اردوخوری سرامیکی سفید + تصاویر جدیدترین مدل های آن در بازار

آبان 11, 1399
بلاگ
اردوخوری سرامیکی سفید

اگر متوجه شوید که با یک مدل ظرف می توانید انواع خوراکی ها ، تنقلات ها و فینگر فود ها را سرو کنید چه کار می کنید ؟ مطمئنا در این زمان جذب این نوع ظروف می شوید و دوست دارید تا نمونه ای از آن را در اختیار داشته باشید ، اردوخوری ها در واقع ظروفی هستند که به کمک  آن ها می توان انواع تنقلات ها و خوراکی های متنوع را سرو کرد ، در حقیقت برخی هم هستند برای آن که به میز پذیرایی خود نظم و ترتیب بدهند از اردوخوری ها استفاده می کنند . اردوخوری از جمله از ظروفی هستند که در طرح و شکل های بسیار متنوع در بازار یافت می شوند از شیک ترین مدل های آن می توان به اردوخوری سرامیکی سفید اشاره کرد که طرفداران فراوانی را جذب خود کرده اند .

به شخصه اردو خوری های سرامیکی را به دیگر جنس ها ترجیح می دهم چرا که این مدل اردوخوری ها از شفافیت و جلای بیشتری برخوردار هستند و به راحتی می توان آن را با دیگر ظروف خود ست کرد ، در ادامه شما را با انواع اردوخوری های سرامیکی آشنا خواهیم کرد .

اردوخوری سرامیکی سفید

اردو خوری چیست و چه کاربردی دارد ؟

اردوخوری ها در واقع جزوی از ظروف سرو پذیرایی به شمار می روند که با استفاده از آن ها می توان انواع تنقلات ها و خوراکی ها را سرو کرد حال سوالی که پیش می آید این است که چرا نام اردوخوری را به این نوع ظروف نسبت داده اند ؟

در واقع اردو نام نوعی پیش غذا است که حالت پوره ای مانند دارد و جزو غذاهای فرانسوی به حساب می آیند ، بدین منظور از قدیم تا به امروز درون ظروف مخصوصی این نوع پیش غذا را سرو می کردند به همین دلیل به این نوع ظروف نام اردوخوری را نسبت داده اند و تا امروز هم این نام را حفظ کرده اند گرچه مدل های گوناگون و بسیار متنوعی از آن ها روانه بازار شده است .

اردوخوری سرامیکی سفید

مزایای استفاده از اردوخوری سرامیکی سفید

  • با استفاده از اردو خوری ها دیگر نیاز نیست تا انواع تنقلات ها و خوراکی های متنوع را هر کدام درون ظروف جداگانه ای بچینید .
  • وجود اردو خوری ها بر سر میز فضای کمی را اشغال می کند و از این نظر بسیار کاربردی هستند و دیگر نیاز نیست تا میز های دیگری را برای چیدن ظروف پذیرایی خود اشغال کنید .
  • با استفاده از اردو خوری می توانید انواع آجیل ها را درون آن بچینید و از این نظر مهمان می تواند هر کدام را که بیشتر دوست دارد انتخاب کند و میل نماید .
  • برای شست و شوی اردوخوری های سرامکی نیاز نیست تا از شوینده های قوی و متفاوت استفاده کنید .
  • اردو خوری های سرامیکی با توجه به ظاهر ساده و شیکی که دارند به راحتی با دیگر ظروف پذیرایی ست می شوند .
  • اردو خوری های سرامیکی وزن بالایی ندارند و به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد .
  • اردوخوری های سرامیکی سفید از شفافیت و براقیت بالایی برخوردار هستند و از این نظر جلوه منحصر به فردی را به میز پذیرای شما می بخشند .
  • تمیز کردن ظروف سرامیکی بسیار راحت است .
  • اردوخوری های سرامیکی سفید از تنوع بالایی در طرح  برخوردار هستند .
  • از اردو خوری های سرامیکی سفید حتی برای تزیین میز هم استفاده می کنند .
  • با وجود اردو خوری ها ، شما پذیرایی راحتی خواهید داشت و مدت زمان بیشتری را می توانید در کنار مهمانان خود بگذرانید .
مزایای اردوخوری سرامیکی سفید

معایب اردوخوری سرامیکی سفید

  • سرامیک جنسی است که به راحتی لکه می شود و تا مدت ها لکه را حفظ می کند به همین دلیل در صورت لکه شدن باید سریع آن ها را بشویید .
  • اردوخوری سرامیکی شکستنی است و امکان آن که هنگام برخورد با زمین آسیب ببیند و یا بشکند بسیار بالا است .در هنگام شست و شوی ظروف سرامیکی نباید از سیم ظرف شویی استفاده کرد  چرا که ممکن است بر روی آن خط و خش بیاندازد .

انواع اردو خوری سرامیکی سفید

اردوخوری کد P7009

جنس : سرامیک

نحوه شست‌وشو : قابلیت شست‌وشو با دست

تعداد طبقات : یک عدد

سطح : گود

اردو خوری مدل UN 4001

وزن : ۶۵۰ گرم

تعداد  :۱ قلم

جنس: سرامیک

تعداد طبقات: یک عدد

اردو خوری ویکو مدل سه خانه کد p02

ابعاد : ۲۳x۲۳x۴ سانتی‌متر

وزن  :۶۴۰ گرم

تعداد : ۱ قلم

جنس : سرامیک

اردو خوری وایت هوم مدل M-202

ابعاد : ۲۶x۲۲x۶ سانتی‌متر

وزن : ۱۵۰۰ گرم

تعداد : ۴ قلم

جنس : سرامیک

اردو خوری کد 04

جنس : سرامیک

ویژگی‌های ظروف : قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو

نحوه شست‌وشو : قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

تعداد طبقات :یک عدد

اردو خوری لیمون چینی پایه چوبی مدل قلب خط طلا

وزن : ۸۰۰ گرم

جنس  : چینی

نحوه شست‌وشو : قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

سطح : گود

اردو خوری گلد کیش مدل آنجل کد 6541

ابعاد : ۲۵x۱۲.۵x۱۲ سانتی‌متر

وزن  :۶۰۰ گرم

تعداد : یک قلم

جنس : سرامیک

اردو خوری سرامیکی طرح 4 قلب کد 080020074

وزن : ۶۶۵ گرم

جنس  : سرامیک

نحوه شست‌وشو : قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

سطح : تخت

اردو خوری گلد کیش کد GK208934

ابعاد  : ۳۲x۲۱x۳ سانتی‌متر

وزن : ۷۵۰ گرم

تعداد : ۱ قلم

جنس : سرامیک

اردو خوری دالتون مدل دو خانه طرح قلبی کد DO-7346

ابعاد  : ۱۵x۱۵x۵ سانتی‌متر

وزن : ۱۵۰ گرم

تعداد : ۱ قلم

جنس : سرامیک

  • اردوخوری سرامیکی سفید درب دار

با وجود اردوخوری های سرامیکی در دار به راحتی می توان انواع تنقلات ها و خوراکی ها را درون اردوخوری نگه داشت بدون آن نگران آلوده شدن آن ها باشید ، در واقع اگر اردو خوری شما بدون در باشد در مدت زمان نگهداری ممکن است انواع حشرات و گرد غبار به سمت تنقلات و خوراکی ها جذب شوند که در این حالت دیگر قابل استفاده نخواهند بود .

اردوخوری سرامیکی سفید درب دار
  • اردوخوری سرامیکی سفید دسته دار

اردوخوری سرامیکی سفید دسته دار انواع متفاتی دارند ، در برخی از مدل های آن دسته اردو خوری در دو طرف ظرف تعبیه شده است و در برخی دیگر دسته آن به صورت مهره و پیچی است که در وسط آن تعبیه شده است و ممکن است دسته ها از جنس های فلزی ، چوبی و یا از خود جنس سرامیک درست شده باشند ، مطمئنا اردوخوری های دسته دار این امکان را فراهم آورده اند تا راحت تر بتوان آن ها را جابه جا کرد .

اردوخوری سرامیکی سفید دسته دار
  • اردوخوری سرامیکی و چوبی

همانطور که پیش تر هم گفتیم اردوخوری های سرامیکی سفید به راحتی با دیگر ظروف ست می شوند ، یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مدل های آن ها اردوخوری های سرامیکی چوبی هستند که اصولا از جنس چوب بامبو ساخته می شوند ، این نوع چوب با توجه به رنگ طبیعی و زیبایی که دارند وقتی در کنار اردوخوری سرامیکی سفید قرار می گیرد ظاهر بسیار زییا و جذابی را ایجاد می کند که چشمان بسیاری را جذب خود می کند .

اردوخوری سرامیکی سفید و چوبی
  • شات پلیت سرامیکی

شات پلیت ها هم نمونه ای از اردو خوری ها هستند ، این نوع ظروف به گونه ای طراحی شده اند که در آن جایگاهی را برای نگهداری جام یا لیوان قرار داده اند و در طرف دیگر جایگاه هایی را برای قرارگیری انواع تنقلات ها و مواد غذایی ایجاد کرده اند ، باوجود شات پلیت ها شما می توانید همزمان علاوه بر داشتن انواع خوراکی های خوشمزه از نوشیدنی های خوش طعمی هم لذت ببرید .

شات پلیت سرامیکی
  • تخته سرو سرامیکی

تخته سرو یا پذیرایی سرامیکی را می توان نمونه دیگری از اردوخوری سرامیکی سفید در نظر گرفت ، اصولا تخته سرو ها از جنس چوب هستند اما امروزه نمونه هایی از آن ها در بازار وجود دارند که از جنس های سرامیک ساخته شده اند ، شما می توانید انواع تنقلات ها را بر روی تخته سرو خود بچینید و آن را بر روی میز غذاخوری قرار دهید تا هر کسی به صورت سلف سرویس بتواند از خود پذیرایی کند .

تخته سرو سرامیکی
  • اردو خوری سرامیکی سفید چند تکه

نمونه دیگری از اردو خوری سرامیکی سفید وجود دارند که آن ها را به صورت چند تکه و یا چند خانه ای طراحی می کنند ، در برخی از مدل های آن تکه های اردو خوری به صورت مجزا قرار دارند که شما باید مانند پازل آن ها را در کنار هم بچینید و نمونه هایی هم از این مدل وجود دارند که تکه های آن به صورت چسبیده به هم قرار دارند ، البته که جا به جایی این مدل راحت تر خواهد بود .

اردوخوری سرامیکی سفید چند تیکه
  • اردو خوری سرامیکی سفید در شکل های متنوع

قطعا تا به اینجا متوجه تنوع فراوان اردو خوری ها شده اید ، غیر از نمونه های بالا اردوخوری های دیگری وجود دارد که در طرح ها گوناگونی مانند مربعی شکل ، دایره ای شکل ، موج دار ، حلزونی شکل و … وجود دارند که نام بردن انواع آن ها ممکن است ساعت ها به طور بیانجامد .

اردوخوری سرامیکی سفید حلزونی

چگونه اردو خوری مناسبی را برای سرو پیدا کنیم ؟

قبل از آن که بتوانیم اردوخوری مناسبی را برای تنقلات و خوراکی های خود انتخاب کنیم ابتدا باید نکاتی را مد نظر خود قرار دهیم که در ادامه شما رو با این نکات آشنا خواهیم کرد .

  • قبل از خرید اردوخوری خود ابتدا باید در نظر بگیرید که قرار است چه نوع خوراکی هایی را درون آن ها سرو کنید .
  • اگر خوراکی شما آب دار و یا روغن دار است مانند انواع سس ها بهتر است به سراغ اردوخوری های سرامیکی و چینی بروید که شست و شوی راحت تری دارند .
  • خوراکی های داغ و گرم را درون اردو خوری سرامیکی و چینی سرو کنید .
  • اگر قصد دارید تا انواع خوراکی ها و تنقلات های رنگی و مختلف را درون اردوخوری سرامیکی سفید سرو کنید بهتر است به سراغ اردو خوری های چند خانه ای و یا چند طبقه ای بروید .
  • برای فینگر فود ها پیشنهاد می کنیم تا به سراغ مدل های تخته سرو بروید .
اردوخوری سرامیکی سفید

تزئین میز پذیرایی با اردوخوری سرامیکی سفید

همانطور که پیش تر هم گفتیم اردو خوری ها در طرح و شکل های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارند ، مطمئنا هر میزبانی دلش می خواهد تا بهترین خوراکی ها و تنقلات های مختلف و گوناگون را برای مهمانان خود تهیه کند و قطعا هرچه میهمانان رسمی تر باشند تنقلات های بیشتری وجود دارند ، همین امر موجب بهم ریختگی و شلوغی میز می شود و باعث می شود تا پذیرایی شما جلوه نامناسبی پیدا کند .

در این زمان بهتر است تا از اردو خوری ها استفاده شود تا میز شما از آشفتگی خارج گردد و نظم و ترتیب مشخص تری پیدا کند ، همین امر موجب می شود تا به گونه ای میز شما تزیین شود و ظاهر بسیار مناسب و زیبایی پیدا کند .

اردوخوری سرامیکی سفید
مدل های مختلف اردوخوری سرامیکی سفید کدام است ؟

از مدل های مختلف اردوخوری های سفید می توان به مدل های ماه و ستاره ،چند ضلعی ، تخته سرو های سفید ، اردوخوری های سرامیکی و چوبی و … اشاره کرد .

اردو خوری ها چه کاربردی دارند ؟

شما با استفاده از اردوخوری ها می توانید به صورت مرتب تنقلات ها و خوراکی های خود را بر روی میز بچینید و جلوه بی نظیری به آن ببخشید .

قیمت اردوخوری های سرامیکی سفید چگونه است ؟

اردوخوری های سرامیکی قیمت متوسطی را شامل می شوند اما با این حال اردوخوری های سرامیکی سفید و چوبی قیمت بالاتری دارند .

امتیاز مطلبpost
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *