راهنمای خرید صندلی غذای کودک [ ارزان ترین مدل های 1402 ]

آبان 20, 1401
بلاگ
راهنمای خرید صندلی غذای کودک

آیا قصد خرید صندلی غذاخوری برای کودک خود دارید ؟ میدونید تو خرید صندلی غذای کودک چه نکاتی اهمیت دارد ؟ و… قطعا با توجه به مدل های فراوان و تجربه کم ، در خرید صندلی غذاخوری کودک دچار سردرگمی خواهید شد ،با راهنمای خرید صندلی غذای کودک دیگر این مشکل را نخواهید داشت . همه ی ما خواستار این هستیم که کودکان ما در رفاه و آرامش زندگی کنند و اگر شما کودکی دارید که نمی دانید چگونه به او غذا دهید به شما صندلی غذاخوری کودک را پیشنهاد می دهیم چرا که شما با خرید صندلی غذا خوری برای کودکانتان می توانید با خیال راحت به آنان غذا دهید و موقع ورجه ورجه کردن کودکان با استفاده از کمربندی که در صندلی قرار گرفته است از کودک خود مراقبت کنید .

حالا ما در این مقاله قصد داریم چندین نکته در خرید صندلی غذاخوری به شما شرح دهیم و شما را در خرید این وسیله کمک کنیم . پس شما را دعوت می کنیم تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید . راستی پیشنهاد می کنید نگاهی به مطلب راهنمای خرید میز ناهارخوری بیاندازید .

زمان تخمین زده شده مطالعه: 7 دقیقه

انواع صندلی غذای کودک :

قبل از خرید صندلی غذای کودک بهتر است با انواع آن آشنا شوید ، شما میتوانید صندلی غذا کودک در انواع همه کاره ، قابل تنظیم ، صندلی غذاخوری حمایتی یا بوستر و صندلی غذاخوری وصل شونده به میز را خریداری کنید که هر کدام از این مدل ها داراری زیبایی و امکانات خاصی هستند که می توانید این مدل صندلی غذا خوری کودک را در بازار ایران و جهان خریداری کنید .

انواع صندلی غذای کودک

در خرید صندلی غذای کودک باید چه نکاتی را در نظر داشت ؟

چه نکاتی در خرید صندلی کودک برای شما مهم است ؟ در خرید صندلی باید به ارتفاع آن ، به ایمنی بالا ، وزن کودک خود و… دقت داشته باشید و بهتر است در نظر داشته باشید که نکات شرح شده چندین نکات مهم در خرید صندلی کودک است پس اگر به مهم ترین نکات در خرید صندلی مناسب برای کودک خود نیاز دارید بهتر است تا ادامه این مقاله با ما همراه باشید .

1. به ارتفاع صندلی کودک دقت داشته باشید :

یکی از مهم ترین اساس خرید صندلی غذا خوری کودک ارتفاع و قد آن است ، اگر شما دارای میز ناهار خوری هستید که برای صرف غذا از آن استفاده می کنید بهتر است صندلی غذا خوری کودک خود را هم به اندازه ارتفاع آن خریداری کنید ولی دقت داشته باشید که ارتفاع صندلی نباید به طوری باشد که صندلی غذاخوری کودک به راحتی بیافتد .

2. به اندازه صندلی برای نشستن کودک خود توجه داشته باشید :

در راهنمای خرید صندلی غذای کودک می توانیم به اندازه صندلی کودک اشاره کرد ، اگر کودک شما از وزن نسبتا بالایی برخوردار است بهتر است صندلی خریداری کنید که در ابعاد بزرگتری باشد و تحمل وزن کودک شما را داشته باشد . اگر شما خواستار خرید صندلی غذاخوری کودک هستید بهتر است در ابعاد مورد نیاز با توجه به وزن کودک خود خریداری کنید تا به مشکلات فراوانی بر نخورید .

3. صندلی کودک نرم و انعطاف پذیر باشد :

بهتر است صندلی غذا خوری برای کودک خود خریداری کنید که نرم و انعطاف پذیر باشد چرا که در نشستن کودکان اذیت نشود و با توجه به ورجه ورجه کردن کودک صندلی کودک آسیب نبیند و نشکند . پس در خرید صندلی غذا خوری کودک توجه داشته باشید که آن صندلی دارای تشک نرمی باشد و کودک شما در صندلی راحت باشد و اذیت نشود .

صندلی غذاخوری کودک زویه مدل 1825

. مناسب برای استفاده از 6 ماهگی الی 3 سالگی

. حداکثر وزن قابل تحمل 18 کیلوگرم

. تشک صندلی دوبل : چرم بوده وضد حساسیت و تعریق

. دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

صندلی غذاخوری کودک کد 412

. ابعاد  :۶۰x۵۵x۸۸  سانتی‌متر

. امکانات همراه : قابلیت جداسازی سینی

. رده سنی : ۶ ماه تا ۳ سال

. وزن : ۳ کیلوگرم

صندلی غذاخوری کودک دلیجان مدل cute

. امکانات همراه : قابلیت جداسازی سینی

. امکانات تغییر ابعاد و وزن : قابلیت تنظیم ارتفاع

. رده سنی : 6 ماه تا 4 سال

. ابعاد : ۴۰x۴۶x۱۰۲ سانتی‌متر

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-2

. دارای قابلیت تنظیم ارتفاع در پنج حالت 

.  دارای سینی دو سطح

. دارای پایه های 4 چرخ

صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل 412

. جنس : فلز و با آبکاری نیکل کروم

. سینی قایبلیت جدا شدن دارد

.  رده سنی : برای سنین نوزادی تا حدود 5 سالگی

صندلی غذاخوری کودک هپی بیبی مدل c11

. دارای اسکلت فلزی مستحکم

. دارای  تنظیم ارتفاع در 6 مرحله 

.  دارای پشتی قابل تنظیم

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110

.  تشک طرحدار زیبا با قابلیت جدا کردن

. دارای استراکچر فلزی  با مقلاومت 15 کیلوگرمی

. پشتی به صورت جدا گانه حرکت می کند

صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-028

. امکانات و تنظیمات قرارگیری : قابلیت تنظیم چهار حالته پشتی

. رده سنی :6 تا 36 ماهگی

. امکانات همراه : قابلیت جداسازی سینی

. امکانات تغییر ابعاد و وزن :  قابلیت تنظیم ارتفاع

صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 204

. امکانات همراه : سینی

. امکانات تغییر ابعاد و وزن : قابلیت تنظیم ارتفاع

. ظرفیت وزنی: ۱۵ کیلو

. رده سنی :تا 4 سال

صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-21

. امکانات و تنظیمات قرارگیری : قابلیت تنظیم چهار حالته پشتی

. رده سنی : 6 تا 36 ماهگی

. امکانات همراه : قابلیت جداسازی سینی

. امکانات تغییر ابعاد و وزن :قابلیت تنظیم ارتفاع

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-17

. تشک دارای قابلیت شستشو دارد

. صندلی به صورت تاشو

. دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل ایلیا

. رده سنی : تا 4 سال 

. قابل استفاده بر روی  فرش ، پارکت ، موزاییک و..

. دارای فضای مناسبی برای قرارگیری پای کودک

صندلی غذاخوری کودک مدل تاشو

. رده سنی : 6 ماه و بالاتر

. امکانات همراه : قابلیت جداسازی سینی

. ظرفیت وزنی : ۷۰۰

. ابعاد : ۳۲x۲۸x۵۰ سانتی‌متر

صندلی غذاخوری کودک مدل sk_4003

. امکانات و تنظیمات محل قرارگیری : قابلیت تنظیم دو حالته پشتی

. امکانات همراه : قابلیت جداسازی سینی

. رده سنی : 6 ماه و بالاتر

صندلی غذاخوری کودک کولار مدل High chair electric swing cullar S3

. امکانات همراه : سینی

. امکانات و تنظیمات قرارگیری : قابلیت تنظیم چهار حالته پشتی

. رده سنی : 6 ماه تا 4 سال

. امکانات تغییر ابعاد و وزن :قابلیت جمع شدن

4. ایمنی بالایی داشته باشد :

یکی از مهم ترین ارکان خرید صندلی غذاخوری کودک ایمنی آن صندلی است ، همه ی ما دوست داریم که فرزندان ما آسیب نبیند پس بهتر است شما صندلی غذاخوری خریداری کنید که دارای کمربند های محکم باشد و بر اثر تکان خوردن آن صندلی کمربند نشکند . پس دقت داشته باشید که صندلی های غذا خوری کودکی که ایمنی بالا تری داشته باشند قیمت نسبتا بالایی در برابر مدل های ساده دارند .

ایمنی بالایی داشته باشد :

5. به رده سنی کودک خود دقت کنید :

در راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک خود به رده سنی کودکتان دقت لازم را داشته باشید ، معمولا صندلی های غذا خوری کودک در رده سنی 5 ماه تا 5 سال تولید می شود و به بازار عرضه می شوند که شما می توانید با توجه به اندازه و سن و سال کودک مدل زیبا و خاصی را خریداری کنید و به کودک خود راحت نشستن را اهدا کنید .

6. صندلی غذای کودک باید وزن مناسبی داشته باشد !

خرید صندلی غذاخوری برای کودک که مناسب باشد بین این همه مدل و طرح های مختلف سخت و طاقت فرسا است ، بهتر است توجه داشته باشید مدل صندلی غذاخوری برای کودک خود خریداری کنید که وزن مناسبی داشته باشد و بتواند وزن های نسبتا بالا را بتواند تحمل کند و قابل ذکر است که وزن صندلی غذا خوری کودک از 5 کیلو گرم شروع شده و تا 20کیلو گرم ادامه پیدا می کند .

7. تنظیم آسانی داشته باشد :

در برخی از مدل های میز غذاخوری کودک شما می توانید میزان ارتفاع آن را تنظیم کنید ، بسیاری از افراد به دلیل کم تجربه بودن در خرید میز غذاخوری کودک به دنبال مدلی هستند که بتوانند آن را به راحتی تنظیم کنند . پس شما باید دقت داشته باشید مدلی را خریداری کنید که بتوانید آن را به راحتی مطابق به میل خود تنظیم کنید .

8. دارای پایه های مستحکم باشد :

پایه مستحکم می تواند جزو اساس مهم در راهنمای خرید صندلی غذای کودک باشد ، بهتر است شما صندلی هایی برای کودکان خریداری کنید که پایه های مستحکمی داشته باشد و آن پایه ها بهتر است از جنس فلز ، چوب و یا پلاستیک هایی باشند که به راحتی شکسته نشوند ، پس دقت داشته باشید که در خرید صندلی غذا خوری کودکان عجله نکنید تا از خرید خود لذت ببرید .

پایه مستحکمی داشته باشد

9. از جنس بدنه با کیفیت باشد :

دقت داشته باشید که میز غذاخوری کودکی خریداری کنید که از جنس بدنه با کیفیت تولید شده باشد و با هر ضربه ی آرام صدمه نبیند ، توجه داشته باشید اکثر بدنه های میز غذاخوری کودک از پلاستیک است پس حتما میز غذاخوری کودکی خریداری کنید که از با کیفیت ترین پلاستیک تولید شده باشد .

10. بررسی قیمت صندلی غذای کودک :

قیمت همیشه یکی از مهم ترین اصل در خرید میز غذاخوری کودک است ، باید توجه داشته باشید که صندلی های غذاخوری کودک با توجه به امکانات و زیبایی قیمت بالایی به خود اختصاص می دهند پس باید توجه داشته باشید که قیمت ارزانترین صندلی غذای کودک از 140 هزار تومان شروع شده و تا 14 میلیون تومان ادامه پیدا می کند .

چرا صندلی غذاخوری کودک بخرم ؟

حالا که با راهنمای خرید صندلی غذای کودک آشنا شدید بهتر است بدانید که کودکان شما همیشه درحال رشد هستن و موقع هایی که شما می خواهید به فرزند خود غذا دهید باید توجه داشته باشید که کودک خود نیاز به مکانی برای نشستن دارد پس صندلی غذاخوری برای کودکان خریداری کنید که کودک شما در آن راحت باشد و حس بدی به او ندهد .

سوالات متداول

قیمت صندلی غذا خوری برای کودک چقدر است ؟

توجه داشته باشید که قیمت میز غذاخوری کودک در آبان ماه سال 1401 بین بازه 140 هزار تومان تا 15 میلیون تومان است که شما با توجه به نیاز ها و امکانات می توانید مدل دلخواهی را خریداری کنید .

در خرید صندلی غذاخوری کودک به چه نکاتی باید دقت داشت؟

در خرید صندلی غذاخوری کودک باید به نکاتی از قبیل ارتفاع صندلی ، جنس بدنه ، وزن کودک و… دقت داشته باشید تا در خرید صندلی به مشکلات فراوانی بر نخورید .

صندلی غذاخوری کودک دارای تنوع رنگ خوبی است؟

بله ، به علت فانتزی بودن و سن کم کودکان شما ، صندلی هایی تولید شده اند که تنوع رنگ بالایی به خود اختصاص داده اند و شما با توجه به سلیقه خود می توانید صندلی مناسبی خریداری کنید .

امتیاز مطلبpost
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *