بهترین مدل فر توکار بیمکث [ پرفروش ترین های 1402 ]

خرداد 31, 1401
بلاگ
فر توکار بیمکث

بهترین مدل فر توکار بیمکث کدام است ؟ اگر قصد خرید فر های توکار را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی یکی از بهترین برند های فر توکار در بازار ایران بپردازیم و آن را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه قصد داریم به بررسی فر های تو کار برند بیمکث بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه همراه من باشید چرا که قصد داریم به بررسی مواردی همچون قیمت ، کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش و… این برند بپردازیم تا شما با شناخت بیش تر این برند با خیال راحت تری خرید خودتان را انجام بدهید.

شما همچنین می توانید مطالبی را که در ارتباط با خرید بهترین فر توکار اخوان و بهترین مدل گاز صفحه ای بیمکث نوشته شده است را بررسی و مطالعه بکنید و اطلاعات بیش تری در ارتباط با فر های توکار برند بیمکث به دست بیاورید. شما همچنین می توانید اگر تجربه ای در ارتباط با خرید فر های توکار برند بیمکث دارید نظرات و نقد های خودتان را با ما و دیگران در ارتباط با تجربه ی خریدی که داشته اید به اشتراک بگذارید تا در فرایند خرید فر های توکار برند بیمکث به آن ها کمک کرده باشید.

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

فر توکار بیمکث

بهترین مدل فر توکار بیمکث

همانطور که در بالاتر به شما قولش را داده بوده ایم در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین مدل فر توکار بیمکث بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه ی این بخش برای شما لیستی از بهترین فر های توکار برند بیمکس آماده و تهیه کرده ایم که این لیست براساس آخرین بررسی های صورت گرفته بر روی کاربران و میزان رضایت بالایی که از خرید خود داشته اند داشته تهیه و جمع آوری شده است تا شما با شناخت بهترین برند مدل های فر های توکار برند بیمکث با خیال راحت تری خرید خود را انجام بدهید.

  • خرید فر تو کار بیمکث Mg 0035 برقی
  • فر بیمکث Mf 0041 طلایی گاز و برق
  • قیمت فر توکار بیمکث MF 0020 برقی
  • فر تو کار بیمکث MF 0022 برقی

اگرچه این نکته هم لازم به ذکر است تمامی مدل های فر توکار برند بیمکث در بازار از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند و برای خرید بسیار مناسب می باشند و محصولاتی که در بالاتر آورده شده است صرفا از دسته محصولاتی است که توانسته است نظر خریداران را به خودش جلب بکند. در ادامه بیش تر به بررسی فر های توکار برند bimax می پردازیم.

بررسی قیمت فر توکار بیمکث MF 0020

اگر قصد خرید بهترین مدل فر توکار بیمکث را دارید ، به شما خرید فر توکار bimax مدل 0020 را پیشنهادد می کنم که یکی از بهترین مدل ها و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار می باشد. این مدل با داشتن ویژگی هایی همچون کیفیت بسیار بالای و قیمت بسیار مناسب که در محدوده قیمتی برابر با 8 میلیون و 500 هزار تومان می شود گفت که از ارزش خرید بسیار بالای برخوردار می باشد. گرید و یا همان رده ی انرژی مصرفی این دستگاه برابر با A می باشد که یکی از کم مصرف ترین گرید های انرژی می باشد و در مصرف برق بسیار صرفه جویی می کند. این دستگاه همچنین قابلیت یخ زدایی را هم دارا می باشد. در لیست زیر می توانید سایر ویژگی های این مدل را مشاهده بکنید.

مشخصات فر توکار بیمکث MF 0020 :
عملکرد فر : بریان کردن ، پخت معمولی و کباب کردن
یخ زدایی : قابلیت یخ زدایی
نمای فر : شیشه مقاوم مشکی
تعداد طبقات پخت : 5 طبقه پخت
گرید مصرف انرژی : رده مصرف انرژی A
سیستم پخت یکنواخت قابل برنامه ریزی پخت

خرید فر تو کار بیمکث MF 0022 برقی

از دیگر مدل های فر توکار برند بیمکث در بازار می شود به فر توکار bimax مدل 0022 اشاره کرد که از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار می باشد. این مدل با داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت زمان 25 ماه توانسته است نظر خریداران را به خودش جلب بکند و به یکی از ببهترین مدل فر توکار بیمکث در بازار تبدیل بشود. این مدل همچنین دارای ویژگی هایی همچون لمس دیجیتال ، شیشه سکوریت 3 جهداره و گرید مصرف انرژِی A را هم دارا می باشد. در لیست زیر می توانید سایر ویژگی های این مدل را بررسی و مطالعه بکنید.

مشخصات فر تو کار بیمکث MF 0022 :
شیشه سکوریت سه جداره
دارای سینی و توری مشبک بر روی محصول
سویچ تمام لمسی
نمای فر : شیشه مقاوم مشکی – زه استیل
تعداد طبقات پخت : 5 طبقه پخت
گرید مصرف انرژی : رده مصرف انرژی A

قیمت فر برقی توکار بیمکث چقدره ؟

از دسته پرسش هایی که هر شخصی ممکن است در زمان خرید فر های برند bimax از خودش بپرسد ، می شود به مسئله ی قیمت فر های تو کار بیمکث اشاره کرد. اگر قصد دارید تا اطلاعات بیش تری در ارتباط با قیمت فر های توکار بیمکث به دست آورید در ادامه ی این بخش همراه من باشید. براساس آخرین بررسی های انجام شده ، قیمت فر های برقی برند بیمکث در بازار در محدوده قیمتی برابر 5 میلیون و 500 هزار تومان تا 9 میلیون تومان قرار دارد و براساس مدلی که آن را خریداری می کنید و ویژگی هایی که دارد قیمت ان متفاوت می باشد و افزایش و یا کاهش پیدا می کند.

از دیگر مسائلی که بر روی قیمت فر های توکار برند بیمکث تاثیر گذارد می باشد ، می شود به موضوع نوسانات قیمتی موجود در بازار ایران اشاره کرد که سبب افزایش و یا کاهش روزانه قیمت ها در بازار می شود. بنابراین می شود گفت که قیمت های گفته شده فر های توکار برند بیمکث در بازار به صورت حدودی است و قیمت های گفته شده در آینده در صورت درگیر شدن با نوسانات قیمتی ممکن است تغییر پیدا بکند و افزایش و یا کاهش بیابد. در لیست زیر می توانید قیمت برخی از فر های توکار برند بیمکث را مشاهده بکنید.

فر های توکار بیمکث خوبه بخریم ؟ کیفیتشون چطوره ؟

اگر قصد خرید فر های توکار برند bimax را دارید و این دسته از پرسش ها آیا بهترین مدل فر توکار بیمکث خوبه بخریم یا نه ؟ کیفیت فر های توکار بیمکث چطوره ؟ و… ذهن شما را مشغول کرده است در ادامه ی این بخش همراه من باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم. براساس آخرین بررسی های صورت گرفته ، بسیاری از افرادی که فر های توکار بیمکث را خریداری کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده و حتی خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بالای فر های توکار برند بیمکث می باشد.

همچنین با توجه به قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالایی که فر های توکار برند bimax دارند ، می شود گفت که فر های این برند در بازار از ارزش خرید بسیار بالایی برای خرید برخوردار می باشند. در لیست زیر برخی از ویژگی های این برند بسیار محبوب را برای شما لیست کرده ایم تا با خیال راحت تری با این برند آشنا بشوید.

فر های توکار بیمکث خوبه بخریم ؟ کیفیتشون چطوره ؟

آیا فر های توکار بیمکث دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد ؟

از دیگر پرسش های بسیار مهمی که ممکن است ذهن هر خریداری را به خودش مشغول بکند می شود به موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش محصولی که می خواهند بخرند اشاره کرد. براساس بررسی های صورت گرفته ، فر های توکار بیمکث در بازار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت زمان 25 ماه را دارا می باشد و سبب می شود محصولی که قصد خرید آن را دارید با خیال راحت تری خریداری بکنید و در واقع خریدی امن تر را تجربه بکنید. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش فر های تو کار بیمکث زیر نظر خود برند و شرکت بیمکث می باشد.

فر توکار داتیس مدل DF-683

سیستم ایمنی: قفل کودک

محدوده گنجایش: بیشتر از ۷۵

تعداد سیخ جوجه گردان: یک عدد

نحوه عملکرد: برق

فر توکار اسنوا مدل SBE-3618

ارتفاع: ۶۰ سانتی‌متر

پهنا: ۶۰

توضیحات صفحه نمایش: صفحه نمایشگر LCD

ابعاد داخلی: ۶۰x۶۰x۴۵ سانتی‌متر

فر توکار اسنوا مدل SCE-3607

ارتفاع: ۴۵ سانتی‌متر

پهنا: ۶۰

توضیحات صفحه نمایش: صفحه نمایش LCD

ابعاد داخلی: ۶۰x۶۰x۴۵ سانتی‌متر

فر توکار اخوان مدل F17

مدل طراحی: فندک اتوماتیک

امکانات آماده سازی غذا: جوجه گردان

نحوه عملکرد: گاز و برق

تعداد سیخ جوجه گردان: یک عدد

فر توکار وین سان مدل 701G

سیستم ایمنی: قفل کودک

رده مصرف انرژی: B

ارتفاع: ۶۰ سانتی‌متر

پوشش محافظتی: درپوش

فر توکار کن مدل E6503

سیستم ایمنی: قفل کودک

محدوده گنجایش: ۶۵.۱ تا ۷۵

نحوه عملکرد: برقی

تنظیمات دستگاه: تایمر

فر توکار سینجر مدل 7616T

سیستم ایمنی: قفل کودک

برنامه‌ها و قابلیت‌های جانبی: سیستم خنک کننده

محدوده گنجایش: ۵۵.۱ تا ۶۵

نحوه عملکرد: برق

فر برقی سیمر مدل F607

گنجایش: ۷۸ لیتر

پهنا: ۶۰

توضیحات صفحه نمایش: دارای ۱۰ نوع برنامه پخت نیمه اتوماتیک

عمق: ۶۵ سانتی‌متر

فر توکار سینجر مدل 8633EA

.وزن : 35 کیلوگرم

.رده مصرف انرژی : A

.مجهز به سیستم خنک کننده

.محدوده گنجایش : ۴۵.۱ تا ۵۵ لیتر

فر توکار سینجر مدل 8601A

.وزن : 35 کیلوگرم

.محدوده گنجایش : ۵۵.۱ تا ۶۵ لیتر

.نحوه عملکرد : گاز و برق

.رده مصرف انرژی : A

فر توکار سینجر مدل 7612 A

.وزن : 35 کیلوگرم

.مجهز به قفل کودک

.محدوده گنجایش : ۵۵.۱ تا ۶۵ لیتر

.رده مصرف انرژی : A

فر توکار اسنوا مدل SGE-3620

.گنجایش : ۶۵ لیتر

.ابعاد داخلی : 45*60*60 سانتی متر

.دارای پوشش داخلی آسان تمیز شونده 

.دارای ۱۲ برنامه پخت

فر توکار گرویتی مدل GRF33

.وزن : 35 کیلوگرم

.محدوده گنجایش : ۴۵.۱ تا ۵۵ لیتر

.رده مصرف انرژی : A

.ماکزیمم درجه حرارت فر : ۲۴۰

فر توکار گرویتی مدل +GLA8

.وزن : 35 کیلوگرم

.رده مصرف انرژی : A

.محدوده گنجایش : ۶۵.۱ تا ۷۵

.مجهز به سیستم جرقه‌زن خودکار

فر توکار گرویتی مدل GLA12

.وزن : 35 کیلوگرم

.محدوده گنجایش : ۵۵.۱ تا ۶۵ لیتر

.سیستم خاموشی خودکار

.ماکزیمم درجه حرارت فر : ۲۴۰

فر توکار رمگا مدل 3002

.وزن : 10 کیلوگرم

.محدوده گنجایش : ۶۵.۱ تا ۷۵

.سیستم جرقه زن خودکار

.رده مصرف انرژی : A

فر توکار زرتوس مدل ZF11S

.وزن : 29 کیلوگرم

.رده مصرف انرژی : A

.مجهز به کانوکشن

.شیشه ۳ یا ۴ جداره

فر توکار رمگا مدل 2002

.گنجایش : ۷۰ لیتر

.چرخش اتوماتیک کاسه

.برنامه شروع و پایان پخت

.محدوده گنجایش : ۶۵.۱ تا ۷۵

بررسی سوالات متداول

فر توکار بیمکث ۰۰۲۰ خوبه بخرم ؟

براساس آخرین بررسی های انجام شده این مدل در بازار از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسیاری از افرادی که این مدل را خریداری کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده و حتی خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند.

فر توکار بیمکث 0030 قیمتش چقدره ؟

براساس آخرین بررسی های انجام شده ، قیمت فر های توکار برند بیمکث در بازار در محدوده قیمتی برابر با 6 میلیون و 800 هزار تومان قرار دارد.

امتیاز مطلبpost
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *