بهترین مارک ظروف بامبو [معرفی 6 تا از برترین مارک های بازار]

اردیبهشت 20, 1400
بلاگ
بهترین مارک ظروف بامبو

این روز ها طرفداران ظروف بامبو بسیار زیاد شده اند ، یکی از طرفداران پر و پا قرص ظروف بامبو خود من هستم به گونه ای که قصد دارم تمام سرویس پذیرایی خود را عوض کنم و سرویس ظروف بامبو را خریداری کنم اما برای خرید ، بهترین مارک ظروف بامیو را نمی شناختم بنابراین با خودم فکر کردم که بهتره با عجله پیش نروم و ابتدا راجع به این موضوع تحقیق کنم و با شناخت و آگاهی به سراغ خرید بهترین ظروف بامبو بازار بروم که البته نتیجه این تحقیقاتو می خواهم با شما به اشتراک بگذارم ، راستی اگر از تفاوت ظروف چوبی و بامبو اطلاعی ندارید و به اشتباه آن ها را تشخیص می دهید توصیه می کنم مطلب تفاوت ظروف چوبی و ظروف بامبو را قبل از خرید مطالعه کنید .

نکته ایکه در استفاده از ظروف بامبو و ظروف چوبی خیلی اهمیت دارد نوع نگهداری و استفاده درست از آن ها می باشد که در صورت نگهداری درست این نوع ظروف می توانند از عمر طولانی نیز برخوردار باشند ، پس پیشنهاد ما این است که برای یادگیری چگونگی نگهداری از این نوع ظروف مطلب نگهداری از ظروف چوبی را مطالعه کنید .

بهترین مارک ظروف بامبو

معرفی و بررسی بهترین مارک ظروف بامبو در بازار

حال در این جا قرار است بهترین برند ظروف بامبو که در بازار پیدا کرده ایم و خیلی از خریداران از آن راضی بوده اند را معرفی کنیم .

1. ظرف سرو بامبو مدل B2614 از برند بامبوم

یکی از بهترین مارک که تولید کننده انواع ظروف بامبو می باشد برند بامبوم است . این برند ساخت کشور ترکیه می باشد و به همین دلیل می توان این گونه برداشت کرد که ظروف بامبوم ساخت کشور ترکیه است ، از جمله از ظروف پرطرفدار بامبوم می توان به این ظرف اشاره کرد که بدون دستگیره است و تقریبا ظرفی گود می باشد . این نوع ظرف برای سرو خشکبار و آجیل بسیار محبوب است و قابل شستوشو با دست نیز می باشند .

ظرف سرو بامبو مدل B2614 از برند بامبوم

2. ظرف سرو بامبو مدل B-059-3 از برند دکو

یکی دیگر از بهترین مارک ظروف بامبو در بازار برند دکو می باشد . این مدل ظرف که برای سرو کیک و پنیر مناسب است و دارای دربی شیشه ای و مقاوم می باشد یکی از پرطرفدارترین محصولات برند دکو به شمار می رود و جنس بامبو آن به گونه ای ساخته شده است که دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد و کاملا بهداشتی است .

 ظرف سرو بامبو مدل B-059-3 از برند دکو

3. ظرف سرو بامبو مدل B1651-2 سایز بزرگ از برند آلفا

آلفا نام برندی است که تقریبا چند سال پیش فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید لوازم آشپزخانه آغاز کرد . آلفا دارای بیش از 20 سال سابقه است و محصولات آن شامل محصولات آشپزخانه از جنس بامبو ، چوب ، حصیر و … می باشد و یکی از بهترین برند های بازار نام دارد . این مدل ظرف که در این جا بررسی میکنیم قابل استفاده درون مایکروویو و ماشین ظرفشویی نمی باشد و تقریبا وزنی به اندازه 175 گرم دارد و دارای سطحی گود است .

ظرف سرو بامبو مدل B1651-2 سایز بزرگ از برند آلفا

4. ست سالاد خوری بامبو مدل BB002 از برند یوکا

یکی دیگر از بهترین مارک ظروف بامبو در بازار برند یوکا می باشد ، یوکا یک برند تایلندی می باشد که همیشه در تلاش بوده است تا انواع محصولات و ظروف طبیعی را روانه بازار کند . یکی از زیباترین محصولات یوکا ست سلاد خوری آن می باشد که دارای 4 کاسه کوچک تر و یک کاسه بزرگ تر نیز می باشد که ابعاد این کاسه ی کوچک 16در 6 و ابعاد کاسه بزرگ 26 در 9 سانتی متر نیز می باشد . این نوع ست قابل شستوشو با دست نیز می باشد .

. ست سالاد خوری بامبو مدل BB002 از برند یوکا

5. اردور خوری بامبو و چینی مدل 8500 از برند فونیکس

فونیکس یکی از بهترین مارک ظروف بامبو در بازار می باشد که البته بیشتر ظروف بامبو را به صورت ترکیبی با دیگر ظروف سرامیکی و شیشه ای نیز می سازند . این مدل اردور خوری فونیکیس دارای تخته ی بامبو است و دارای کاسه های چینی هم است که در کنار هم اردو خوری جذابی را می سازند و کاسه های آن قابل استفاده درون مایکروویو و ماشین ظرفشویی نیز می باشد .

اردور خوری بامبو و چینی مدل 8500 از برند فونیکس

6. سبد بامبو مدل bala010- بزرگ از برند اکوسبدکو

برند اکوسبدکو اولین برند در ایران است که انواع محصولاتی با بافته های گیاهی را روانه بازار می کند . این برند در زمینه طراحی و تولید محصولات حصیری و مدرن فعالیت می کند . این نوع برند انواع سبد های جذاب طبیعی تولید می کند و در ساخت محصولات خود از هیچ گونه رنگ شیمیایی نیز استفاده نمی کند . این مدل سبد بافته شده از ساقه های طبیعی نی بامبو می باشد و از استحکام بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد و از آن می توان به عنوان سبد میوه ، سبد سبزیجات و یا نان نیز استفاده کرد .

سبد بامبو مدل bala010- بزرگ از برند اکوسبدکو

مزایای استفاده از ظروف بامبو

  1. ظروف ساخته شده از گیاه بامبو کاملا بی ضرر هستند و از هیچ گونه مواد سمی و شیمیایی در ساحت آن ها استفاده نشده است.
  2. در صورت سرو غذای گرم درون ظروف بامبو هیچ گوه واکنش شیمنیایی نیز رخ نمی دهد .
  3. ظروف بامبو تقریبا از وزن سبکی برخوردار هستند و چندان سنگین نمی باشند .
  4. این نوع ظروف بسیار سالم و بهداشتی هستند و از این نظر شما می توانید اطمینان کامل نیز داشته باشید .
  5. ظروف ساخته شده از بامبوم کاملا مقاوم هستند و از استحکام بالایی برخوردارند .
  6. یکی از مزیت های ظروف بامبوم خاصی واکنش ناپذیری آن می باشد و برخلاف فلز با هیچ ماده ای نیز ترکیب نمی شود .
  7. این مدل ظروف با توجه به مقاومتی که دارند تقریبا نشکن هستند و به راحتی آسیب نمیبینند .
  8. نگهداری از ظروف بامبو بسیار راحت است .
  9. با توجه به مزایایی که گفتیم باید بیان کنیم که عمر این نوع ظروف به نسبت طولانی تر است البته اگر به صورت درست و صحیح از آن ها استفاده شود.
  10. ظروف بامبو سازگاری بالایی با محیط زیست دارند .
مزایای استفاده از ظروف بامبو

اردو خوری بامبوم مدل Amor

ابعاد :طول: ۲۷ ، عرض: ۱۰ ، ارتفاع: ۱.۷ سانتی‌متر

وزن : ۲۰۵ گرم

جنس:  بامبو

سطح  : گود

اردور خوری بامبوم مدل Kahvaltılık مجموعه 9 عددی

جنس : چینی

ویژگی‌های ظروف : در، پایه

نحوه شست‌وشو : قابلیت شست‌وشو با دست

تعداد طبقات : یک عدد

اردو خوری ام دی ان وود مدل بامبو کد RKA

وزن : ۲۰۰ گرم

تعداد : ۱ قلم

جنس : بامبو

نحوه شست‌وشو  : قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

جا ادویه ای بامبوم مدل Vanilla BB0013

جنس بدنه : شیشه

جنس سری : بامبو

نحوه بسته شدن : فشاری

قابلیت شست‌وشو : با دست

ظرف سرو مدل بامبو 009

جنس : بامبو

نحوه شست‌وشو : قابلیت شست‌وشو با دست

تعداد طبقات : عدد یک

سطح : گود

ظرف اردورخوری بامبو مدل 001

وزن : ۱۶۱ گرم

جنس : بامبو

تعداد طبقات  :یک عدد

سطح : گود

تخته سرو کلاسیک مدل چوبی گرد کد P82

ابعاد : ۱۷x۱۳x۱ سانتی‌متر

وزن : ۸۸ گرم

تعداد : ۱ قلم

جنس :  بامبو

کاسه مدل پارامیدا

ابعاد: ۱۶x۱۶x۵ سانتی‌متر

وزن :۱۲۰ گرم

تعداد: ۱ قلم

جنس : چوب

نمک و فلفل پاش بامبوم مدل 3330

شامل : نمک‌پاش، فلفل‌پاش

جنس بدنه : سرامیک

امکانات ظاهری : پایه، استند یا سینی

قابلیت شست‌وشو : با دست، با ماشین ظرف‌شویی

بانکه بامبوم کد 0047

جنس بدنه : شیشه

جنس در : بامبو

نحوه بسته شدن : فشاری

قابلیت شست‌وشو : با دست

قیمت ظروف بامبو

تنوع ظروف بامبو بسیار زیاد است و نمی توان به صورت دقیق قیمت هر کدام را بیان کرد ، اما در کل لازمه این نکته را بدانید که محصولات چوبی و بامبو با توجه به آن که سخت تر تولید می شوند و با توجه به مزایایی که دارند معمولا نسبت به برخی از ظروف دیگر گران تر هستند . ظروف بامبو را هم می توان جزو دسته ظروف چوبی دانست البته ظروف چوبی گران تر از بامبو هستند .

نحوه تولید ظروف بامبو

در حقیقت بامبو نوعی گیاه است که شامل ساقه و برگ نیز می باشد . از همه قسمت های بامبو برای تولید ظرف استفاده می شود . قسمت های پایین تر بامبو ضخیم تر هستند و قسمت های بالاتر آن معمولا نازک تر هستند ، در رابطه با ساخت ظروف بامبو باید بگوییم که بامبو هر اندازه که رشد می کند پوسته های آن از ساقه های قدیمی ریخته می شوند و از همین پوسته ها برای تولید ظروف یکبار مصرف نیز استفاده می کنند که کاملا بی ضرر هستند .

از ساقه گیاه نیز برای تولید انواع ظروف بامبو استفاده می شود ، گیاه بامبو یکی از محکم ترین گیاهان موجود می باشد و بسیار مقاوم است . وقتی که ساقه این گیاه قطع شد آن را به پودر تبدیل می کنند و سپس این پودر ها را درون قالب های مخصوص ظروف می ریزند و با موادی مخصوص که چسبنده هم است بین ذرات آن چسبندگی به وجود می آورند و به این ترتیب ظروف بامبو نیز تولید می شوند .

نحوه تولید ظروف بامبو

نکات مهم در نگهداری از ظروف بامبو

  1. بعد از هر بار استفاده از ظروف بامبو آن ها را به خوبی بشویید و تمیز کنید .
  2. به هیچ عنوان ظروف بامبو را برای مدت طولانی درون آب خیس نکنید .
  3. ظروف بامبو را نمی توان درون فر و مایکروویو نیز استفاده کرد .
  4. با این که برخی از برند ها استفاده از ظروف بامبو درون ماشین ظرفشویی را تایید کرده اند اما بهتر است زیاد این نوع ظروف را با ماشین ظرفشویی نشویید .
  5. برای شست وشوی ظروف بامبو از مواد شیمیایی چون سفید کننده ها و … استفاده نکنید .
  6. بهتره که ظروف بامیو و چوبی را هر چند وقت یکبار ضد عفونی کنید .
بهترین مارک ظروف چوبی و بامبو چیست ؟

از بهترین مارک ظروف چوبی می توان به برند های معروف آماهوم ، شیجا نیز اشاره کرد و از بهترین مارک ظروف بامبو هم می توان به برندهای بامبوم ، یوکا ، آلفا و .. نیز اشاره کرد .

ظروف بامبو خوبه بخرم یا نه ؟

با توجه به مزایای ظروف بامبو که در مقاله ذکر کردیم باید بیان کنیم که ظروف بامبو از ویژگی های بسیار خوب برخودار هستند و برای خرید سرویس ظروف یکی از بهترین گزینه ها می باشند .

چگونه بامبو اصل بخرم ؟

برای تشخیص ظرف بامبو اصل پیشنهاد می کنم مطلب تفاوت ظروف چوبی و بامبو را مطالعه کنید که در آن ها راجع به نحوه تشخیص ظروف بامبو اصل توضیح داده ایم ، در مقدمه لینک این مطلب را قرار داده ایم .

4.3/5 - (26 امتیاز)
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *