسی کامل سماور برقی مایر [پرفروش ترین ها با قیمت]

خرداد 30, 1401
بلاگ
سماور برقی مایر

بین لیست لوازم برقی جهیزیه چیزی که بیشتر از همه منو سردرگم کرده خرید بین کتری و قوری برقی و چای ساز برقی و سماور برقی می باشد . کارایی هر سه تا تقریبا شبیه به هم است حالا شاید در برخی از امکانات آن ها با یکدیگر متفاوت باشند اما به هر حال چیزی که بیشتر از همه توجهم را جلب کرده بود سماور برقی های مایر بود که متاسفانه اطلاعات زیادی از آن نداشتم و تنها از نظر ظاهری توجه ام را به خودش جلب کرده بود بنابراین تصمیم گرفتم تا قبل از تصمیم گیری برای این موضوع بهترین مدل سماور برقی های برند maier را بررسی کنم و ببینم که آیا اصلا ارزش خرید داره ؟ کیفیتشون چطوره ؟ قیمت خرید سماور برقی مایر چقدر است ؟ و…

اگر شما هم با این برند و سماور برقی های آن آشنا نیستید توصیه می کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

سماور برقی مایر

کیفیت سماور برقی مایر چگونه است ؟

برند مایر با توجه به آن که انواع محولاتش را همراه با استاندارد های روز دنیا تولید می کند و گواهی نامه استاندارد بین المللی را کسب کرده است جزو مارک های تولید کننده محصولات با کیفییت نیز شناخته می شود . البته این برند دارای دیگر گواهی نامه های متعدد دیگر در حوزه های نوآوری و تکنولوژی نیز بوده است . در بین انواع محصولات متفاوتی که برند maier تولید می کند ، سماور برقی ها جزو برجسته ترین محصولات تولیدی مایر نیز به شمار می رود ، بنابراین در این جا تصمیم گرفتیم تا بهترین مدل سماور برقی های maier و پرفروش ترین آن ها را برای شما معرفی کنیم .

پرفروش ترین سماور برقی های برند مایر کدام است ؟

سماور برقی مایر مدل b3899

گارانتی : 18 ماهه

جنس بدنه : شیشه و پلاستیک

ظرفیت : ۴.۵ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها : شیر استیل – شیشه ساخت آلمان 

سماور برقی ویداس مدل VIR-2181

وزن: ۱.۹ گرم

جنس بدنه: پلاستیک و شیشه

ظرفیت: ۳.۲ لیتر

ابزار مخصوص لوازم برقی: ترموستات

سماور برقی نگین استیل مدل 15lit گنجایش 15 لیتر

ابعاد: ۲۹۰x۲۹۰x۳۱۰ سانتی‌متر

وزن: ۵ گرم

جنس بدنه: استیل

ظرفیت: ۱۵ لیتر

سماور صنعتی دنیای استیل نوری مدل BB201 - 20 لیتر

وزن: ۷ گرم

جنس بدنه: استیل ۲۰۱

ظرفیت: ۲۰ لیتر

ابزار مخصوص لوازم برقی: ترموستات

سماور برقی مهسان استیل کار مدل t20

جنس بدنه: استیل

رنگ : استیل

ظرفیت: ۱۵ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها: ابتدا بعد از پر کردن مخزن 

فلاسک دنیای استیل نوری مدل TB201 گنجایش 11 لیتر

وزن: ۵.۳۸۰ گرم

جنس بدنه: استیل ۲۰۱

ظرفیت: ۱۱ لیتر

محدوده ظرفیت سماور: ۱۰ لیتر و بیشتر

سماور برقی مهسان استیل کار مدل T30

جنس بدنه: استیل

رنگ : استیل

ظرفیت: ۲۲ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها: ابتدا بعد از پر کردن مخزن درجه روی ۱۱۰ درجه 

سماور برقی لونا مدل 602

ابعاد: ۶۰x۳۳x۳۰ سانتی‌متر

وزن: ۳ گرم

جنس بدنه: پلاستیک – شیشه

ظرفیت: ۳.۲ لیتر

سماور برقی نگین استیل مدل 20lit گنجایش 20 لیتر

جنس بدنه: استیل

رنگ : استیل

ظرفیت: ۲۰ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها: دارای ترموستات و قطع کن اتوماتیک

سماور برقی استیل کار گستر مدل S20

ابعاد: ۳۱۰ × ۳۱۰ × ۵۰۰ سانتی‌متر

وزن: ۵ گرم

جنس بدنه: استیل

ظرفیت: ۲۰ لیتر

سماور برقی کلاسیک مدل D20 ظرفیت 2 لیتر

جنس بدنه: برنج

رنگ : استیل

.ظرفیت: ۲ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها: _ترموستات _قطع کننده هیدرولیک

1. سماور برقی maier مدل b3899

ظرفیت این نوع کتری برقی به اندازه 4.5 لیتر اندازه گیری شده است و جنس بدنه آن از شیشه مقاوم و استیل ضد زنگ نیز ساخته شده است و وزنی به اندازه 2.8 کیلو گرم نیز اندازه گیری داشته است ، به علاوه آن این نوع سماور برقی که در این جا مشاهده می کنید از ظاهر بسیار زیبا و شفافی برخوردار بوده است و از همه مهم تر قابلیت تنظیم دما و حرارت آب در دمای 75 ، 85 ، 90 ، 95 و 100 درجه سانتی گراد را دارد . مجهز به صفحه گرم نگهدارنده بوده است . زمانی که آب دستگاه تمام شود خود سماور خاموش میشود و جلوی هر نوع ضرری را میگیرد . توان مصرفی این سماور به اندازه 2300 وات بوده که می تواند در مدت زمان کوتاه آب را به جوش آورد .

سماور برقی مایر

2. سماور برقی مایر مدل MR-3866

این مدل سماور دارای توان مصرفی به اندازه 2200 وات بوده و ظرفیتی به اندازه 3 لیتر نیز دارد ، جنس بدنه سماور از ترکیب جنس های استیل ، پیرکس و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است ، این نوع سماور برقی دارای وزنی به اندازه 2.36 لیتر بوده است و جنس قوری آن از شیشه مقاوم به حرارت نیز ساخته شده است . این مدل سماور دارای ویژگی هایی چون سیستم گرم نگهدارنده ، ترموستات ایمنی ، نشانگر میزان آب و سینی چکه گیر نیز بوده است . از دیگر قابلیت های آن می توان به دو دکمه برای تعیین دمای آب ، دو دکمه برای گرم نگهداشتن و یا به جوش آوردن آب ، وجود فیلتر قوری از جنس استیل ضد زنگ و… نیز اشاره کرد .

سماور برقی مایر

3. سماور برقی maier مدل MR3855

این مدل قوری دارای قدرتی به اندازه 2000 وات بوده است و از ویژگی های خوبی چون سینی چکه گیر ، ترموستات ، و… برخوردار بوده و از همه مهم تر ظرفیت آن به اندازه 3 لیتر اندازه گیری شده است . این نوع سماور تقریبا وزنی به اندازه 1.8 کیلوگرم دارد . این مدل سماور با توجه به میزان قدرتی که دارد می تواند در مدت زمان کوتاه حدود 5 تا 6 دقیقه آب را به جوش آورد . این مدل سماور برقی از برند مایر دارای سیستم گرم نگهدارنده بوده که به کمک آن می تواند دمای آب را گرم نگه دارد . بدنه سماور از استیل ضد زنگ و پلاستیک نسوز مقاوم و پیرکس مقاوم به حرارت نیز ساخته شده است .

سماور برقی مایر مدل MR3855

راهنمای خرید بهترین سماور برقی مایر :

در رابطه با خرید هر محصول برقی نکاتی وجود دارد که بهتر است قبل از خرید این نکات به طور کامل بررسی شود ، در این جا برای خرید سماور برقی مایر با کیفیت و خوب نکات مهم خرید را برای شما بیان میکنیم .

به عنوان مثال اگر به دنبال سماور برقی با توان و قدرت بالا هستید بی شک مدل سماور برقی مایر مدل مدل MR-3866 با ظرفیتی 3 لیتر و توان مصرفی 2200 وات می تواند نیاز شما را برطرف سازد . این مدل سماور نسبت به دیگر سماور های هم رده خود از قدرت بالاتری برخوردار بوده است این مدل سماور برقی دارای قوری با حجم 1.2 لیتر بوده و صافی از جنس استیل ضد زنگ نیز دارد .

اگر ظاهر سماور برای شما از اهمیت بالاتری برخوردار است و دلتان می خواهد تا مدل سماوری با ظاهر شیک و متفاوت داشته باشید ، طراحی سماور مدل b3899 با توجه به نمونه سماور های قدیمی نیز طراحی شده است و دارای بدنه ای از جنس فلز و قوری از جنس چینی با کیفیت نیز دارد . ظرفیت مخزن این دستگاه به اندازه 2.5 لیتر اندازه گیری شده است و ظرفیت قوری هم به اندازه 0.8 لیتر بوده است

برای خرید یک سماور برقی ابتدا باید در نظر بگیرید که شما به دنبال چه نوع سماوری با چه نوع امکاناتی هستید و سپس طبق نیاز خود سعی کنید تا بهترین سماور برقی مورد سلیقه خود را خریداری کنید .

آشنایی بیشتر با شرکت مایر

شرکت مایر فعالیت حرفه ای خود را از سال 1995 میلادی نیز آغاز کرده است و از اولین محصولات آن می توان به اتو بخار ها نیز اشاره کرد که بعد ها با پیشرفته تر شدن کارخانه و تجهیزات آن ، maier نمونه محصولات جدید تری را روانه بازار کرده است و در سال 2002 میلادی مجوز واردات و صادرات را دریافت کرده است .

سماور برقی مایر خوبه بخرم ؟

برند maier جزو بهترین تولید کننده کنندگان محصولات خانگی آلمانی در بازار است که انواع محصولاتش را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند . این برند با استفاده از ایده های خلاق و نوین و نوآوری هایی که داشته است و همچنین همراه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب توانسته جلوه خوبی از خودش نشان دهد و طرفداران بسیار زیادی نیز به دست آورد .

گارانتی محصولات مایر چگونه است ؟

نکته مهم دیگری که می تواند مخاطبان زیادی را به سمت یک برند بکشاند خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات آن برند می باشد که برند maier در این زمینه هم خیلی خوب عمل کرده است . محصولات مایر دارای وارانتی 18 ماهه تعویض قطعات هستند .

گارانتی سماور برقی مایر
قیمت سماور برقی مایر چقدر است ؟

گارانتی محصولات مایر به چه صورت است ؟

محصولات مایر دارای وارانتی 18 ماهه تعویض قطعات نیز می باشند .

2.7/5 - (4 امتیاز)
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *