بهترین مدل پنکه میدیا [ پنکه مدیا خوبه ؟ ]

فروردین 30, 1401
بلاگ
پنکه میدیا

بهترین مدل پنکه میدیا کدام است ؟ پنکه مدیا خوبه بخرم ؟ با توجه به گرم شدن هوا به صورت تدریجی و شروع شدن فصل تابستان داشتن یک پنکه در هر خانه از دسته واجبات به حساب می آید. اگر قصد خرید دستگاه های پنکه ی زمینی و سقفی را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی پنکه های مایدیا بپردازیم که یکی از بهترین تولید کننده های دستگاه پنکه زمینی و سقفی در بازار ایران می باشد. در ادامه همراه من باشید چرا که به بررسی ویژگی های بیش تر این برند همچون کیفیت پنکه ، قیمت پنکه ، گارانتی و خدمات پس از فروش پنکه های مایدیا می پردازیم و آن ها را برای خرید بررسی می کنیم. شما همچنین می توانید مطالبی را که در ارتباط با پرسش قیمت بهترین مدل پنکه پارس خزر خوبه بخرم ؟ و بهترین پنکه سقفی برای خرید کدام است ؟ را بررسی و مطالعه بکنید.

شما همچنین می توانید اگر تجربه ای در ارتباط با خرید پنکه های برند مایدیا دارید نظرات و نقد های خودتان را با ما و دیگران در ارتباط با پنکه های جاین برند به دست بیاورید.

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

پنکه میدیا

بهترین مدل پنکه میدیا کدام مدل است ؟

قبل از پاسخ به سوال پنکه مدیا خوبه بهتره که بهترین مدل پنکه های میدیا را بشناسید . در این بخش همانطور که در بالاتر به شما قولش را داده بوده ایم لیستی از بهترین مدل های پنکه ی میدیا تهیه و آماده کرده ایم که این لیست براساس آخرین بررسی های صورت گرفته بر روی نظرات خریداران و میزان رضایت بالایی که از خرید خود داشته اند آماده و تهیه شده است تا شما بتوانید با خیال راحت تری خرید خودتان را انجام بدهید.

اگرچه این نکته لازم به ذکر است تمامی مدل هایی پنکه ی مایدیا در بازار از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند و مدل هایی که در لیست زیر آورده شده است صرفا از دسته پنکه هایی هستند که توانسته اند نظر خریداران را به خودشان جلب بکنند و ملاکی بر تر بودن آن ها نمی باشد. در ادامه به بررسی جزئی تر این مدل ها نیز خواهیم پرداخت و آن ها را بررسی خواهیم کرد.

  • خرید پنکه media مدل FS40-13VR
  • پنکه مایدیا مدل FS40-15QR
  • قیمت پنکه media مدل FS40 – 11NR – W
  • پنکه مایدیا مدل FS40-11NR

پنکه میدیا مدل FS40 – 11NR – W

از دسته بهترین مدل پنکه میدیا در بازار می توان به پنکه میدیا مدل FS40 – 11NR – W نیز اشاره کرد. این مدل با داشتن ویژگی هایی همچون طراحی بسیار زیبا و جذاب در کنار کیفیت بسیار خوب و بالا توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خودش جلب بکند و به یکی از پرفروش ترین پنکه های موجود در بازار تبدیل بشود. از دیگر قابلیت های این پنکه می شود به داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع ، تعداد 3 پره و سرعت گردشی برابر با 1250 اشاره کرد.

قیمت این دستگاه در بازار در محدوده قیمتی برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان تا یک میلیون تومان تا پونصد هزار تومان قرار دارد. که با توجه به ویژگی های بسیار جذابی که دارد از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. اگرچه همانطور که گفته شد در آینده به دلیل نوسانات قیمتی موجود در بازار قیمت آن تغییر پیدا بکند.

قیمت پنکه media مدل FS40 - 11NR - W

پنکه میدیا مدل FS40-13VR

از دیگر مدل های بسیار محبوب و معروف و پرطرفدار و بهترین مدل پنکه میدیا در بازار می توان به پنکه ی میدیا مدل FS40-13VR نیز اشاره کرد. این مدل با داشتن ویژگی هایی همچون گارانتی و خدمات پس از فروش برابر با مدت زمان 18 ماه توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خودش جلب بکند و به یکی از بهترین انتخاب های شما برای خرید انتخاب بشود چرا که خریدی امن را برای شما به ارمغان می آورد تا با خیال راحت تری خرید خودتان را نجام بدهید. قیمت این مدل در بازار در محدوده قیمتی برابر با 2 میلیون و 520 هزار تومان قرار دارد و براساس آخرین بررسی های انجام شده از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

از دیگر ویژگی های این مدل در بازار به داشتن حداکثر توان مصرفی برابر با 55 وات اشاره کرد ، همچنین حجم بادهی این دستگاه برابر با 56 وات است که برای یک اتاق می تواند مناسب باشد.

پنکه مدیا خوبه بخرم ؟ نظر کاربران در ارتباط با پنکه میدیا چیست ؟

در اینجا بیایید به یکی از متداول ترین پرسش های شما ( پنکه مدیا خوبه ) نیز بپردازیم . براساس آخرین بررسی های انجام شده ، بسیاری از افرادی که پنکه های مایدیا را خریداری کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده و حتی خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بسیار بالای پنکه های مایدیا در بازار می باشد. همچنین با توجه به قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا و میزان رضایت بالای مشتریان می شود گفت پنکه های این برند از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند و برای خرید بسیار مناسب هستند. در بخش بعدی به بررسی قیمت پنکه های مایدیا می پردازیم و آن ها را برای خرید بررسی می کنیم.

پنکه مایدیا مدل FS40-15QR

ابعاد : ۴۵.۲x۴۰x۱۳۵ سانتی‌متر

وزن : ۷.۵ گرم

حداکثر توان مصرفی : ۵۵

حجم باد دهی : ۵۶

پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

.۵۹x۳۳x۱۲۰ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۸.۳۵ کیلوگرم

.تعداد پره : چهار پره

.جنس پره : پلاستیک

پنکه پارس خزر مدل 4010

.۴۶x۲۴x۵۸ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۷.۵ کیلوگرم

.تعداد پره : سه پره

.سرعت گردش پروانه : ۱۲۵۰ دور در دقیقه

پنکه پارس خزر مدل 4070R

.۴۶x۴۶x۱۰۸ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۸.۵ کیلوگرم

.تعداد پره : چهار پره

.جنس پره : پلاستیک

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 2040

.۵۵x۳۵x۴۵ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۵ کیلوگرم

.سرعت گردش پروانه : ۱۲۰۰ دور در دقیقه

.جنس پره : پلاستیک

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 2040 سه پره

.۵۷x۳۷x۴۸ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۵ کیلوگرم

.تعداد پره : سه پره

.جنس پره : پلاستیک

پنکه پارس خزر مدل RIMA-FDS

.۵۹x۴۶x۴۶ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۵.۸۵ کیلوگرم

.تعداد پره : شش پره

.جنس پره : پلاستیک

پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA-FDR

.۵۹x۴۶x۴۶ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۵.۸۵ کیلوگرم

.به همراه ریموت کنترل

.حداکثر توان مصرفی : ۶۰

پنکه سانی مدل 2013D

.۵۵x۱۸x۵۵ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۶.۹ کیلوگرم

.به همراه ریموت کنترل

.قابلیت تنظیم ارتفاع

پنکه سانی مدل DWS 2001

.۵۵x۱۷x۵۵ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۶.۸ کیلوگرم

.قابلیت تنظیم ارتفاع

.تعداد پره : سه پره

قیمت پنکه های میدیا چقدره ؟

از دسته دیگر پرسش های شما می شود به پرسش قیمت بهترین مدل پنکه میدیا چقدره ؟ قیمت پنکه مدیا خوبه ؟ و… اشاره کرد. براساس آخرین بررسی های انجام شده قیمت پنکه های میدیا در بازار در محدوده قیمتی برابر با 1 میلیون و 200 هزارتومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان قرار دارد که براساس مدلی که انتخاب می کنید و ویژگی هایی که دارد قیمت آن ها متفاوت می باشد. اگرچه این نکته لازم به ذکر است قیمت پنکه های میدیا با توجه به اینکه قیمت ها در بازار ایران به صورت نوسانی افزایش و یا کاهش می یابد و در آینده ممکن است در صورت درگیر شدن قیمت پنکه های میدیا با نوسانات قیمتی در آینده ممکن است قیمت ها تغییر پیدا بکند یا افزایش و یا کاهش بیابد.

در بخش بعدی به بررسی بهترین مدل های پنکه ی میدیا در بازار می پردازیم و آن ها را برای خرید بررسی می کنیم تا با شناخت بهترین مدل های پنکه های میدیا با خیال راحت تری نسبت به خرید آن اقدام بکنید.

قیمت پنکه های میدیا چقدره ؟

بررسی سوالات متداول پرسیده شده توسط کاربران

پنکه میدیا ساخت کجاست ؟

از دسته پرسش هایی که بسیاری از شماها به صورت متداول از ما پرسیده اید می شود به پرسش پنکه ی میدیا ساخت کجاست اشاره کرد. براساس آخرین بررسی های انجام شده ، پنکه های میدیا در بازار ساخت کشور چین می باشد و می شود گفت که این محصول چینی است.

پنکه میدیا ساخت کجاست ؟

قیمت پنکه مدیا پایه بلند چقدره ؟

براساس آخرین بررسی های انجام شده قیمت بهترین مدل پنکه میدیا پایه بلند در بازار در محدوده قیمتی برابر با 2 میلیون 100 هزار تومان تا 2 میلیون و 600 هزار تومان می باشد که همانطور که در بررسی های بالاتر به آن پرداختیم با توجه به وجود گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت زمان 18 ماه و کیفیت بالا از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

کیفیت بهترین مدل پنکه مدیا خوبه یا نه ؟

براساس آخرین بررسی های انجام شده کیفیت پنکه های میدیا در بازار از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از افرادی که پنکه های میدیا را خریداری کرده اند از خرید خود راضی می باشند.

نمایندگی پنکه میدیا از کجا پیدا بکنم ؟

اگر قصد پیدا کردن نمایندگی های پنکه ی میدیا را دارید تنها کافی است تا به سایت اصلی میدیا در ایران بروید و از آن جا از بخش نمایندگی نسبت به خرید پنکه های میدیا اقدام بکنید.

3/5 - (2 امتیاز)
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *