بهترین تشک 2022 را بشناسید ![5 برند برتر + 20 مدل عالی]

آذر 5, 1401
بلاگ
بهترین تشک

آیا قصد خرید یک تشک نو را دارید ؟ بین انتخاب بهترین مارک تشک ها دودل هستید ؟ بهترین تشک بازار را می خواهید ؟ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید چرا که بعد از آن به راحتی می توانید بهترین تشک مد نظر خود را خریداری کنید . قطعا همه ی افراد بعد از طی کردن یک روز سخت و پر کار ترجیح می دهند تا در زمان استراحت اوقات خوبی داشته باشند تا خستگی از تن آن ها از بین برود . در این جاست که وجود یک تشک خوب و با کیفیت می تواند این کار را برای شما انجام دهد .

معمولا طبق نظر پزشکان و متخصصان استفاده از یک تشک خوب جزو نیاز های ضروری می باشد تا دیگر در زمان استراحت احساس ناراحتی نکنید . در بازار برند های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که در زمینه تولید تشک ها فعالیت می کنند به همین دلیل بی شک برای خرید بهترین برند نیاز به راهنمایی هایی خواهید داشت . پیشنهاد می کنیم دیگر مطالب پرطرفدارمون در مورد بهترین مارک روتختی ، بهترین مدل روتختی دخترانه و… را مطالعه کنید .

زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

بهترین نوع تشک برای خواب

بهترین مارک تشک ایرانی و خارجی

1 . تشک تختخواب رویا

یکی از بهترین و پرطرفدارترین تشک هایی که تو بازار وجود داره مدل تشک های برند رویا می باشد . این شرکت ادعا می کند که انواع محصولاتش را طبق آخرین فناوری ها و تکنولوژی های دنیا تولید می کند . برند رویا تنوع بسیار زیادی از انواع مدل تشک ها را تولید می کند . معمولا تشک های این برند دارای اسفنج چند لایه بوده و اغلب مدل ها دارای الیاف ضد حساسیت هستند . تشک های برند رویا دارای گارانتی 2 تا 8 ساله می باشد .

2.تشک خوشخواب

یکی دیگر از بهترین مارک تشک ایرانی که قطعا نام آن را هم زیاد شنیده اید تشک های برند خوشخواب می باشد . اسم این برند آنقدر بلند آوازه است که خیلی از افراد تشک ها تخت خواب را با اسم خوشخواب میشناسند . این شرکت فعالیت حرفه ای خود را از سال 1338 آغاز کرده است و در اکثر شهر های بزرگ ایران دارای نمایندگی هایی نیز می باشند . برند خوشخواب انواع مدل تشک های طبی ، فنری و فنر منفصل نیز تولید می کند . تشک های این برند چندان اسم و نام مشخصی ندارد به جز برخی از مدل های آن .

3. تشک خواب نرم آسا

نرم آسا شرکتی است بیش از 20 سال در زمینه تولید انواع تشک ها نیز فعالیت می کند و سابقه کار دارد ، شرکتی به نام شرکت هما نرم آسا پرشیا یکی از شرکت های زیر مجموعه نرم آسا می باشد که از سال 1389 وارد بازار کار شده است و انواع محصولات خود را مطابق با استاندارد های روز جهانی روانه بازار می کند و قابل رقابت با نمونه های اروپایی و خارجی می باشد . نکته قابل توجه در این جا این است که تشک های این برند با استفاده از مواد بهداشتی و تا حد امکان قابل بازیافت نیز تولید می شوند .

بهترین مارک تشک

4. تشک تخت خواب وگال

بهترین برند تشک کدام است ؟ در پاسخ به این سوال می توان برند وگال را معرفی کرد . برند وگال بند مشترک ایران و ترکیه است . این برند با تکیه بر شعار کیفیت بالا و مشتری مداری ، انواع محصولات متنوعی را روانه بازار کرده اند . اکنون برند وگال یکی از بهترین برند ها بوده که در زمینه صادرات انواع کالای خواب به بازار خارج از کشور فعایلت می کند . البته نکته قابل توجه این است که تقریبا 70 درصد قطعات تشک ها ، از پارچه گرفته تا فنر مورد استفاده در آن ها در شرکت خود وگال نیز تولید می شود .

5. تشک خواب رویال

به علت تشابه اسمی زیادی که بین رویال و رویا وجود دارد . خیلی از افراد این دو برند را یکی در نظر میگیرند در صورتیکه این تفکر کاملا اشتباه است . این برند از سال 1372 فعالیت حرفه یا خود را آغاز کرده است . معمولا نمونه تشک های تقلبی زیادی از برند رویال در بازار وجود دارد ، به همین دلیلی برند رویال در نظر گرفته تا شماره سریال جداگانه ای برای آن ها تعریف کرده است تا از اصل بودن محصول خود نیز مطمئن شوید. برند رویال انوع تشک هایش را با نام مختلف روانه بازار میکند و روی تشک های رویال اصل هولوگرام نصب شده است .

جدیدترین و بهترین مدل تشک های خواب :

تشک رویال مدل طبی فنری کد 7 تک نفره سایز 90×200 سانتی متر

. اندازه : یک نفره

.  مدل : استاندارد

. قابلیت شست‌وشو : با دست

. الیاف داخلی : هالو

تشک مهمان رویا سایز 80 × 200 سانتی متر

. قابلیت شست‌وشو : با دست

. سایر توضیحات : با کف و صابون و پارچه نرم شستشو شود.

برند رویا

تشک رویال مدل Tempurpedic سایز 200×120 سانتی متر

. قابلیت شست‌وشو : با دست

. جنس : پارچه سوزنی از جنس پنبه ضد تعریق و حساسیت

. قطر : 28 سانتی متر 

. تحمل وزن :  بالای 120 کیلوگرم 

تشک رویال مدل Tempurpedic سایز 200×120 سانتی متر

. قابلیت شست‌وشو : با دست

. جنس : پارچه سوزنی از جنس پنبه ضد تعریق و حساسیت

.  تحمل وزن : بالای 120 کیلوگرم 

.  قطر :  28 سانتی متر

شک طبی رویال مدل M07 یک نفره سایز 200 × 90 سانتی‌ متر

. ابعاد محصول : 200 × 90

. مدل : استاندارد

. اندازه :  یک نفره

. الیاف داخلی : الیاف پلی استر

تشک رویال مدل بهتا یک نفره سایز 200×90 سانتی متر

. ابعاد محصول : 200 × 90

. مدل :استاندارد

. الیاف داخلی  : پلی استر ضد حساسیت

. جنس : پارچه کتان مخصوص تشک

تشک رویال مدل طبی فنری یک نفره سایز 200x90 سانتی متر

. اندازه : یک نفره

. قابلیت شست‌وشو :با دست

. الیاف داخلی : فوم و ابر با کیفیت

. جنس : مفتول با کربن زیاد

.

تشک خوشخواب مدل کامفورت یکنفره سایز 200×90 سانتی‌ متر

. ابعاد محصول : 200 × 90

. اندازه :یک نفره

. مدل : استاندارد

. جنس : پارچه ژاکارد طرح دار

تشک رویال مدل طبی فنری کد 3 تک نفره سایز 90×200 سانتی متر

. اندازه : یک نفره

. جنس : طبی فنری

. الیاف داخلی : هالو

. قابلیت شست‌وشو : با دست

تشک رویال کد 108-1 یک نفره سایز 120×200 سانتی متر

. اندازه : یک نفره

. جنس : پارچه ژاکارد

. الیاف داخلی : اسفنج پرتراکم

.  ضخامت : 23 سانتی متر 

تشک دو نفره رویال آرامش مدلSenator سایز 160x200 سانت

. ابعاد محصول : ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر

. جنس : پنبه

. قابلیت شست‌وشو : با دست

. اندازه : دو نفره

تشک رویال مدل 209-2 یکنفره سایز 200×90 سانتی متر

. اندازه : یک نفره

. الیاف داخلی : اسفنج پرتراکم

. جنس : پارچه ژاکارد

. ضخامت : 25 سانتی متر 

تشک طبی رویال مدل RACHEL2 دونفره سایز 160×200 سانتی متر

. ابعاد محصول : 200 × 160

. اندازه : دو نفره

. مدل : استاندارد

. جنس : طبی میکروفنر

تشک رویال مدل مدیکال کلاس دو نفره سایز 200 × 160 سانتی متر

. اندازه : دو نفره

. قابلیت شست‌وشو : با دست

. جنس : پارچه سوزنی نقش دوزی شده

. مدل : استاندارد

تشک سوپر طبی فنری رویال مدل RB90 یک نفره سایز 90x200 سانتی متر

. اندازه : یک نفره

. جنس :  ژاکارد

. قابلیت شست‌وشو : با دست

.  مدل :استاندارد

تشک رویال مدل طبی فنری دونفره سایز 180x200 سانتی متر

. اندازه : دو نفره

. جنس : از مفتول با کربن بالا

. اندازه :دو نفره

. مدل :استاندارد

تشک خوشخواب مدل طبی پاکتی دونفره سایز 200 × 160 سانتی‌ متر

. ابعاد محصول :160 × 200

. جنس : پارچه ژاکارد طرح دار

. اندازه :دو نفره

. مدل :استاندارد

تشک خوشخواب مدل باراباس یکنفره سایز 200×90 سانتی متر

. جنس : پارچه ژاکارد

. ابعاد محصول : ۲۰۰ × ۹۰ سانتی‌متر

. اندازه :یک نفره

. مدل : استاندارد

تشک یک نفره رویال آرامش مدل Princess سایز 90x200 سانتی متر

. جنس : پنبه

ابعاد محصول : 200 × 90

. قابلیت شست‌وشو : با دست

اندازه : یک نفره

تشک رویال مدل 5-2 تک نفره سایز 200 × 90 سانتی‌ متر

. ابعاد محصول : 200 × 90

 اندازه : یک نفره. 

. جنس : پارچه ژاکارد

. الیاف داخلی : الیاف پلی استر

تشک چه مدل بخرم ؟ بررسی انواع تشک ها

برای پاسخ به این سوال لازم است تا قبل از خرید انواع تشک ها را بررسی کنید در ادامه ما قصد داریم تا انواع این تشک ها را شناسایی کنیم .

1. تشک فنر دار

یکی از راج ترین مدل تشک ها ، تشک ها رخت خواب فنر دار می باشد و نمونه های زیادی از آن ها در سطح بازار وجد دارد . معمولا اصول قیمت گذاری و استاندارد این نوع تشک ها به تعداد فنر ان ها نیز بستگی دارد . در حقیقت هر اندازه تعداد فنر های موجود در تشک بیشتر باشد قیمت آن بالاتری خواهد بود .

2. تشک فنری منفصل و یا پاکت اسپرینگ

این نوع مدل تشک هایی که با نام تشک تخت خواب فنر منفصل می شناسند ، از ویژگی های خیلی خوبی برخوردار هستند ، از این رو استقبال آن ها بیشتر می باشد . در این نوع تشک ها از بهترین تکنولوژی فنر استفاده شده است و هر کدام از این فنر ها دارای عملکرد جداگانه ای می باشد . این نوع فنر ها علاوه بر آن که بر بالا بردن طول عمر فنر تاثیر دارند ، سبب حفظ سلامتی و پیشگیری از انواع بیماری های ستون فقرات نیز می شوند و نسبت به مدل فنر های ساده از نظر طبی عملکرد بهتری دارند .

3. تشک تخت خواب فومی

در رابطه با مدل تشک های فومی باید بیان کنیم که این نوع تشک ها جنس فوم آن ها از نوع فوم ارتجاعی حرارتی می باشد . در حقیقت وقتی که فرد بر روی این تشک ها دراز می کشد قالب بدن فرد بر روی تشک نیز شکل میگیرد . معمولا این نوع تشک ها بیشتر برای آن دسته از افرادی کاربرد دارد که می خواهند مدل تشک خیلی نرمی داشته باشند البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که معمولا تشک های فومی نسبت به مدل تشک های فنری از قیمت گران تری برخوردار هستند .

4. تشک تخت خواب طبی

از دیگر از انواع تشک های بازار می توان به این نوع تشک های طبی نیز اشاره کرد که آن ها هک از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند . این نوع تشک ها برای ان دسته از افرادی کاربرد دارد که دارای بیماری هایی چون کمر درد ، پادرد و … بوده اند . طراحی این نوع تشک ها شبیه به تشک های بیمارستانی بوده است و جنس آن ها از یونولیت ساخته شده است .

5. تشک طبی _ فنری

این نوع تشک ها طبی و فنری هر کدامشان به صورت جداگانه دارای معایبی نیز هستند . جنس داخلی این نوع تشک ها از اسفنج با چگالی بالا ساخته شده است که برای آن که سفتی آن ها حس نشود از فنر های متصل فشرده شده نیز استفاده شده است . در کل از لحاظ پزشکی اگر بخواهیم بررسی کنیم باید بیان کنیم که مدل تشک های طبی فنری از کیفیت بالاتری برخوردار هستند چرا که راحت بوده است و آسیب خیلی کمی به کمر می رسانند .

بهترین تشک تخت خواب

قبل از خرید تشک ها حتما این نکات را بخوانید :

بررسی ابعاد و طول تشک :

در رابطه با خرید بهترین برند تشک شما باید حتما طول تشک مد نظر خود را اندازه گیری کنید . معمولا سایز تشک ها از عرض 90 تا 200 سانتی متر قابل تغییر می باشد و به این نکته هم توجه داشته باشید که طول تشک ها ثابت بوده و 200 سانتی کمتر می باشد .

میزان سفتی تشک را بررسی کنید !

به این نکته توجه داشته باشید که اگر تشک شما نرم باشد قسمت میانی تشک به علت وزن شما فرو می رود . در حقیقت بهتر است که این اتفاق نیافتد چرا که در این حالت به ستون فقرات و کمر شما ممکن است فشار وارد شود و باعث ایجاد آسیب در این ناحیه شود . مدل تشک های طبی دارای درجه سفتی هستند که از ستون فقرات شما نیز محافظت می کند .

عدم ایجاد صدا

برخی از مدل تشک ها فنری را دیده اید که چه صداهای گوش خراشی تولید می کنند و صدای شبیه به جیر جیر نیز دارند . اما مدل تشک ها طبی به دلیلی کیفیت خوبی که دارند این گونه نیستند .

بررسی میزان آلودگی

معمولا در تولید اکثر تشک ها از پارچه های آنتی باکتریال استفاده می شود د که آلودگی بسیار کمتری به خود جذب می کنند ، این نوع تشک ها برای آن دسته از افراد که معمولا دچار آلرژی و یا حساسیت هستند باید حتما مورد بررسی قرار گیرد .

توزیع یکنواخت وزن بدنی

در مورد این قابلیت باید گفت که در حقیقت یک تشک خوب و با کیفیت وزن بدن را به طور یکسان توزیع می کند ، در این حالت هیچ قسمتی از بدن فشار زیادی را متحمل نمی شود.

بررسی قیمت تشک ها

معمولا قیمت تشک ها از یک میلیون تومان شروع می شود و با توجه به جنس و کیفیت و برندی که دارند دارای قیمت های مختلفی بوده اند که معمولا مدل تشک های طبی به نسبت تشک ها معمولی و ساده تر از قیمت خیلی بیشتری برخوردار هستند .

بهترین تشک خواب کدام است ؟

در این جا انواع تشک ها را بررسی کنید و با بهترین مدل تشک های موجود در بازار که از کیفیت و قیمت خوبی هم برخودار هستند آشنا میشوید .

از نظر پزشکان و متخصصان بهترین تشک کدام است ؟

اگر به دنبال یک تشک طبی خوب و با کیفیت هستید ، طبق گفته پزشکان بهتره که مدل تشک ها طبی _فنری را خریداری کنید .

1.2/5 - (5 امتیاز)
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *