سطل زباله آشپزخانه و خانه [خرید مدل های شیک و جذاب]

آذر 14, 1400
بلاگ
سطل زباله آشپزخانه و خانه

یکی از وسایلی که امروزه می شود در هر خانه ای آن را پیدا کرد ، می شود به سطل زباله های آشپزخانه و خانه اشاره کرد. اگر به دنبال شیک ترین سطل زباله های آشپزخانه و خانه می باشید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به شما بهترین و پرفروش ترین سطل های زباله را معرفی بکنم. امروزه از محبوب ترین مدل های سطل زباله می شود به سطل زباله برند لیمون اشاره کرد که بسیار در بازار محبوب و معروف می باشد. وبسایت دلاوا همچنین در ارتباط با سرویس اورانوس و بهترین رنگ برای وسایل آشپزخانه عروس نیز مقالاتی نوشته است که می توانید آن ها را بررسی و مطالعه بکنید.

همچنین شما اگر تجربه ای در ارتباط با خرید سطل زباله های آشپزخانه و خانه دارید در انتهای این مقاله می توانید آن را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید تا در راهنمای خرید آن ها به دیگران کمک بکنید.

سطل زباله آشپزخانه و خانه

قیمت سطل زباله آشپزخانه چقدره ؟

اگر قصد خرید سطل های آشپزخانه را دارید و می خواهید در ارتباط با قیمت سطل های زباله آشپزخانه اطلاعات بیش تری به دست بیاورید در این بخش همراه من باشید. از آنجایی که در بازار مدل های مختلفی از سطل های زباله ی آشپزخانه وجود دارد همانند سطل های پلاستیکی ، استیل و… قیمت آن ها مدل به مدل و جنس به جنس متغییر می باشد به همین خاطر قیمتی که می شود به طور کلی مشخص کرد به صورت حدودی می باشد و براساس جنس و مدل و برندی که از آن می خواهید خریداری بکنید ممکن است قیمت آن بالاتر و یا پایین باشد. براساس بررسی های انجام شده قیمت سطل زباله های آشپزخانه و خانه در بازار در محدوده قیمتی برابر با 50 هزار تومان و 500 هزار تومان می باشد و همانطور که گفته شد قیمت آن براساس جنس و مدل آن متفاوت می باشد.

خرید سطل زباله آشپزخانه و خانه

اگر به دنبال خرید سطل زباله آشپزخانه شیک و خاص می باشد و به دنبال خرید سطل زباله ی آشپزخانه و خانه فانتزی هستید اما در بازار محصول مورد نظر خود را پیدا نکرده اید ، یکی راحت ترین راه های خرید سطل زباله برای خانه و آشپزخانه مورد نظر خود سفارش آن از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی می باشد. وبسایت دلاوا به عنوان یک وبسایت فروش لوازم خانگی و جهزیه این قابلیت را برای شما فراهم آورده است تا به راحت سطل زباله ی مورد نظر خود را پیدا بکنید و آن سفارش بدهید.

برای دیدن لیست کامل سطل زباله های موجود در سایت تنها کافی است تا به بخش فروشگاه وبسایت دلاوا رفته و سطل زباله ی آشپزخانه ی مورد نظر خودتان را پیدا کرده و آن را سفارش بدهید تا در سریع ترین زمان ممکن محصول خریداری شده به دستتان برسد، در ادامه به بررسی بهترین برند های موجود در بازار می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم.

خرید سطل زباله آشپزخانه و خانه

بررسی و معرفی بهترین مدل انواع سطل زباله آشپزخانه

در این بخش به بررسی بهترین مدل های سطل آشغال آشپزخانه می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم ، مدل هایی که در ادامه آورده شده است براساس پرفروش ترین و پرطرفدار ترین مدل های موجود در بازار می باشد و براساس بررسی نظرات مثبتی که خریداران و کاربران گذاشته اند لیست شده اند تا هم شما با پرفروش ترین مدل های موجود در بازار آشنا بشوید و هم با خیال راحت محصول خود را خریداری بکنید.

  • خرید سطل زباله لیمون
  • سطل زباله کوچک کابینتی
  • قیمت سطل زباله فانتزی
  • سطل زباله آشپزخانه پلاستیکی
  • خرید سطل زباله ریلی
  • سطل زباله ی یونیک

بررسی سطل زباله های برند لیمون

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم ، برند لیمون یکی از بهترین برند های موجود در بازار می باشد که به تولید سطل زباله های پلاستیکی و استیل می پردازد و محصولاتش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسیاری از خریداران همچنین از خرید محصولات این برند راضی بوده و حتی خرید آن را نیز به دیگران هم پیشنهاد کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بالای محصولات سطل آشپزخانه لیمون می باشد. قیمت سطل های زباله ی برند لیمون در بازار در محدوده قیمتی برابر با 40 هزار تومان تا 350 هزار تومان قرار دارد و براساس مدلی که می خواهید بکنید قیمت آن متفاوت می باشد.

بررسی سطل زباله های برند لیمون

خرید سطل خانه فانتزی

از دیگر مدل های بسیار محبوب سطل های خانگی فانتزی می باشد. این مدل سطل ها بیش تر برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه سطل های فانتزی برای آشپزخانه را هم می توانید به راحتی در بازار پیدا بکنید. از دلایل محبوبیت این دسته از سطل های فانتزی در بازار می شود به وجود طرح های فانتزی و کارتونی بر روی بدنه ی این دسته از سطل ها اشاره کرد که بسیار برای کودکان جذاب می باشد و همچنین سبب زیباتر جلوه دادن اتاق کودک هم می شود. قیمت سطل های فانتزی در بازار در محدوده قیمتی برابر با 40 هزار تومان تومان تا 200 هزار تومان قرار دارد. برای خرید سطل های فانتزی خانه و آشپزخانه می توانید از بخش فروشگاه دلاوا اقدام بکنید تا پس از ثبت سفارش محصول خریداری شده در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه و خانه

به طور کلی می شود گفت دو مدل سطل در بازار وجود دارد سطل های آشغال پلاستیکی و سطل های آشغال استیل می باشد. این دو مدل چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند و بیش تر بحثی سلیقه ای می باشد. قیمت سطل زباله های پلاستیکی در بازار در محدوده قیمتی برابر با 40 تا 150 هزار تومان می باشد و قیمت سطل های زباله ی استیل در بازار در محدوده قیمتی برابر با 200 هزار تومان تا 440 هزار تومان قرار دارد.

سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه و خانه

بررسی سطل زباله ی یونیک

در کنار برند لیمون که در بالاتر به آن اشاره کردیم برند یونیک هم که در بازار از دسته برند های بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. برند یونیک بیش تر به تولید سطل زباله آشپزخانه و خانه ی استیل می پردازد و برند لیمون سطل آشپزخانه ی پلاستیکی را به بازار عرضه می کند. براساس بررسی نظرات بسیاری از کاربران ، بیش تر خریداران از خرید سطل زباله های استیل برند یونیک راضی بوده اند و حتی خرید آن را نیز به دیگران هم پیشنهاد کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بالای سطل زباله های برند یونیک در بازار می باشد. قیمت سطل زباله و آشپزخانه ی برند یونیک در بازار در محدوده قیمتی برابر با 200 هزار تومان تا 350 هزار تومان قرار دارد.

سطل زباله پدالی کنتراست مدل 20

جنس : استیل

سازگار با محیط : آشپزخانه، سالن پذیرایی، سالن اداری

ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر جذب لکه

امکانات : پدال

سطل زباله پدالی ممتاز پلاستیک مدل TARA-700

جنس : پلاستیک

سازگار با محیط : حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پذیرایی

امکانات ظاهری : در

امکانات : بازشوندگی

سطل زباله پدالی همارا کد 5900649

جنس : پلاستیک

سازگار با محیط : آشپزخانه

ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر رطوبت

امکانات : پدال

سطل زباله پدالی بهاز کالا مدل ARAMBAND03

جنس : فلز

سازگار با محیط : حمام، دستشویی

ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر رطوبت

امکانات : پدال

سطل زباله پدالی سیرکل مدل StellDr گنجایش 30 لیتر

سازگار با محیط : آشپزخانه، سالن پذیرایی

ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر رطوبت

امکانات ظاهری : دستگیره

امکانات : پدال

سطل زباله پدالی بهاز کالا کد 16176063 گنجایش 14 لیتر

سازگار با محیط : اتاق خواب، آشپزخانه

ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر رطوبت

امکانات ظاهری : دستگیره

امکانات : پدال

سطل زباله بهاز کالا مدل آرامبند کد silent3L

ابعاد : ۱۷x۱۷x۲۵ سانتی‌متر

وزن : ۹۳۰ گرم

جنس : فلز

گنجایش: ۳ لیتر

سطل زباله پدالی حباب مدل LIlya کد 01 گنجایش 3 لیتر

جنس : پلاستیک

سازگار با محیط : حمام، دستشویی

ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر رطوبت

امکانات : پدال

سطل زباله ایکیا مدل FNISS

ابعاد : ۲۸x۲۸x۲۸ سانتی‌متر

وزن : ۳۶۰ گرم

جنس : پلی پروپیلن

گنجایش : ۱۰ لیتر

سطل زباله همارا مدل 002

جنس : پلاستیک

سازگار با محیط : حمام، سرویس بهداشتی، دستشویی

ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر آب

امکانات ظاهری :در

بررسی سوالات متداول

کیفیت سطل زباله ی ریلی چطوره ؟ خوبه بخرم ؟

چند وقتی است که سطل های زباله ی جدیدی به اسم سطل زباله ی ریلی به بازار آمده است که در کابینت جای می گیرد و به صورت ریلی می باشد. از دلایل محبوبیت این سطل های آشغال ریلی می شود به این مورد اشاره کرد که این مدل های به دلیل آنکه در کابینت قرار می گیرند و فضای بسیار زیادی که در اختیار شما قرار می دهند بسیار محبوب و پرطرفدار شده است.

کیفیت سطل زباله ی ریلی چطوره ؟ خوبه بخرم ؟
قیمت سطل های زباله ی فلزی چقدر می باشد ؟

براساس بررسی های انجام شده ، قیمت سطل های فلزی در بازار در محدوده قیمتی برابر با 150 هزار تومان تا 300 هزار تومان قرار دارد.

سطل زباله ی پلاستیکی بخرم یا استیل ؟

به طور کلی می شود گفت از لحاظ ویژگی این دو مدل تفاوت چندان با یکدیگر ندارند و انتخاب بین دو امری سلیقه ای است.

5/5 - (24 امتیاز)
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *