بهترین مارک فلاسک چای [ معرفی برند های آلمانی،چینی،ژاپنی ]

خرداد 1, 1400
بلاگ
بهترین مارک فلاسک چای

از سوال هایی که برای هرکسی در زمان خرید فلاسک چای پیش میاد این است که از چه برندی استفاده کنم؟ بهترین مارک فلاسک چای برای نوزاد چی بخرم؟ کدام فلاسک میزان نگه داری گرمای بیش تری را در طول روز دارد ؟و… فلاسک یکی از وسایلی است که در خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد ، اگر شما جنس اشتباهی را انتخاب کنید که از مرغوبیت زیادی برخوردار نباشد سبب می شود که فلاسک از توانایی نگه داری گرمای چای به مدت طولانی برخوردار نباشد. اما نگران نباشید وبسایت دلاوا با بررسی مدل های مختلفی که در بازار وجود دارد ، لیستی متشکل از بهترین برندهای فلاسک چای موجود در بازار درست کرده است .

این لیست شامل اطلاعاتی از قبیل : میزان نگه داری گرما در طول روز ، محدوده ی قیمت ، ابعاد فلاسک چای و … می باشد و به سوالات بالا هم نیز پاسخ داده شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود با خیال راحت تری خرید خود را انجام دهید. پیشنهاد می کنم دیگر مقالات ما راجع به بهترین مارک کتری برقی ، بهترین مارک اسپرسوساز خانگی ، بهترین مارک قهوه ساز و .. را مطالعه کنید .

بهترین مارک فلاسک چای

لیستی از بهترین مارک های فلاسک چای خارجی موجود در بازار

بهترین مارک های فلاسک چای موجود در بازار از برند های همچون یونیک ، دسینی ، پیکوک ، تفال ، استنلی می باشد که نظرات کاربران زیادی جلب خودش کرده است . در ادامه لیستی تشکیل شده از این برندها را برای شما آماده کرده ایم که شامل بهترین مارک فلاسک نوزاد و بهترین مارک فلاسک کوهنوردی نیز می باشد که شما در انتخاب خرید بهترین برند فلاسک چای خارجی راهنمایی میکند.

1. بهترین فلاسک چایی یونیک (Unique) مدل 304

از بهترین مارک فلاسک چای موجود در بازار می توان به برند یونیک اشاره کرد . این فلاکس توانایی گرم نگه داشتن آب جوش را تا ساعت ها دارد و به سبب نوع عایق آن که از خلاء می باشد به نگه داری بیش تر گرما نیز کمک می کند . خروجی این فلاسک به صورت پیچی نیز طراحی شده ، همچنین این مدل شامل یک کیف می باشد که در زمان خرید این محصول در درون بسته بندی آن قرار داده شده است که سبب راحت تر شدن کار شما در جا به جایی آن می شود .

بهترین فلاسک چایی یونیک (Unique) مدل 304

2. برند فلاسک چای تفال (Tefal) مدل مامبو

برند تفال یکی از بهترین مدل های فلاکس چایی است که برای استفاده در سفر و خانه مناسب می باشد. مدل MAMBO GREEN 1L توانایی نگه داری آب جوش را به مدت 12 ساعت و نگه داری آب سرد به مدت 24 را دارد . همچنین تنگ داخلی این فلاکس 5 لایه می باشد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این محصول دارای گارانتی نیز می باشد و به دلیل کیپ شدن درب آن و 5 لایه بودن این محصول هیچ گونه چکه ی آبی در کار نمی باشد.

 بهترین برند فلاسک چای تفال (Tefal) مدل مامبو

3. بهترین مارک فلاکس چای کوهنوردی مدل Legendary Classic

این مدل فلاکس به علت آنکه جای کمی را اشغال می کند و بسیار سبک وزن است ، یکی بهترین مارک فلاسک چای برای کوهنوردی هم نیز می باشد. ظرفیت داخلی این فلاکس برابر با 1لیتر است و همچنین توانایی حفظ گرما را به مدت 24 ساعت را نیز دارد . از شگفتی های دیگر این محصول باید به این نکته اشاره کرد که این مدل توانایی نگه داری آب سرد را هم نیز داراست و می تواند تا مدت زمان 120 ساعت آب را سرد نگه دارد. مقدار وزن این فلاکس در زمان خالی بودن آن برابر با 816 گرم نیز می باشد و از نظر ابعاد ارتفاع این فلاکس برابر با 36 سانتی متر است . از دیگر ویژگی هایی این فلاکس وجود درپوشی بزرگ بالای آن است که از درپوش می توانید به عنوان لیوان برای نوشیدن مایعات هم استفاده کنید.

 بهترین مارک فلاکس چای کوهنوردی مدل Legendary Classic

4. بهترین برند فلاسک چای پیکاک (peacock) مدل 156

پیکاک یکی از برندهای معتبر در بازار ایران می باشد ، این برند از زمان قدیم به خانه های ایرانی راه پیدا کرد و مطمعنا شما هم از دسته افرادی بوده اید که از این مدل فلاکس در خانه های خود داشته اید. این مدل فلاکس ساخت کشور ژاپن می باشد و از تدوام بالا و قیمت مناسبی نیز برخودار است . حجم این مدل برابر با 1.6 لیتر می باشد و توانایی حفظ کردن گرما را تا حداقل 24 ساعت و سرما را تا 48 ساعت دارد. ، نوع سرپوش آن کلیدی است و عایق این فلاسک نیز از شیشه و هم چنین جنس بدن این فلاکس هم نیز از فلز می باشد

بهترین برند فلاسک چای پیکاک (peacock) مدل 156

5 . فلاسک چای استیل دسینی (dessini)

فلاسک دسینی یکی دیگر از بهترین مارک فلاسک چای است که مورد توجه خیلی از کاربران در سایت های مختلف قرار گرفته بود. این مدل فلاکس دارای بدنه ایی فلزی است و توانایی نگه داری آب گرم را به مدت 12 ساعت و توانایی نگه داری اب سرد را به مدت 24 ساعت را داراست .نوع خروجی این محصول به صورت کلیدی یا ضامنی است و دهانه این محصول به صورت شیری می باشد . نوع عایق این محصول نیز گازی است .

بهترین فلاسک چای استیل دسینی (dessini)

6. بهترین فلاسک نوزاد مدل میکی استایل کد F12

این مدل فلاکس مخصوص نوزاد ، بازه ی گنجایشی برابر با 250 تا 500 میلی لیتر را دارد . همچنین نوع عایق این محصول خلاء می باشد و دهانه ی آن به صورت پیچی طراحی شده است . این فلاسک قابلیت حفظ دمای گرم را به مدت 12 ساعت نیز دارد . بدنه ی این فلاکس از جنس استیل می باشد همچنین وزن خالی این محصول برابر با 280 گرم است و بسیار سبک و کاربردی است اما متاسفانه علاوه بر تمام این موارد گفته شده ، از سری این مدل فلاکس نمی توان به عنوان لیوان استفاده کرد.

بهترین فلاسک نوزاد مدل میکی استایل کد F12

7. بهرین فلاسک چای همیلتون (Hamilton) مدل HV-2110

فلاسک همیلتون یکی از بهترین فلاسک های چایی است که در بازار میشود آنها را پیدا کرد که طرفدار های زیادی دارد . این فلاکس دارای گنجایشی برابر با 1 لیتر است و نوع دهانه این محصول به صورت پیچی طراحی شده است همچنین عایق استفاده شده در این محصول از شیشه می باشد . خروجی این محصول به صورت ضامنی است و بدنه این محصول از استیل ضد زنگ است. این محصول برای استفاده در خانه و سفر بسیار انتخاب مناسبی می باشد.

بهرین فلاسک چای همیلتون (Hamilton) مدل HV-2110

8. فلاسک چایی هوشمند کالدرین (Calderin) مدل CCS1

یکی دیگر از بهترین مارک فلاسک چای موجود در بازار ، فلاسک هوشمند کالدرین نیز می باشد . این فلاسک با توانایی هایی که دارد یک پکیج کامل را به شما ارائه میدهد . شما میتوانید با وصل کردن این فلاسک به گوشی هوشمند خود دمای درون آن را کنترل کنید . همچنین به دلیل وجود تیغه های همزنی که در کف این دستگاه وجود دارد شما خیلی راحت میتوانید قهوه های فوری را در آن ریخته و با کنترل دمای آن از طریق گوشی قهوه خود را به سرعت آماده کنید . از دیگر قابلیت های جذاب این دستگاه می توان به استرلیزه کردن آب اشاره کرد که سبب تمیز تر و گوارا تر شدن آب می شود همچنین بر روی بدنه ی این دستگاه نمایشگری وجود دارد که دمای آن را به شما نشان میدهد .

بهترین فلاسک چایی هوشمند کالدرین (Calderin) مدل CCS1

بهترین مارک فلاسک چای چیه؟

سوال بهترین مارک فلاسک چای چیه؟ از پرسش هایی که به طور متدوال پرسیده می شود که پاسخ به این سوال حائز اهمیت زیادی است. بر اساس نظرات کاربران مختلف برند هایی همچون یونیک ، دسینی ، پیکوک ، تفال ، استنلی که به ترتیب ساخت کشورهای روسیه ، چین ، ژاپن ، فرانسه و آمریکا می باشد جزو بهترین مارک فلاسک موجود در بازار می باشد که از سابقه ی خوبی در بازار برخوردارند.

سوال های متدوال درباه ی خرید بهترین مارک فلاسک چای

فلاسک ام جی اس مدل 006 گنجایش 1 لیتر

ابعاد : ۱۲x۱۲x۲۸ سانتی‌متر

وزن خالی : ۸۵۰ گرم

نوع سری: فشاری

جنس بدنه : استیل ضد زنگ

فلاکس مدل SxTxA کد 5090 گنجایش 1.9 لیتر

ابعاد : ۱۷x۱۵x۲۸ سانتی‌متر

وزن خالی : ۱۰۰۰ گرم

وزن پر : ۲۹۰۰ گرم

نوع سری : فشاری

فلاسک هوشمند مدل UQ گنجایش 0.5 لیتر

ابعاد : ۵x۵x۲۲ سانتی‌متر

وزن: ۲۵۰ گرم

گنجایش : ۰.۵ لیتر

جنس : استیل ضد زنگ

فلاسک بیتا مدل 379 گنجایش 0.5 لیتر

قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی :قابلیت حفظ دما

شامل : دستگیره

نوع دهانه : پیچ

نوع عایق : پلاستیک

فلاسک یزدگل مدل 148 ظرفیت 1 لیتر

گنجایش : ۱ لیتر

ابعاد : ۲۴ × ۲۰ سانتی‌متر

جنس : پلاستیک

نوع سری : پلاستیکی

فلاسک یونیک طرح پنگوئن مدل شیشه کد 1957

ابعاد : ۳۰x۲۰x۳۰ سانتی‌متر

وزن خالی : ۹۷۵ گرم

جنس بدنه : پلاستیک

امکانات نگهداری نوشیدنی : حفظ دما

فلاسک یونیک طرح پنگوئن مدل شیشه دار

ابعاد : ۲۰x۱۶x۲۷ سانتی‌متر

وزن خالی : ۸۶۰ گرم

جنس بدنه : پلاستیک

امکانات نگهداری نوشیدنی : حفظ دما

فلاسک یونیک مدل دوقلو کد 9040 گنجایش 1 لیتر

ابعاد : ۲۹x۱۵x۳۰ سانتی‌متر

وزن خالی : ۱۶۲۰ گرم

نوع سری : ضامنی

جنس بدنه : استیل

فلاسک یونیک مدل 1818 گنجایش 2 لیتر

ابعاد : ۲۰x۵۰x۲۸ سانتی‌متر

وزن خالی : ۸۳۵ گرم

نوع سری : پیچی

جنس بدنه : استیل

فلاسک ترموس مدل Venice ظرفیت 2 لیتر

قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی : قابلیت حفظ دما

نوع خروجی مایع : فشاری

نوع دهانه : پیچ

نوع عایق : استیل

1. بهترین مارک فلاسک چای ژاپنی چیست ؟

یکی از سوالاتی که به طور متداول پرسیده می شود این است که بهترین فلاسک چای ژاپنی چیه ؟ پاسخ این سوال را شما میتوانید در لیستی که در بالای مطلب قرار داده شده پیدا کنید . بهترین مارک فلاکس چای ژاپنی مدل 156 می باشد که یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار ایران است. این مدل به دلیل تداوم بالا و قیمت مناسبی که دارد مورد توجه قرار گرفته است و تقاضای زیادی برای خرید این محصول وجود دارد ، این محصول را به یکی از پرطرفدار ترین فلاسک های بازار ایران تبدیل کرده است.

3. از بین انواع فلاسک موجود کدام مدل فلاسک رو بخرم ؟

پاسخ به این سوال بستگی به سلایق شما و میزان هزینه ایی که میخواهید بکنید دارد . در لیستی که در بالای مطلب قرار داده شده سعی در تهیه بهترین مارک فلاسک چای موجود در بازار شده است . شما می توانید با خواندن ویژگی های هر محصول با توجه به سلایقی که دارید اقدام به خرید آن بکنید.

از بین انواع فلاسک موجود کدام مدل فلاسک رو بخرم ؟

4. بهترین مارک فلاسک نوزاد

از بهترین مارک فلاسک نوزاد می توان به فلاسک میکی استایل کد F12 اشاره کرد . این مدل فلاکس دارای قیمتی معقول ی باشد و همچنین این فلاسک توانایی نگه داری گرما را به مدت 12 ساعت دارد که از بهترین مدل های فلاسک برای استفاده نوزادان می باشد. ویژگی های بیش تر این محصول در سر تیتر [لیستی از بهترین مارک های فلاسک چای موجود در بازار آمده است .

2. بهترین مارک فلاسک چای کوهنوردی چیست ؟

از مهم ترین مسئله ای ای که باید در خرید فلاسک کوهنوردی توجه کرد سبک وزن بودن فلاسک و داشتن توانایی نگه داری گرمای بالا می باشد . در لیست بهترین مارک فلاسک چای خارجی موجود در بازار ، بهترین مارک فلاسک چای کوهنوردی را میتوان به راحتی پیدا کرد که دارای ویژگی هایی همچون سبکی وزن و داشتن توانایی نگه داری گرمای بالا می باشد.

 بهترین مارک فلاسک چای کوهنوردی چیست ؟
قیمت فلاسک چای چقدر است ؟

قیمت فلاسک چای از حدود صد هزار تومن شروع شده و به بالا می رود و شما می توانید با توجه سلیقه و ویژگی های هر کدام فلاکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پر طرفدرا ترین فلاسک متعلق به کدام برند می باشد؟

برند ژاپنی فلاکس چایی پیکاک به علت تدوام بالا و قیمت مناسبی که دارد از پرطرفدار ترین فلاکی های چایی موجود در بازار ایران است .

چه نوع عایقی برای فلاکس مناسب است؟

یکی از بهترین عایق هایی که می شود از آن برای فلاسک استفاده کرد عایق شیشه ایی است اما تنها مشکلی که عاسق شیشه ایی دارد شکننده بودن آن است.

4.3/5 - (35 امتیاز)
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

7 دیدگاه در “بهترین مارک فلاسک چای [ معرفی برند های آلمانی،چینی،ژاپنی ]

  1. عالیه گفت:

    سلام فلاسک ریشوانگ چطوره؟

    1. parisa گفت:

      با عرض سلام و وقت بخیر متاسفانه اطلاعات زیادی در رابطه با این فلاسک در دسترس نیست پس از تحقیق و بررسی اگر اطلاعات کامل و حقیقی در دست بود با شما به اشتراک خواهیم گذاشت .

    2. Farhadf گفت:

      عزیز اون یونیک ۱لیتری تقلبیه،خودتو علامه میدونی،اشتباه راهنمایی نکن

  2. اصغر ستارزاده گفت:

    سلام فلاسک رومانتیک چطوره؟؟؟

    1. shokufeh گفت:

      فلاسک خوبیه و تو انواع رنگبندی های متنوعی هم وجود دارد ، البته بیشتر برای استفاده دم دستی خوبه

  3. علی گفت:

    فلاسک استیل یونیک دارم که عالیه و این مدل استیل بخاطر لایه ی خلاء نباید ضربه بخوره و من توصیه میکنم به ته این نوع از فلاسک ها یک لایه ی عایق ضربه گیر چسب بزنید
    این مدل حدود۱۸ساعت آب جوش رو داغ نگه میداره فقط اشکالش اینه که بعد دوسه سال ممکنه درب فلاسک اشکال پیدا کنه که تازه اون موقع هم ۷ساعت داغ نگه می‌دارد

    1. shokufeh گفت:

      سلام و درود دوست عزیز ممنون از این که تجربه خودتونو باهامون به اشتراک گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *