تصاویر چینی زرین از کجا ببینم؟ [ جدیدترین ها در بازار 1402 ]

آبان 8, 1399
بلاگ
جدیدترین مدل های چینی زرین

مطمئنا زیبایی و کیفیت ظروف برای اکثر خانم ها همانند من از اهمیت زیادی برخوردار است ، من در ابتدا برای خرید جهیزیه ام از کالاهای بزرگ شروع کردم و تصمیم گرفتم که هر زمان خیالم از بابت آن ها راحت شد به سراغ لوازم کوچکتر بروم که برای اولین قدم آن به سراغ خرید سرویس ظروف خود رفتم ، در واقع برای خرید سرویس ظروف مانند سرویس چای خوری ، سرویس غذاخوری ، سرویس پذیرایی و …  بسیار سردرگم بودم و نمیدونستم که چه طرح و شکلی انتخاب کنم اما مطمئن بودم که دلم می خواهد تا با جدیدترین مدل های چینی زرین آشنا شوم .

ابتدا تصمیم گرفتم تا در صفحات مجازی مختلف بگردم و سپس ظروفی که بیشتر نظرم را جلب کرد مدنظر قرار دهم اینجوری دیگه لازم نبود تا تمام بازار ظرف و ظروف را زیر و رو کنم و وقت و انرژی زیادی را هدر دهم ، با جست و جو در سایت های خود چینی زرین و همچنین سایت های فروشگاهی معتبر تصاویر جدیدترین مدل های چینی زرین را پیدا کردم که در ادامه این مقاله آن ها را در اختیار شما قرار می دهم.

جدیدترین مدل های چینی زرین

چرا سرویس ظروف چینی زرین ؟

از گذشته تا به امروز ظروف چینی توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است و افراد زیادی خواهان خرید این نوع سرویس ظروف برای آشپزخانه های خود بودند، در کل ظروف چینی از مزایای بالایی برخوردار هستند که از اصلی ترین و مهم ترین آن می توان به بهداشتی بودن این نوع ظروف اشاره کرد، برند معتبر چینی زرین از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای ساخت محصولات خود استفاده می کند، به همین دلیل است که محصولات چینی زرین از کیفیت بالایی برخوردار هستند . از نظر من در خرید ظروف اولین چیزی که باید به آن توجه کرد زیبایی طرح و نقش و فرم ظرف است ، اصلی ترین دلیل من برای انتخاب چینی زرین تنوع و کیفیت آن بوده است

به روزترین و جدیدترین مدل های چینی زرین با تصاویر چینی زرین

1. سرویس زئو متریکال چینی زرین

سرویس زئو متریکال چینی زرین

تنوع سرویس های چینی زرین زبان زد خاص و عام است و افراد زیادی هستند که به دلیل همین تنوع به سراغ ظروف چینی می روند ، مدل زئو متریکال مناسب برای 6 نفر تهیه شده است و این ترکیب به صورت 35 پارچه در بازار وجود دارد و همچنین قابل استفاده درون ماشین ظرف شویی نیز می باشد.

2. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین این سرویس  108 پارچه می باشد که برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد ، در واقع مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که شما را یاد طرح های اصیل و قدیمی ایرانی می اندازد .

3. سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

عکس سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

به گفته کارشناسان و روانشناسان سرویس های غذاخوری رنگی باعث می شوند تا میل و اشتهای افراد به غذا افزایش پیدا کند ، بنابراین چینی زرین تصمیم گرفته است تا جدید ترین مدل های خود را با ترکیب رنگی بیشتر و جذاب تری روانه بازار کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین سرویس 28 پارچه ماربل می باشد که از دوام بالایی هم برخوردار است .

4. سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

همانطور که پیش تر هم گفتیم جدیدترین مدل های چینی زرین از تنوع ترکیب رنگی بالاتری برخوردار هستند ، این مدل از سری پرطرفدار چینی زرین ایتالیا اف می باشد و به صورت 17 پارچه به بازار عرضه می شود و مناسب برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد .

5. سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

عکس سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

این ست سرویس کامل به صورت 91 پارچه به بازار عرضه می شود و از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، بر لبه دور تا دور آن نوار خیلی نازک طلایی رنگی وجود دارد که زیبایی و ظرافت آن ها را دو چندان می کند و برای افرادی که طرح های ساده مورد پسندشان است ، این سرویس فوق العاد است .

6. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

این ست سرویس 108 پارچه ای برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همان طور که پیش تر هم گفتیم مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که الهام گرفته شده از ظروف قدیمی و کهن ایرانی هستند و  ظاهر و ساده و شیک آن افراد زیادی را سمت خود جذب کرده اند ، می توان گفت که این سرویس درجه عالی مورد پسند همگان است .

7. سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

عکس سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

سرویس چینی مدل لومیو سری شهرزاد از آن نوع سرویس هایی است که نوعروسان برای تکمیل کردن جهیزیه خود به سراغ آن می روند ، این ست سرویس به صورت 108 پارچه بوده و با این تعداد پارچه قابل استفاده برای 12 نفر می باشد ، این محصول از شفافیت و سفیدی قابل توجه ای برخوردار هستند .

8. سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس 30 پارچه فلورانس از جدیدترین مدل های چینی زرین است که برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد ، بر روی آن طرح و نقش و نگار های آبی آنتیک وجود دارد که زیبایی آن ها را چندین برابر می کند ، افراد با سلیقه های خاص بیشتر به سراغ این نوع سرویس می روند .

9. سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

عکس سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

از جدیدترین مدل های چینی زرین که از زمان ورود به بازار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است سرویس آرتمیس صورتی از سری نئوکلاسیک است که به صورت 103 پارچه در بازار وجود دارند ، طراحان سعی کرده اند تا این محصول را به سبک نجیب زادگان اروپایی طراحی کنند که البته موفق هم بوده اند .

10. سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس رز فلاور با طراحی و ظاهر مسحور کننده ای که دارند دل افراد زیادی را از آن خود کرده است این مدل سرویس که زیر نظر طراحان با مهارت و زبده دست ایتالیایی طراحی شده اند به صورت 90 پارچه ای در بازار وجود دارند که می توان گفت مناسب برای جمع های 12 نفره است .

11. سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

عکس سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

وقتی اولین بار عکس این مدل ست سرویس را دیدم به یاد طراحی های نقطه کوبی ظروف سنتی سفالی افتادم ، طرح های برجسته و زیبای این مدل همراه با طراحی حاشیه های آن جذابیت زیادی را به این مدل بخشیده اند و به صورت 102 پارچه در بازار به فروش می رسند ، البته این مدل قابل استفاده درون فر نمی باشد.

12. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

در واقع سرویس های سری نئوکلاسیک حاصل به کارگیری دانش به روز و فناوری های جدید می باشند و طرفداران آن بیشتر افرادی هستند که علاوه بر اهمیت دادن به سبک مدرنیته طرفدار طرح های هنری باستانی هم می باشند . از جدیدترین مدل های چینی زرین می توان به مدل فرانسیس 103 پارچه اشاره کرد .

13. سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

عکس سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

برخی از افراد هستند که ترجیح می دهند تا قطعات سرویس خود را به صورت جداگانه خریداری کنند ، سرویس پیاله سفید رنگ نئوکلاسیک به صورت 7 پارچه ای در بازار وجود دارند و با کیفیت درجه عالی از چینی ساخته شده اند .

14. سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

این سرویس مناسب برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همچنین به صورت 102 پارچه در بازار عرضه می شود ، طرح گل های بنفش خوش رنگی که بر روی این ست سرویس وجود دارد در نگاه اول نظر بسیاری از بینندگان را به سمت خود جذب می کند و ظاهر کلاسیک و مدرنی را برای آن ایجاد کرده اند .

15. سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

عکس سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

امروزه اکثرا عقیده دارند که طرح های ساده شیک تر هستند و از جذابیت بالاتری برخوردار هستند ، این مدل ست سرویس از سری آسترو کاملا به رنگ سفید خالص است و هیچ گونه طرح و نقشی بر روی آن وجود ندارد ، این ست سرویس به صورت 30 پارچه و مناسب برای تعداد افراد شش نفر کاربرد دارد ، از این مدل به عنوان چینی زرین 6 نفره یاد می شود .

16. چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

همانطور که پیش تر هم متوجه شدید برند چینی زرین انواع ظروف مانند فنجان ، پیاله و … را به بازار عرضه می کند ، این سرویس چایی خوری 12 پارچه است و تنها شامل فنجان و نعلبکی است که برای 6 نفر کاربرد دارد ، طرح جذابی که برای این مدل وجود دارد بیشتر افراد فانتزی پسند و اسپرت پسند را جذب می کند .

 17. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

عکس سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

با توجه به آن که طرح فرانسیس با استقبال بی نظیری روبه رو شد از این نظر رنگ بندی های جذابی را برای آن در نظر گرفته اند ، این ست سرویس فرانسیس به رنگ صورتی کم رنگ جذاب می باشد که نقش و نگار های ظریف آن ظاهر بسیار جذابی به آن بخشیده است و زیبایی این سرویس را هزاران برابر افزایش داده است .

18. قهوه خوری گراناد چینی زرین

قهوه خوری گراناد چینی زرین

تا به اینجا سرویس های چای خوری را هم مد نظر خود قرار داده بودیم حال بیایید تا با جدیدترین مدل سرویس قهوه خوری چینی زرین آشنا شوید ، این ست سرویس قهوه خوری همراه با فنجان و نعلبکی آن در بازار عرضه می شود و به صورت 12 پارچه بوده که متناسب برای 6 نفر ساخته شده است .

19. سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

عکس سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

در کل مدل ظروفی که به طرح و شکل ستاره هستند جذابیت زیادی دارند و با استقبال خوبی هم رو به رو شده اند ، این مدل سرویس هم به صورت قالب ستاره در بازار وجود دارد که در حاشیه ی آن گل های کوچکی به رنگ طلایی طراحی شده استد که زیبایی منحصر به فردی را برای آن ایجاد کرده اند . این ست به صورت 30 پارچه وجود دارد .

 20. قاب و قدح هگزان چینی زرین

قاب و قدح هگزان چینی زرین

این مدل سرویس ها از جدید ترین مدل های چین زرین هستند ، شاید تا به حال نام این مدل را نشیده اید ، این نوع ظروف به صورت جداگانه فروخته می شوند و بسیاری از افراد از آن به عنوان کادو و هدیه استفاده می کنند ، این نوع ظروف از استحکام و ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند .

21. سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

عکس سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

این نوع سرویس به صورت 98 پارچه وجود دارد و متناسب برای تعداد افراد 12 نفر می باشد ، این مدل سرویس با فناوری دکور داخل لعابی طراحی شده است و برای شست و شو میتوان آن ها را درون ماشین ظرف شویی قرار داد ، اما به گفته طراحان و کارشناسان این مجموعه این مدل سرویس قابل استفاده درون مایکروویو و فر نیستند.

22. ظرف زیتون چینی زرین

ظرف زیتون چینی زرین

امروزه برای هر نوع خوراکی ظروف جدیدی را تولید می کنند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف زیتون خوری آن است که با توجه به ظاهر متفاوتی که نسبت به دیگر ظروف دارد افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است ، این مدل ظرف به حالت بیضی طراحی شده است که در سرویس آن 6 عدد از این نوع ظرف وجود دارد .

23. ظرف پذیرایی سه طبقه ای چینی زرین مونارکی

عکس جدیدترین مدل های چینی زرین

اکثر خانم ها توقع دارند تا بهترین ظروف پذیرایی را برای خود در اختیار داشته باشند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف شیرینی خوری سه طبقه آن می باشد که کیفیت بسیار بالا و ظاهر مجلل و متفاوت آن جلوه بی نظیری به میز پذیرایی شما می بخشد .

24. سرویس چینی سری وینچه الیسه مدل مهرگان

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل سرویس از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خراش برخوردار است و به صورت 30 پارچه و برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و طبق فناوری دکور داخل لعابی ساخته شده اند و طراحی ساده و بسیار شیک این محصول جذابیت فراوانی را به آن بخشیده است و افراد زیادی هستند جذب این نوع سرویس شده اند .

25. ماگ شیر شکلات نئوکلاسیک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

چینی زرین روز به روز بر تنوع محصولات خود می افزاید و مشتریان و مخاطبان بیشتری را جذب خود می کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین ماگ شیر شکلات از سری نئو کلاسیک آن می باشد که هیچ نوع طرح و نقشی بر روی این محصول وجود ندارد اما به گونه ای طراحی شده است که نقش های برجسته ای بر روی آن به چشم می خورد .

26. سرویس چینی سری ایتالیا اف مدل silverliner2

جدیدترین مدل های چینی زرین

این سرویس برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و به صورت 28 پارچه در بازار قرار دارند ، این نوع محصول بیشتر برای مصرف دم دستی کاربرد دارد و همچنین قابل شست و شو درون ماشین ظرف شویی می باشد که از این نظر بسیار کاربردی است .

27. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل نارسیس

جدیدترین مدل های چینی زرین

یکی دیگر از جدیدترین مدل های نئو کلاسک که جدیدا روانه بازار شده است مدل نارسیس آن می باشد که در حاشیه های آن طرح های موجی شکلی وجود دارد که بر روی آن نواز نازک طلایی رنگی طراحی شده است .

28. قوری چهار ترک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل قوری از جدیدترین مدل های چینی زرین است که کاملا به رنگ سفید خالص است و شفافیت قابل توجه ای از آن وجود دارد ، این مدل قابلیت آن که درون ماشین ظرف شویی قرار بگیرد را دارد و بدنه و لبه آن از مقاومت بالایی برخوردار است که به راحتی دچار آسیب نمی شود .

مطمئنا زیبایی و کیفیت ظروف برای اکثر خانم ها همانند من از اهمیت زیادی برخوردار است ، من در ابتدا برای خرید جهیزیه ام از کالاهای بزرگ شروع کردم و تصمیم گرفتم که هر زمان خیالم از بابت آن ها راحت شد به سراغ لوازم کوچکتر بروم که برای اولین قدم آن به سراغ خرید سرویس ظروف خود رفتم ، در واقع برای خرید سرویس ظروف مانند سرویس چای خوری ، سرویس غذاخوری ، سرویس پذیرایی و …  بسیار سردرگم بودم و نمیدونستم که چه طرح و شکلی اتخاب کنم اما مطمئن بودم که دلم می خواهد تا با جدیدترین مدل های چینی زرین آشنا شوم .

ابتدا تصمیم گرفتم تا در صفحات مجازی مختلف بگردم و سپس ظروفی که بیشتر نظرم را جلب کرد مدنظر قرار دهم اینجوری دیگه لازم نبود تا تمام بازار ظرف و ظروف را زیر و رو کنم و وقت و انرژی زیادی را هدر دهم ، با جست و جو در سایت های خود چینی زرین و همچنین سایت های فروشگاهی معتبر تصاویر جدیدترین مدل های چنی زرین را پیدا کردم که در ادامه این مقاله آن ها را در اختیار شما قرار می دهم.

جدیدترین مدل های چینی زرین

چرا سرویس ظروف چینی زرین ؟

از گذشته تا به امروز ظروف چینی توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است و افراد زیادی خواهان خرید این نوع سرویس ظروف برای آشپزخانه های خود بودند، در کل ظروف چینی از مزایای بالایی برخوردار هستند که از اصلی ترین و مهم ترین آن می توان به بهداشتی بودن این نوع ظروف اشاره کرد، برند معتبر چینی زرین از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای ساخت محصولات خود استفاده می کند، به همین دلیل است که محصولات چینی زرین از کیفیت بالایی برخوردار هستند . از نظر من در خرید ظروف اولین چیزی که باید به آن توجه کرد زیبایی طرح و نقش و فرم ظرف است ، اصلی ترین دلیل من برای انتخاب چینی زرین تنوع و کیفیت آن بوده است .

به روزترین و جدیدترین مدل های چینی زرین

1. سرویس زئو متریکال چینی زرین

سرویس زئو متریکال چینی زرین

تنوع سرویس های چینی زرین زبان زد خاص و عام است و افراد زیادی هستند که به دلیل همین تنوع به سراغ ظروف چینی می روند ، مدل زئو متریکال مناسب برای 6 نفر تهیه شده است و این ترکیب به صورت 35 پارچه در بازار وجود دارد و همچنین قابل استفاده درون ماشین ظرف شویی نیز می باشد.

2. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین این سرویس  108 پارچه می باشد که برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد ، در واقع مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که شما را یاد طرح های اصیل و قدیمی ایرانی می اندازد .

3. سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

به گفته کارشناسان و روانشناسان سرویس های غذاخوری رنگی باعث می شوند تا میل و اشتهای افراد به غذا افزایش پیدا کند ، بنابراین چینی زرین تصمیم گرفته است تا جدید ترین مدل های خود را با ترکیب رنگی بیشتر و جذاب تری روانه بازار کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین سرویس 28 پارچه ماربل می باشد که از دوام بالایی هم برخوردار است .

4. سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

همانطور که پیش تر هم گفتیم جدیدترین مدل های چینی زرین از تنوع ترکیب رنگی بالاتری برخوردار هستند ، این مدل از سری پرطرفدار چینی زرین ایتالیا اف می باشد و به صورت 17 پارچه به بازار عرضه می شود و مناسب برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد .

5. سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

این ست سرویس کامل به صورت 91 پارچه به بازار عرضه می شود و از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، بر لبه دور تا دور آن نوار خیلی نازک طلایی رنگی وجود دارد که زیبایی و ظرافت آن ها را دو چندان می کند و برای افرادی که طرح های ساده مورد پسندشان است ، این سرویس فوق العاد است .

6. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

این ست سرویس 108 پارچه ای برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همان طور که پیش تر هم گفتیم مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که الهام گرفته شده از ظروف قدیمی و کهن ایرانی هستند و  ظاهر و ساده و شیک آن افراد زیادی را سمت خود جذب کرده اند ، می توان گفت که این سرویس درجه عالی مورد پسند همگان است .

7. سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

سرویس چینی مدل لومیو سری شهرزاد از آن نوع سرویس هایی است که نوعروسان برای تکمیل کردن جهیزیه خود به سراغ آن می روند ، این ست سرویس به صورت 108 پارچه بوده و با این تعداد پارچه قابل استفاده برای 12 نفر می باشد ، این محصول از شفافیت و سفیدی قابل توجه ای برخوردار هستند .

8. سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس 30 پارچه فلورانس از جدیدترین مدل های چینی زرین است که برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد ، بر روی آن طرح و نقش و نگار های آبی آنتیک وجود دارد که زیبایی آن ها را چندین برابر می کند ، افراد با سلیقه های خاص بیشتر به سراغ این نوع سرویس می روند .

9. سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

از جدیدترین مدل های چینی زرین که از زمان ورود به بازار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است سرویس آرتمیس صورتی از سری نئوکلاسیک است که به صورت 103 پارچه در بازار وجود دارند ، طراحان سعی کرده اند تا این محصول را به سبک نجیب زادگان اروپایی طراحی کنند که البته موفق هم بوده اند .

10. سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس رز فلاور با طراحی و ظاهر مسحور کننده ای که دارند دل افراد زیادی را از آن خود کرده است این مدل سرویس که زیر نظر طراحان با مهارت و زبده دست ایتالیایی طراحی شده اند به صورت 90 پارچه ای در بازار وجود دارند که می توان گفت مناسب برای جمع های 12 نفره است .

11. سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

وقتی اولین بار عکس این مدل ست سرویس را دیدم به یاد طراحی های نقطه کوبی ظروف سنتی سفالی افتادم ، طرح های برجسته و زیبای این مدل همراه با طراحی حاشیه های آن جذابیت زیادی را به این مدل بخشیده اند و به صورت 102 پارچه در بازار به فروش می رسند ، البته این مدل قابل استفاده درون فر نمی باشد.

12. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

در واقع سرویس های سری نئوکلاسیک حاصل به کارگیری دانش به روز و فناوری های جدید می باشند و طرفداران آن بیشتر افرادی هستند که علاوه بر اهمیت دادن به سبک مدرنیته طرفدار طرح های هنری باستانی هم می باشند . از جدیدترین مدل های چینی زرین می توان به مدل فرانسیس 103 پارچه اشاره کرد .

13. سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

برخی از افراد هستند که ترجیح می دهند تا قطعات سرویس خود را به صورت جداگانه خریداری کنند ، سرویس پیاله سفید رنگ نئوکلاسیک به صورت 7 پارچه ای در بازار وجود دارند و با کیفیت درجه عالی از چینی ساخته شده اند .

14. سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

این سرویس مناسب برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همچنین به صورت 102 پارچه در بازار عرضه می شود ، طرح گل های بنفش خوش رنگی که بر روی این ست سرویس وجود دارد در نگاه اول نظر بسیاری از بینندگان را به سمت خود جذب می کند و ظاهر کلاسیک و مدرنی را برای آن ایجاد کرده اند .

15. سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

امروزه اکثرا عقیده دارند که طرح های ساده شیک تر هستند و از جذابیت بالاتری برخوردار هستند ، این مدل ست سرویس از سری آسترو کاملا به رنگ سفید خالص است و هیچ گونه طرح و نقشی بر روی آن وجود ندارد ، این ست سرویس به صورت 30 پارچه و مناسب برای تعداد افراد شش نفر کاربرد دارد ، از این مدل به عنوان چینی زرین 6 نفره یاد می شود .

16. چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

همانطور که پیش تر هم متوجه شدید برند چینی زرین انواع ظروف مانند فنجان ، پیاله و … را به بازار عرضه می کند ، این سرویس چایی خوری 12 پارچه است و تنها شامل فنجان و نعلبکی است که برای 6 نفر کاربرد دارد ، طرح جذابی که برای این مدل وجود دارد بیشتر افراد فانتزی پسند و اسپرت پسند را جذب می کند .

 17. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

با توجه به آن که طرح فرانسیس با استقبال بی نظیری روبه رو شد از این نظر رنگ بندی های جذابی را برای آن در نظر گرفته اند ، این ست سرویس فرانسیس به رنگ صورتی کم رنگ جذاب می باشد که نقش و نگار های ظریف آن ظاهر بسیار جذابی به آن بخشیده است و زیبایی این سرویس را هزاران برابر افزایش داده است .

18. قهوه خوری گراناد چینی زرین

قهوه خوری گراناد چینی زرین

تا به اینجا سرویس های چای خوری را هم مد نظر خود قرار داده بودیم حال بیایید تا با جدیدترین مدل سرویس قهوه خوری چینی زرین آشنا شوید ، این ست سرویس قهوه خوری همراه با فنجان و نعلبکی آن در بازار عرضه می شود و به صورت 12 پارچه بوده که متناسب برای 6 نفر ساخته شده است .

19. سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

در کل مدل ظروفی که به طرح و شکل ستاره هستند جذابیت زیادی دارند و با استقبال خوبی هم رو به رو شده اند ، این مدل سرویس هم به صورت قالب ستاره در بازار وجود دارد که در حاشیه ی آن گل های کوچکی به رنگ طلایی طراحی شده استد که زیبایی منحصر به فردی را برای آن ایجاد کرده اند . این ست به صورت 30 پارچه وجود دارد .

 20. قاب و قدح هگزان چینی زرین

قاب و قدح هگزان چینی زرین

این مدل سرویس ها از جدید ترین مدل های چین زرین هستند ، شاید تا به حال نام این مدل را نشیده اید ، این نوع ظروف به صورت جداگانه فروخته می شوند و بسیاری از افراد از آن به عنوان کادو و هدیه استفاده می کنند ، این نوع ظروف از استحکام و ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند .

21. سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

این نوع سرویس به صورت 98 پارچه وجود دارد و متناسب برای تعداد افراد 12 نفر می باشد ، این مدل سرویس با فناوری دکور داخل لعابی طراحی شده است و برای شست و شو میتوان آن ها را درون ماشین ظرف شویی قرار داد ، اما به گفته طراحان و کارشناسان این مجموعه این مدل سرویس قابل استفاده درون مایکروویو و فر نیستند.

22. ظرف زیتون چینی زرین

ظرف زیتون چینی زرین

امروزه برای هر نوع خوراکی ظروف جدیدی را تولید می کنند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف زیتون خوری آن است که با توجه به ظاهر متفاوتی که نسبت به دیگر ظروف دارد افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است ، این مدل ظرف به حالت بیضی طراحی شده است که در سرویس آن 6 عدد از این نوع ظرف وجود دارد .

23. ظرف پذیرایی سه طبقه ای چینی زرین مونارکی

جدیدترین مدل های چینی زرین

اکثر خانم ها توقع دارند تا بهترین ظروف پذیرایی را برای خود در اختیار داشته باشند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف شیرینی خوری سه طبقه آن می باشد که کیفیت بسیار بالا و ظاهر مجلل و متفاوت آن جلوه بی نظیری به میز پذیرایی شما می بخشد .

24. سرویس چینی سری وینچه الیسه مدل مهرگان

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل سرویس از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خراش برخوردار است و به صورت 30 پارچه و برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و طبق فناوری دکور داخل لعابی ساخته شده اند و طراحی ساده و بسیار شیک این محصول جذابیت فراوانی را به آن بخشیده است و افراد زیادی هستند جذب این نوع سرویس شده اند .

25. ماگ شیر شکلات نئوکلاسیک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

چینی زرین روز به روز بر تنوع محصولات خود می افزاید و مشتریان و مخاطبان بیشتری را جذب خود می کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین ماگ شیر شکلات از سری نئو کلاسیک آن می باشد که هیچ نوع طرح و نقشی بر روی این محصول وجود ندارد اما به گونه ای طراحی شده است که نقش های برجسته ای بر روی آن به چشم می خورد .

26. سرویس چینی سری ایتالیا اف مدل silverliner2

جدیدترین مدل های چینی زرین

این سرویس برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و به صورت 28 پارچه در بازار قرار دارند ، این نوع محصول بیشتر برای مصرف دم دستی کاربرد دارد و همچنین قابل شست و شو درون ماشین ظرف شویی می باشد که از این نظر بسیار کاربردی است .

27. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل نارسیس

جدیدترین مدل های چینی زرین

یکی دیگر از جدیدترین مدل های نئو کلاسک که جدیدا روانه بازار شده است مدل نارسیس آن می باشد که در حاشیه های آن طرح های موجی شکلی وجود دارد که بر روی آن نواز نازک طلایی رنگی طراحی شده است .

28. قوری چهار ترک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل قوری از جدیدترین مدل های چینی زرین است که کاملا به رنگ سفید خالص است و شفافیت قابل توجه ای از آن وجود دارد ، این مدل قابلیت آن که درون ماشین ظرف شویی قرار بگیرد را دارد و بدنه و لبه آن از مقاومت بالایی برخوردار است که به راحتی دچار آسیب نمی شود .

مطمئنا زیبایی و کیفیت ظروف برای اکثر خانم ها همانند من از اهمیت زیادی برخوردار است ، من در ابتدا برای خرید جهیزیه ام از کالاهای بزرگ شروع کردم و تصمیم گرفتم که هر زمان خیالم از بابت آن ها راحت شد به سراغ لوازم کوچکتر بروم که برای اولین قدم آن به سراغ خرید سرویس ظروف خود رفتم ، در واقع برای خرید سرویس ظروف مانند سرویس چای خوری ، سرویس غذاخوری ، سرویس پذیرایی و …  بسیار سردرگم بودم و نمیدونستم که چه طرح و شکلی اتخاب کنم اما مطمئن بودم که دلم می خواهد تا با جدیدترین مدل های چینی زرین آشنا شوم .

ابتدا تصمیم گرفتم تا در صفحات مجازی مختلف بگردم و سپس ظروفی که بیشتر نظرم را جلب کرد مدنظر قرار دهم اینجوری دیگه لازم نبود تا تمام بازار ظرف و ظروف را زیر و رو کنم و وقت و انرژی زیادی را هدر دهم ، با جست و جو در سایت های خود چینی زرین و همچنین سایت های فروشگاهی معتبر تصاویر جدیدترین مدل های چنی زرین را پیدا کردم که در ادامه این مقاله آن ها را در اختیار شما قرار می دهم.

جدیدترین مدل های چینی زرین

چرا سرویس ظروف چینی زرین ؟

از گذشته تا به امروز ظروف چینی توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است و افراد زیادی خواهان خرید این نوع سرویس ظروف برای آشپزخانه های خود بودند، در کل ظروف چینی از مزایای بالایی برخوردار هستند که از اصلی ترین و مهم ترین آن می توان به بهداشتی بودن این نوع ظروف اشاره کرد، برند معتبر چینی زرین از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای ساخت محصولات خود استفاده می کند، به همین دلیل است که محصولات چینی زرین از کیفیت بالایی برخوردار هستند . از نظر من در خرید ظروف اولین چیزی که باید به آن توجه کرد زیبایی طرح و نقش و فرم ظرف است ، اصلی ترین دلیل من برای انتخاب چینی زرین تنوع و کیفیت آن بوده است .

به روزترین و جدیدترین مدل های چینی زرین

1. سرویس زئو متریکال چینی زرین

سرویس زئو متریکال چینی زرین

تنوع سرویس های چینی زرین زبان زد خاص و عام است و افراد زیادی هستند که به دلیل همین تنوع به سراغ ظروف چینی می روند ، مدل زئو متریکال مناسب برای 6 نفر تهیه شده است و این ترکیب به صورت 35 پارچه در بازار وجود دارد و همچنین قابل استفاده درون ماشین ظرف شویی نیز می باشد.

2. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین این سرویس  108 پارچه می باشد که برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد ، در واقع مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که شما را یاد طرح های اصیل و قدیمی ایرانی می اندازد .

3. سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

به گفته کارشناسان و روانشناسان سرویس های غذاخوری رنگی باعث می شوند تا میل و اشتهای افراد به غذا افزایش پیدا کند ، بنابراین چینی زرین تصمیم گرفته است تا جدید ترین مدل های خود را با ترکیب رنگی بیشتر و جذاب تری روانه بازار کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین سرویس 28 پارچه ماربل می باشد که از دوام بالایی هم برخوردار است .

4. سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

همانطور که پیش تر هم گفتیم جدیدترین مدل های چینی زرین از تنوع ترکیب رنگی بالاتری برخوردار هستند ، این مدل از سری پرطرفدار چینی زرین ایتالیا اف می باشد و به صورت 17 پارچه به بازار عرضه می شود و مناسب برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد .

5. سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

این ست سرویس کامل به صورت 91 پارچه به بازار عرضه می شود و از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، بر لبه دور تا دور آن نوار خیلی نازک طلایی رنگی وجود دارد که زیبایی و ظرافت آن ها را دو چندان می کند و برای افرادی که طرح های ساده مورد پسندشان است ، این سرویس فوق العاد است .

6. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

این ست سرویس 108 پارچه ای برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همان طور که پیش تر هم گفتیم مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که الهام گرفته شده از ظروف قدیمی و کهن ایرانی هستند و  ظاهر و ساده و شیک آن افراد زیادی را سمت خود جذب کرده اند ، می توان گفت که این سرویس درجه عالی مورد پسند همگان است .

7. سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

سرویس چینی مدل لومیو سری شهرزاد از آن نوع سرویس هایی است که نوعروسان برای تکمیل کردن جهیزیه خود به سراغ آن می روند ، این ست سرویس به صورت 108 پارچه بوده و با این تعداد پارچه قابل استفاده برای 12 نفر می باشد ، این محصول از شفافیت و سفیدی قابل توجه ای برخوردار هستند .

8. سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس 30 پارچه فلورانس از جدیدترین مدل های چینی زرین است که برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد ، بر روی آن طرح و نقش و نگار های آبی آنتیک وجود دارد که زیبایی آن ها را چندین برابر می کند ، افراد با سلیقه های خاص بیشتر به سراغ این نوع سرویس می روند .

9. سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

از جدیدترین مدل های چینی زرین که از زمان ورود به بازار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است سرویس آرتمیس صورتی از سری نئوکلاسیک است که به صورت 103 پارچه در بازار وجود دارند ، طراحان سعی کرده اند تا این محصول را به سبک نجیب زادگان اروپایی طراحی کنند که البته موفق هم بوده اند .

10. سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس رز فلاور با طراحی و ظاهر مسحور کننده ای که دارند دل افراد زیادی را از آن خود کرده است این مدل سرویس که زیر نظر طراحان با مهارت و زبده دست ایتالیایی طراحی شده اند به صورت 90 پارچه ای در بازار وجود دارند که می توان گفت مناسب برای جمع های 12 نفره است .

11. سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

وقتی اولین بار عکس این مدل ست سرویس را دیدم به یاد طراحی های نقطه کوبی ظروف سنتی سفالی افتادم ، طرح های برجسته و زیبای این مدل همراه با طراحی حاشیه های آن جذابیت زیادی را به این مدل بخشیده اند و به صورت 102 پارچه در بازار به فروش می رسند ، البته این مدل قابل استفاده درون فر نمی باشد.

12. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

در واقع سرویس های سری نئوکلاسیک حاصل به کارگیری دانش به روز و فناوری های جدید می باشند و طرفداران آن بیشتر افرادی هستند که علاوه بر اهمیت دادن به سبک مدرنیته طرفدار طرح های هنری باستانی هم می باشند . از جدیدترین مدل های چینی زرین می توان به مدل فرانسیس 103 پارچه اشاره کرد .

13. سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

برخی از افراد هستند که ترجیح می دهند تا قطعات سرویس خود را به صورت جداگانه خریداری کنند ، سرویس پیاله سفید رنگ نئوکلاسیک به صورت 7 پارچه ای در بازار وجود دارند و با کیفیت درجه عالی از چینی ساخته شده اند .

14. سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

این سرویس مناسب برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همچنین به صورت 102 پارچه در بازار عرضه می شود ، طرح گل های بنفش خوش رنگی که بر روی این ست سرویس وجود دارد در نگاه اول نظر بسیاری از بینندگان را به سمت خود جذب می کند و ظاهر کلاسیک و مدرنی را برای آن ایجاد کرده اند .

15. سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

امروزه اکثرا عقیده دارند که طرح های ساده شیک تر هستند و از جذابیت بالاتری برخوردار هستند ، این مدل ست سرویس از سری آسترو کاملا به رنگ سفید خالص است و هیچ گونه طرح و نقشی بر روی آن وجود ندارد ، این ست سرویس به صورت 30 پارچه و مناسب برای تعداد افراد شش نفر کاربرد دارد ، از این مدل به عنوان چینی زرین 6 نفره یاد می شود .

16. چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

همانطور که پیش تر هم متوجه شدید برند چینی زرین انواع ظروف مانند فنجان ، پیاله و … را به بازار عرضه می کند ، این سرویس چایی خوری 12 پارچه است و تنها شامل فنجان و نعلبکی است که برای 6 نفر کاربرد دارد ، طرح جذابی که برای این مدل وجود دارد بیشتر افراد فانتزی پسند و اسپرت پسند را جذب می کند .

 17. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

با توجه به آن که طرح فرانسیس با استقبال بی نظیری روبه رو شد از این نظر رنگ بندی های جذابی را برای آن در نظر گرفته اند ، این ست سرویس فرانسیس به رنگ صورتی کم رنگ جذاب می باشد که نقش و نگار های ظریف آن ظاهر بسیار جذابی به آن بخشیده است و زیبایی این سرویس را هزاران برابر افزایش داده است .

18. قهوه خوری گراناد چینی زرین

قهوه خوری گراناد چینی زرین

تا به اینجا سرویس های چای خوری را هم مد نظر خود قرار داده بودیم حال بیایید تا با جدیدترین مدل سرویس قهوه خوری چینی زرین آشنا شوید ، این ست سرویس قهوه خوری همراه با فنجان و نعلبکی آن در بازار عرضه می شود و به صورت 12 پارچه بوده که متناسب برای 6 نفر ساخته شده است .

19. سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

در کل مدل ظروفی که به طرح و شکل ستاره هستند جذابیت زیادی دارند و با استقبال خوبی هم رو به رو شده اند ، این مدل سرویس هم به صورت قالب ستاره در بازار وجود دارد که در حاشیه ی آن گل های کوچکی به رنگ طلایی طراحی شده استد که زیبایی منحصر به فردی را برای آن ایجاد کرده اند . این ست به صورت 30 پارچه وجود دارد .

 20. قاب و قدح هگزان چینی زرین

قاب و قدح هگزان چینی زرین

این مدل سرویس ها از جدید ترین مدل های چین زرین هستند ، شاید تا به حال نام این مدل را نشیده اید ، این نوع ظروف به صورت جداگانه فروخته می شوند و بسیاری از افراد از آن به عنوان کادو و هدیه استفاده می کنند ، این نوع ظروف از استحکام و ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند .

21. سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

این نوع سرویس به صورت 98 پارچه وجود دارد و متناسب برای تعداد افراد 12 نفر می باشد ، این مدل سرویس با فناوری دکور داخل لعابی طراحی شده است و برای شست و شو میتوان آن ها را درون ماشین ظرف شویی قرار داد ، اما به گفته طراحان و کارشناسان این مجموعه این مدل سرویس قابل استفاده درون مایکروویو و فر نیستند.

22. ظرف زیتون چینی زرین

ظرف زیتون چینی زرین

امروزه برای هر نوع خوراکی ظروف جدیدی را تولید می کنند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف زیتون خوری آن است که با توجه به ظاهر متفاوتی که نسبت به دیگر ظروف دارد افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است ، این مدل ظرف به حالت بیضی طراحی شده است که در سرویس آن 6 عدد از این نوع ظرف وجود دارد .

23. ظرف پذیرایی سه طبقه ای چینی زرین مونارکی

جدیدترین مدل های چینی زرین

اکثر خانم ها توقع دارند تا بهترین ظروف پذیرایی را برای خود در اختیار داشته باشند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف شیرینی خوری سه طبقه آن می باشد که کیفیت بسیار بالا و ظاهر مجلل و متفاوت آن جلوه بی نظیری به میز پذیرایی شما می بخشد .

24. سرویس چینی سری وینچه الیسه مدل مهرگان

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل سرویس از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خراش برخوردار است و به صورت 30 پارچه و برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و طبق فناوری دکور داخل لعابی ساخته شده اند و طراحی ساده و بسیار شیک این محصول جذابیت فراوانی را به آن بخشیده است و افراد زیادی هستند جذب این نوع سرویس شده اند .

25. ماگ شیر شکلات نئوکلاسیک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

چینی زرین روز به روز بر تنوع محصولات خود می افزاید و مشتریان و مخاطبان بیشتری را جذب خود می کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین ماگ شیر شکلات از سری نئو کلاسیک آن می باشد که هیچ نوع طرح و نقشی بر روی این محصول وجود ندارد اما به گونه ای طراحی شده است که نقش های برجسته ای بر روی آن به چشم می خورد .

26. سرویس چینی سری ایتالیا اف مدل silverliner2

جدیدترین مدل های چینی زرین

این سرویس برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و به صورت 28 پارچه در بازار قرار دارند ، این نوع محصول بیشتر برای مصرف دم دستی کاربرد دارد و همچنین قابل شست و شو درون ماشین ظرف شویی می باشد که از این نظر بسیار کاربردی است .

27. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل نارسیس

جدیدترین مدل های چینی زرین

یکی دیگر از جدیدترین مدل های نئو کلاسک که جدیدا روانه بازار شده است مدل نارسیس آن می باشد که در حاشیه های آن طرح های موجی شکلی وجود دارد که بر روی آن نواز نازک طلایی رنگی طراحی شده است .

28. قوری چهار ترک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل قوری از جدیدترین مدل های چینی زرین است که کاملا به رنگ سفید خالص است و شفافیت قابل توجه ای از آن وجود دارد ، این مدل قابلیت آن که درون ماشین ظرف شویی قرار بگیرد را دارد و بدنه و لبه آن از مقاومت بالایی برخوردار است که به راحتی دچار آسیب نمی شود .

مطمئنا زیبایی و کیفیت ظروف برای اکثر خانم ها همانند من از اهمیت زیادی برخوردار است ، من در ابتدا برای خرید جهیزیه ام از کالاهای بزرگ شروع کردم و تصمیم گرفتم که هر زمان خیالم از بابت آن ها راحت شد به سراغ لوازم کوچکتر بروم که برای اولین قدم آن به سراغ خرید سرویس ظروف خود رفتم ، در واقع برای خرید سرویس ظروف مانند سرویس چای خوری ، سرویس غذاخوری ، سرویس پذیرایی و …  بسیار سردرگم بودم و نمیدونستم که چه طرح و شکلی اتخاب کنم اما مطمئن بودم که دلم می خواهد تا با جدیدترین مدل های چینی زرین آشنا شوم .

ابتدا تصمیم گرفتم تا در صفحات مجازی مختلف بگردم و سپس ظروفی که بیشتر نظرم را جلب کرد مدنظر قرار دهم اینجوری دیگه لازم نبود تا تمام بازار ظرف و ظروف را زیر و رو کنم و وقت و انرژی زیادی را هدر دهم ، با جست و جو در سایت های خود چینی زرین و همچنین سایت های فروشگاهی معتبر تصاویر جدیدترین مدل های چنی زرین را پیدا کردم که در ادامه این مقاله آن ها را در اختیار شما قرار می دهم.

جدیدترین مدل های چینی زرین

چرا سرویس ظروف چینی زرین ؟

از گذشته تا به امروز ظروف چینی توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است و افراد زیادی خواهان خرید این نوع سرویس ظروف برای آشپزخانه های خود بودند، در کل ظروف چینی از مزایای بالایی برخوردار هستند که از اصلی ترین و مهم ترین آن می توان به بهداشتی بودن این نوع ظروف اشاره کرد، برند معتبر چینی زرین از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای ساخت محصولات خود استفاده می کند، به همین دلیل است که محصولات چینی زرین از کیفیت بالایی برخوردار هستند . از نظر من در خرید ظروف اولین چیزی که باید به آن توجه کرد زیبایی طرح و نقش و فرم ظرف است ، اصلی ترین دلیل من برای انتخاب چینی زرین تنوع و کیفیت آن بوده است .

به روزترین و جدیدترین مدل های چینی زرین

1. سرویس زئو متریکال چینی زرین

سرویس زئو متریکال چینی زرین

تنوع سرویس های چینی زرین زبان زد خاص و عام است و افراد زیادی هستند که به دلیل همین تنوع به سراغ ظروف چینی می روند ، مدل زئو متریکال مناسب برای 6 نفر تهیه شده است و این ترکیب به صورت 35 پارچه در بازار وجود دارد و همچنین قابل استفاده درون ماشین ظرف شویی نیز می باشد.

2. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین این سرویس  108 پارچه می باشد که برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد ، در واقع مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که شما را یاد طرح های اصیل و قدیمی ایرانی می اندازد .

3. سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

به گفته کارشناسان و روانشناسان سرویس های غذاخوری رنگی باعث می شوند تا میل و اشتهای افراد به غذا افزایش پیدا کند ، بنابراین چینی زرین تصمیم گرفته است تا جدید ترین مدل های خود را با ترکیب رنگی بیشتر و جذاب تری روانه بازار کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین سرویس 28 پارچه ماربل می باشد که از دوام بالایی هم برخوردار است .

4. سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

همانطور که پیش تر هم گفتیم جدیدترین مدل های چینی زرین از تنوع ترکیب رنگی بالاتری برخوردار هستند ، این مدل از سری پرطرفدار چینی زرین ایتالیا اف می باشد و به صورت 17 پارچه به بازار عرضه می شود و مناسب برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد .

5. سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

این ست سرویس کامل به صورت 91 پارچه به بازار عرضه می شود و از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، بر لبه دور تا دور آن نوار خیلی نازک طلایی رنگی وجود دارد که زیبایی و ظرافت آن ها را دو چندان می کند و برای افرادی که طرح های ساده مورد پسندشان است ، این سرویس فوق العاد است .

6. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

این ست سرویس 108 پارچه ای برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همان طور که پیش تر هم گفتیم مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که الهام گرفته شده از ظروف قدیمی و کهن ایرانی هستند و  ظاهر و ساده و شیک آن افراد زیادی را سمت خود جذب کرده اند ، می توان گفت که این سرویس درجه عالی مورد پسند همگان است .

7. سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

سرویس چینی مدل لومیو سری شهرزاد از آن نوع سرویس هایی است که نوعروسان برای تکمیل کردن جهیزیه خود به سراغ آن می روند ، این ست سرویس به صورت 108 پارچه بوده و با این تعداد پارچه قابل استفاده برای 12 نفر می باشد ، این محصول از شفافیت و سفیدی قابل توجه ای برخوردار هستند .

8. سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس 30 پارچه فلورانس از جدیدترین مدل های چینی زرین است که برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد ، بر روی آن طرح و نقش و نگار های آبی آنتیک وجود دارد که زیبایی آن ها را چندین برابر می کند ، افراد با سلیقه های خاص بیشتر به سراغ این نوع سرویس می روند .

9. سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

از جدیدترین مدل های چینی زرین که از زمان ورود به بازار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است سرویس آرتمیس صورتی از سری نئوکلاسیک است که به صورت 103 پارچه در بازار وجود دارند ، طراحان سعی کرده اند تا این محصول را به سبک نجیب زادگان اروپایی طراحی کنند که البته موفق هم بوده اند .

10. سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس رز فلاور با طراحی و ظاهر مسحور کننده ای که دارند دل افراد زیادی را از آن خود کرده است این مدل سرویس که زیر نظر طراحان با مهارت و زبده دست ایتالیایی طراحی شده اند به صورت 90 پارچه ای در بازار وجود دارند که می توان گفت مناسب برای جمع های 12 نفره است .

11. سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

وقتی اولین بار عکس این مدل ست سرویس را دیدم به یاد طراحی های نقطه کوبی ظروف سنتی سفالی افتادم ، طرح های برجسته و زیبای این مدل همراه با طراحی حاشیه های آن جذابیت زیادی را به این مدل بخشیده اند و به صورت 102 پارچه در بازار به فروش می رسند ، البته این مدل قابل استفاده درون فر نمی باشد.

12. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

در واقع سرویس های سری نئوکلاسیک حاصل به کارگیری دانش به روز و فناوری های جدید می باشند و طرفداران آن بیشتر افرادی هستند که علاوه بر اهمیت دادن به سبک مدرنیته طرفدار طرح های هنری باستانی هم می باشند . از جدیدترین مدل های چینی زرین می توان به مدل فرانسیس 103 پارچه اشاره کرد .

13. سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

برخی از افراد هستند که ترجیح می دهند تا قطعات سرویس خود را به صورت جداگانه خریداری کنند ، سرویس پیاله سفید رنگ نئوکلاسیک به صورت 7 پارچه ای در بازار وجود دارند و با کیفیت درجه عالی از چینی ساخته شده اند .

14. سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

این سرویس مناسب برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همچنین به صورت 102 پارچه در بازار عرضه می شود ، طرح گل های بنفش خوش رنگی که بر روی این ست سرویس وجود دارد در نگاه اول نظر بسیاری از بینندگان را به سمت خود جذب می کند و ظاهر کلاسیک و مدرنی را برای آن ایجاد کرده اند .

15. سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

امروزه اکثرا عقیده دارند که طرح های ساده شیک تر هستند و از جذابیت بالاتری برخوردار هستند ، این مدل ست سرویس از سری آسترو کاملا به رنگ سفید خالص است و هیچ گونه طرح و نقشی بر روی آن وجود ندارد ، این ست سرویس به صورت 30 پارچه و مناسب برای تعداد افراد شش نفر کاربرد دارد ، از این مدل به عنوان چینی زرین 6 نفره یاد می شود .

16. چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

همانطور که پیش تر هم متوجه شدید برند چینی زرین انواع ظروف مانند فنجان ، پیاله و … را به بازار عرضه می کند ، این سرویس چایی خوری 12 پارچه است و تنها شامل فنجان و نعلبکی است که برای 6 نفر کاربرد دارد ، طرح جذابی که برای این مدل وجود دارد بیشتر افراد فانتزی پسند و اسپرت پسند را جذب می کند .

 17. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

با توجه به آن که طرح فرانسیس با استقبال بی نظیری روبه رو شد از این نظر رنگ بندی های جذابی را برای آن در نظر گرفته اند ، این ست سرویس فرانسیس به رنگ صورتی کم رنگ جذاب می باشد که نقش و نگار های ظریف آن ظاهر بسیار جذابی به آن بخشیده است و زیبایی این سرویس را هزاران برابر افزایش داده است .

18. قهوه خوری گراناد چینی زرین

قهوه خوری گراناد چینی زرین

تا به اینجا سرویس های چای خوری را هم مد نظر خود قرار داده بودیم حال بیایید تا با جدیدترین مدل سرویس قهوه خوری چینی زرین آشنا شوید ، این ست سرویس قهوه خوری همراه با فنجان و نعلبکی آن در بازار عرضه می شود و به صورت 12 پارچه بوده که متناسب برای 6 نفر ساخته شده است .

19. سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

در کل مدل ظروفی که به طرح و شکل ستاره هستند جذابیت زیادی دارند و با استقبال خوبی هم رو به رو شده اند ، این مدل سرویس هم به صورت قالب ستاره در بازار وجود دارد که در حاشیه ی آن گل های کوچکی به رنگ طلایی طراحی شده استد که زیبایی منحصر به فردی را برای آن ایجاد کرده اند . این ست به صورت 30 پارچه وجود دارد .

 20. قاب و قدح هگزان چینی زرین

قاب و قدح هگزان چینی زرین

این مدل سرویس ها از جدید ترین مدل های چین زرین هستند ، شاید تا به حال نام این مدل را نشیده اید ، این نوع ظروف به صورت جداگانه فروخته می شوند و بسیاری از افراد از آن به عنوان کادو و هدیه استفاده می کنند ، این نوع ظروف از استحکام و ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند .

21. سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

این نوع سرویس به صورت 98 پارچه وجود دارد و متناسب برای تعداد افراد 12 نفر می باشد ، این مدل سرویس با فناوری دکور داخل لعابی طراحی شده است و برای شست و شو میتوان آن ها را درون ماشین ظرف شویی قرار داد ، اما به گفته طراحان و کارشناسان این مجموعه این مدل سرویس قابل استفاده درون مایکروویو و فر نیستند.

22. ظرف زیتون چینی زرین

ظرف زیتون چینی زرین

امروزه برای هر نوع خوراکی ظروف جدیدی را تولید می کنند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف زیتون خوری آن است که با توجه به ظاهر متفاوتی که نسبت به دیگر ظروف دارد افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است ، این مدل ظرف به حالت بیضی طراحی شده است که در سرویس آن 6 عدد از این نوع ظرف وجود دارد .

23. ظرف پذیرایی سه طبقه ای چینی زرین مونارکی

جدیدترین مدل های چینی زرین

اکثر خانم ها توقع دارند تا بهترین ظروف پذیرایی را برای خود در اختیار داشته باشند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف شیرینی خوری سه طبقه آن می باشد که کیفیت بسیار بالا و ظاهر مجلل و متفاوت آن جلوه بی نظیری به میز پذیرایی شما می بخشد .

24. سرویس چینی سری وینچه الیسه مدل مهرگان

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل سرویس از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خراش برخوردار است و به صورت 30 پارچه و برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و طبق فناوری دکور داخل لعابی ساخته شده اند و طراحی ساده و بسیار شیک این محصول جذابیت فراوانی را به آن بخشیده است و افراد زیادی هستند جذب این نوع سرویس شده اند .

25. ماگ شیر شکلات نئوکلاسیک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

چینی زرین روز به روز بر تنوع محصولات خود می افزاید و مشتریان و مخاطبان بیشتری را جذب خود می کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین ماگ شیر شکلات از سری نئو کلاسیک آن می باشد که هیچ نوع طرح و نقشی بر روی این محصول وجود ندارد اما به گونه ای طراحی شده است که نقش های برجسته ای بر روی آن به چشم می خورد .

26. سرویس چینی سری ایتالیا اف مدل silverliner2

جدیدترین مدل های چینی زرین

این سرویس برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و به صورت 28 پارچه در بازار قرار دارند ، این نوع محصول بیشتر برای مصرف دم دستی کاربرد دارد و همچنین قابل شست و شو درون ماشین ظرف شویی می باشد که از این نظر بسیار کاربردی است .

27. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل نارسیس

جدیدترین مدل های چینی زرین

یکی دیگر از جدیدترین مدل های نئو کلاسک که جدیدا روانه بازار شده است مدل نارسیس آن می باشد که در حاشیه های آن طرح های موجی شکلی وجود دارد که بر روی آن نواز نازک طلایی رنگی طراحی شده است .

28. قوری چهار ترک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل قوری از جدیدترین مدل های چینی زرین است که کاملا به رنگ سفید خالص است و شفافیت قابل توجه ای از آن وجود دارد ، این مدل قابلیت آن که درون ماشین ظرف شویی قرار بگیرد را دارد و بدنه و لبه آن از مقاومت بالایی برخوردار است که به راحتی دچار آسیب نمی شود .

مطمئنا زیبایی و کیفیت ظروف برای اکثر خانم ها همانند من از اهمیت زیادی برخوردار است ، من در ابتدا برای خرید جهیزیه ام از کالاهای بزرگ شروع کردم و تصمیم گرفتم که هر زمان خیالم از بابت آن ها راحت شد به سراغ لوازم کوچکتر بروم که برای اولین قدم آن به سراغ خرید سرویس ظروف خود رفتم ، در واقع برای خرید سرویس ظروف مانند سرویس چای خوری ، سرویس غذاخوری ، سرویس پذیرایی و …  بسیار سردرگم بودم و نمیدونستم که چه طرح و شکلی اتخاب کنم اما مطمئن بودم که دلم می خواهد تا با جدیدترین مدل های چینی زرین آشنا شوم .

ابتدا تصمیم گرفتم تا در صفحات مجازی مختلف بگردم و سپس ظروفی که بیشتر نظرم را جلب کرد مدنظر قرار دهم اینجوری دیگه لازم نبود تا تمام بازار ظرف و ظروف را زیر و رو کنم و وقت و انرژی زیادی را هدر دهم ، با جست و جو در سایت های خود چینی زرین و همچنین سایت های فروشگاهی معتبر تصاویر جدیدترین مدل های چنی زرین را پیدا کردم که در ادامه این مقاله آن ها را در اختیار شما قرار می دهم.

جدیدترین مدل های چینی زرین

چرا سرویس ظروف چینی زرین ؟

از گذشته تا به امروز ظروف چینی توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است و افراد زیادی خواهان خرید این نوع سرویس ظروف برای آشپزخانه های خود بودند، در کل ظروف چینی از مزایای بالایی برخوردار هستند که از اصلی ترین و مهم ترین آن می توان به بهداشتی بودن این نوع ظروف اشاره کرد، برند معتبر چینی زرین از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای ساخت محصولات خود استفاده می کند، به همین دلیل است که محصولات چینی زرین از کیفیت بالایی برخوردار هستند . از نظر من در خرید ظروف اولین چیزی که باید به آن توجه کرد زیبایی طرح و نقش و فرم ظرف است ، اصلی ترین دلیل من برای انتخاب چینی زرین تنوع و کیفیت آن بوده است .

به روزترین و جدیدترین مدل های چینی زرین

1. سرویس زئو متریکال چینی زرین

سرویس زئو متریکال چینی زرین

تنوع سرویس های چینی زرین زبان زد خاص و عام است و افراد زیادی هستند که به دلیل همین تنوع به سراغ ظروف چینی می روند ، مدل زئو متریکال مناسب برای 6 نفر تهیه شده است و این ترکیب به صورت 35 پارچه در بازار وجود دارد و همچنین قابل استفاده درون ماشین ظرف شویی نیز می باشد.

2. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کلوپاترا

یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین این سرویس  108 پارچه می باشد که برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد ، در واقع مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که شما را یاد طرح های اصیل و قدیمی ایرانی می اندازد .

3. سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

سرویس چینی سری آلگرو 28 پارچه ماربل

به گفته کارشناسان و روانشناسان سرویس های غذاخوری رنگی باعث می شوند تا میل و اشتهای افراد به غذا افزایش پیدا کند ، بنابراین چینی زرین تصمیم گرفته است تا جدید ترین مدل های خود را با ترکیب رنگی بیشتر و جذاب تری روانه بازار کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین سرویس 28 پارچه ماربل می باشد که از دوام بالایی هم برخوردار است .

4. سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

سرویس چایی خوری آفتاب چینی زرین سری ایتالیا اف

همانطور که پیش تر هم گفتیم جدیدترین مدل های چینی زرین از تنوع ترکیب رنگی بالاتری برخوردار هستند ، این مدل از سری پرطرفدار چینی زرین ایتالیا اف می باشد و به صورت 17 پارچه به بازار عرضه می شود و مناسب برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد .

5. سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

سرویس کامل چینی زرین سری آسترو

این ست سرویس کامل به صورت 91 پارچه به بازار عرضه می شود و از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، بر لبه دور تا دور آن نوار خیلی نازک طلایی رنگی وجود دارد که زیبایی و ظرافت آن ها را دو چندان می کند و برای افرادی که طرح های ساده مورد پسندشان است ، این سرویس فوق العاد است .

6. سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

سرویس چینی سری شهرزاد مدل کویین

این ست سرویس 108 پارچه ای برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همان طور که پیش تر هم گفتیم مدل های سری شهرزاد به گونه ای طراحی شده اند که الهام گرفته شده از ظروف قدیمی و کهن ایرانی هستند و  ظاهر و ساده و شیک آن افراد زیادی را سمت خود جذب کرده اند ، می توان گفت که این سرویس درجه عالی مورد پسند همگان است .

7. سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

سرویس چینی سری شهرزاد مدل لومیو

سرویس چینی مدل لومیو سری شهرزاد از آن نوع سرویس هایی است که نوعروسان برای تکمیل کردن جهیزیه خود به سراغ آن می روند ، این ست سرویس به صورت 108 پارچه بوده و با این تعداد پارچه قابل استفاده برای 12 نفر می باشد ، این محصول از شفافیت و سفیدی قابل توجه ای برخوردار هستند .

8. سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس چینی مدل فلورانس از سری آسترو

سرویس 30 پارچه فلورانس از جدیدترین مدل های چینی زرین است که برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد ، بر روی آن طرح و نقش و نگار های آبی آنتیک وجود دارد که زیبایی آن ها را چندین برابر می کند ، افراد با سلیقه های خاص بیشتر به سراغ این نوع سرویس می روند .

9. سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

سرویس آرتمیس صورتی چینی زرین

از جدیدترین مدل های چینی زرین که از زمان ورود به بازار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است سرویس آرتمیس صورتی از سری نئوکلاسیک است که به صورت 103 پارچه در بازار وجود دارند ، طراحان سعی کرده اند تا این محصول را به سبک نجیب زادگان اروپایی طراحی کنند که البته موفق هم بوده اند .

10. سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس چینی زرین رزفلاور پالاتینی سری وینچی

سرویس رز فلاور با طراحی و ظاهر مسحور کننده ای که دارند دل افراد زیادی را از آن خود کرده است این مدل سرویس که زیر نظر طراحان با مهارت و زبده دست ایتالیایی طراحی شده اند به صورت 90 پارچه ای در بازار وجود دارند که می توان گفت مناسب برای جمع های 12 نفره است .

11. سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

سرویس چینی سری رادیانس مدل رز دایموند

وقتی اولین بار عکس این مدل ست سرویس را دیدم به یاد طراحی های نقطه کوبی ظروف سنتی سفالی افتادم ، طرح های برجسته و زیبای این مدل همراه با طراحی حاشیه های آن جذابیت زیادی را به این مدل بخشیده اند و به صورت 102 پارچه در بازار به فروش می رسند ، البته این مدل قابل استفاده درون فر نمی باشد.

12. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس سرمه ای

در واقع سرویس های سری نئوکلاسیک حاصل به کارگیری دانش به روز و فناوری های جدید می باشند و طرفداران آن بیشتر افرادی هستند که علاوه بر اهمیت دادن به سبک مدرنیته طرفدار طرح های هنری باستانی هم می باشند . از جدیدترین مدل های چینی زرین می توان به مدل فرانسیس 103 پارچه اشاره کرد .

13. سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

سرویس پیاله چینی زرین سری نئو کلاسیک

برخی از افراد هستند که ترجیح می دهند تا قطعات سرویس خود را به صورت جداگانه خریداری کنند ، سرویس پیاله سفید رنگ نئوکلاسیک به صورت 7 پارچه ای در بازار وجود دارند و با کیفیت درجه عالی از چینی ساخته شده اند .

14. سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

سرویس چینی ایتالیا اف طرح یاس بنفش

این سرویس مناسب برای تعداد افراد 12 نفر کاربرد دارد و همچنین به صورت 102 پارچه در بازار عرضه می شود ، طرح گل های بنفش خوش رنگی که بر روی این ست سرویس وجود دارد در نگاه اول نظر بسیاری از بینندگان را به سمت خود جذب می کند و ظاهر کلاسیک و مدرنی را برای آن ایجاد کرده اند .

15. سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

سرویس چینی سری آسترو مدل سفید درجه یک

امروزه اکثرا عقیده دارند که طرح های ساده شیک تر هستند و از جذابیت بالاتری برخوردار هستند ، این مدل ست سرویس از سری آسترو کاملا به رنگ سفید خالص است و هیچ گونه طرح و نقشی بر روی آن وجود ندارد ، این ست سرویس به صورت 30 پارچه و مناسب برای تعداد افراد شش نفر کاربرد دارد ، از این مدل به عنوان چینی زرین 6 نفره یاد می شود .

16. چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

چایی خوری طرح کافی شاپ چینی زرین

همانطور که پیش تر هم متوجه شدید برند چینی زرین انواع ظروف مانند فنجان ، پیاله و … را به بازار عرضه می کند ، این سرویس چایی خوری 12 پارچه است و تنها شامل فنجان و نعلبکی است که برای 6 نفر کاربرد دارد ، طرح جذابی که برای این مدل وجود دارد بیشتر افراد فانتزی پسند و اسپرت پسند را جذب می کند .

 17. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

سرویس چینی نئوکلاسیک مدل فرانسیس صورتی

با توجه به آن که طرح فرانسیس با استقبال بی نظیری روبه رو شد از این نظر رنگ بندی های جذابی را برای آن در نظر گرفته اند ، این ست سرویس فرانسیس به رنگ صورتی کم رنگ جذاب می باشد که نقش و نگار های ظریف آن ظاهر بسیار جذابی به آن بخشیده است و زیبایی این سرویس را هزاران برابر افزایش داده است .

18. قهوه خوری گراناد چینی زرین

قهوه خوری گراناد چینی زرین

تا به اینجا سرویس های چای خوری را هم مد نظر خود قرار داده بودیم حال بیایید تا با جدیدترین مدل سرویس قهوه خوری چینی زرین آشنا شوید ، این ست سرویس قهوه خوری همراه با فنجان و نعلبکی آن در بازار عرضه می شود و به صورت 12 پارچه بوده که متناسب برای 6 نفر ساخته شده است .

19. سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

سرویس چینی غذاخوری کاترین سری آسترو

در کل مدل ظروفی که به طرح و شکل ستاره هستند جذابیت زیادی دارند و با استقبال خوبی هم رو به رو شده اند ، این مدل سرویس هم به صورت قالب ستاره در بازار وجود دارد که در حاشیه ی آن گل های کوچکی به رنگ طلایی طراحی شده استد که زیبایی منحصر به فردی را برای آن ایجاد کرده اند . این ست به صورت 30 پارچه وجود دارد .

 20. قاب و قدح هگزان چینی زرین

قاب و قدح هگزان چینی زرین

این مدل سرویس ها از جدید ترین مدل های چین زرین هستند ، شاید تا به حال نام این مدل را نشیده اید ، این نوع ظروف به صورت جداگانه فروخته می شوند و بسیاری از افراد از آن به عنوان کادو و هدیه استفاده می کنند ، این نوع ظروف از استحکام و ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند .

21. سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

سرویس چینی زرین سری کواترو مدل ریوا طلایی

این نوع سرویس به صورت 98 پارچه وجود دارد و متناسب برای تعداد افراد 12 نفر می باشد ، این مدل سرویس با فناوری دکور داخل لعابی طراحی شده است و برای شست و شو میتوان آن ها را درون ماشین ظرف شویی قرار داد ، اما به گفته طراحان و کارشناسان این مجموعه این مدل سرویس قابل استفاده درون مایکروویو و فر نیستند.

22. ظرف زیتون چینی زرین

ظرف زیتون چینی زرین

امروزه برای هر نوع خوراکی ظروف جدیدی را تولید می کنند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف زیتون خوری آن است که با توجه به ظاهر متفاوتی که نسبت به دیگر ظروف دارد افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است ، این مدل ظرف به حالت بیضی طراحی شده است که در سرویس آن 6 عدد از این نوع ظرف وجود دارد .

23. ظرف پذیرایی سه طبقه ای چینی زرین مونارکی

جدیدترین مدل های چینی زرین

اکثر خانم ها توقع دارند تا بهترین ظروف پذیرایی را برای خود در اختیار داشته باشند ، یکی از جدیدترین مدل های چینی زرین ظرف شیرینی خوری سه طبقه آن می باشد که کیفیت بسیار بالا و ظاهر مجلل و متفاوت آن جلوه بی نظیری به میز پذیرایی شما می بخشد .

24. سرویس چینی سری وینچه الیسه مدل مهرگان

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل سرویس از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خراش برخوردار است و به صورت 30 پارچه و برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و طبق فناوری دکور داخل لعابی ساخته شده اند و طراحی ساده و بسیار شیک این محصول جذابیت فراوانی را به آن بخشیده است و افراد زیادی هستند جذب این نوع سرویس شده اند .

25. ماگ شیر شکلات نئوکلاسیک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

چینی زرین روز به روز بر تنوع محصولات خود می افزاید و مشتریان و مخاطبان بیشتری را جذب خود می کند ، یکی از جدید ترین مدل های چینی زرین ماگ شیر شکلات از سری نئو کلاسیک آن می باشد که هیچ نوع طرح و نقشی بر روی این محصول وجود ندارد اما به گونه ای طراحی شده است که نقش های برجسته ای بر روی آن به چشم می خورد .

26. سرویس چینی سری ایتالیا اف مدل silverliner2

جدیدترین مدل های چینی زرین

این سرویس برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد دارد و به صورت 28 پارچه در بازار قرار دارند ، این نوع محصول بیشتر برای مصرف دم دستی کاربرد دارد و همچنین قابل شست و شو درون ماشین ظرف شویی می باشد که از این نظر بسیار کاربردی است .

27. سرویس چینی نئوکلاسیک مدل نارسیس

جدیدترین مدل های چینی زرین

یکی دیگر از جدیدترین مدل های نئو کلاسک که جدیدا روانه بازار شده است مدل نارسیس آن می باشد که در حاشیه های آن طرح های موجی شکلی وجود دارد که بر روی آن نواز نازک طلایی رنگی طراحی شده است .

28. قوری چهار ترک چینی زرین

جدیدترین مدل های چینی زرین

این مدل قوری از جدیدترین مدل های چینی زرین است که کاملا به رنگ سفید خالص است و شفافیت قابل توجه ای از آن وجود دارد ، این مدل قابلیت آن که درون ماشین ظرفشویی قرار بگیرد را دارد و بدنه و لبه آن از مقاومت بالایی برخوردار است که به راحتی دچار آسیب نمی شود .

عکس شیک ترین سرویس چینی زرین کدومه ؟

در اینجا تصاویر چینی زرین و مدل های شیک آن ها را ببینید .

کاتالوگ چینی زرین

انواع مدل ظروف جدید چینی زرین به همراه تصاویرشان و مشخصات آن ها می توانید در این جا ببینید .

4.7/5 - (25 امتیاز)
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

4 دیدگاه در “تصاویر چینی زرین از کجا ببینم؟ [ جدیدترین ها در بازار 1402 ]

  1. Hamtaa ameri گفت:

    واییی عاشق قهوه خوری شماره 18 شدم همون آبیه چه قیمته دقیقا از کجا می تونم سفارش بدم

    1. پریسا گفت:

      دوست عزیز میتونید به پیج اینستا فروشگاه ما سر بزنید delavashop

  2. بهناز گفت:

    سلام .. ببخشید.. یه چندتا مدلهای قدیمیشو میذاشتین.. یه مشکی سفید طلا کوب خوشگل داشت که هرچی میگردم اصلا تصویرش نیست..!!!!! البته به نظرم اون مدلهای لوکسشو نذاشتین…!!!!

    1. shokufeh گفت:

      سلام و درود دوست عزیز ممنون از نظر دهیتون ، حتما در آپدیت جدید مقاله از کاتولوگ جدید برند چینی زرین استفاده می کنیم و تصاویر محصولات لوکس و جدیدتر رو اضافه می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *