بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر [ بررسی قیمت 1401 ]

تیر 27, 1400
بلاگ
بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر

بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر کدام است ؟ ، قیمت بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر خوبه ؟ ، گارانتی و خدمات پس از فروش بهترین آب میوه گیری پارس خزر چگونه است د؟ پیش تر در مطلب بهترین مارک آب میوه گیری انواع برند های شناخته شده و با کیفیت را معرفی کردیم که در بین آن ها آب میوه گیری های پارس خزر بسیار مورد توجه قرار گرفتند و سوالات بیشماری راجع به آن ها از ما پرسیده می شد به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در مطلبی به صورت جداگانه آب میوه گیری های پارس خزر و شرایط خرید آن ها را بررسی کنیم .

توصیه می کنم مقالات دیگر مانند پرفروش ترین مارک آب میوه گیری ها و بهترین مارک آب میوه گیری ها که جزو پر طرفدار ترین مقالات ما در مورد اب میوه گیری هاست مطالعه کنید ، به علاوه مطالب دیگری راجع به پارس خزر چون بهترین مدل چای ساز پارس خزر نیز نوشته شده است .

زمان تقریبی مطالعه: 13 دقیقه

بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر

بهترین آب میوه گیری پارس خزر کدام است ؟

در این جا قصد داریم تا چند تا از بهترین آب میوه گیری های پارس خزر را همراه با شرح قابلیت هایشان بررسی کنیم در حقیقت از بین انواع مارک آب میوه گیری هایی که در بازار معرفی شده است ، برندا پارس خزر از محبوبیت بسیار بیشتر برخوردار است به همین دلیل در مورد بهترین آب میوه گیری پارس خزر نیز سوالات زیادی از ما پرسیده می شود که در این مطلب تصمیم گرفتیم تا انواع بهترین مدل های آب میوه گیری پارس خزر را برای شما معرفی و بررسی کنیم . به علاوه آن شما در این مقاله می توانید انواع آب میوه گیری های پارس خزر را بشناسید . اگر در مورد قیمت بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر کنجکاو هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم انتهای مطلب را مطالعه کیند .

بهترین مدل آب میوه گیری پارس خزر سه کاره مدل VitaFruit

این مدل آبمیوه گیری پارس خزر را می توان یکی از بهترین مارک آب میوه گیری در بازار معرفی کرد ،این مدل آب میوه گیری دارای سوئیچ ایمنی بوده است و از مدل آبمیوه گیری های سه کاره پارس خزر به شمار می رود که علاوه بر قابلیت آبمیوه گیری می توان از آن به عنوان آسیاب کن و مخلوط کن هم استفاده کرد . قیمت بهترین مارک آب میوه گیری سه کاره پارس خزر چقدر است ؟ این مدل آب میوه گیری سه کاره پارس خزر دارای محدوده قیمتی به اندازه 2 میلیون تا 2.5 میلیون تومان نیز می باشد .

این نوع آب میوه گیری با توجه به قابلیت هایی که دارد از قیمت متناسبی هم برخوردار می باشد و دارای توان مصرفی به اندازه 450 وات نیز است . این مدل می تواند در هر بار تا مرز 100 گرم مواد را آسیاب کند و صدای بسیار کمی هم دارد . این محصول به صورت دو سرعته بوده است و تقریبا به اندازه 6.3 کیلوگرم نیز وزن دارد .

بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر

بهترین آب میوه گیری پارس خزر مدل 610 پی

این نوع آبمیوه گیری از مدل آب میوه گیری ها سه کاره پارس خزر به شمار می رود که حدود 3.5 کیلوگرم نیز وزن دارد ، این مدل محصول حدود 300 وات توان مصرفی دارد و می تواند در هر استفاده تا 70 گرم مواد غذایی را آسیاب کند و به علاه آن می تواند در هر بار استفاده حدود 1.2 کیلوگرم آب گیری کند . از دیگر بهترین آب میوه گیری پارس خزر می توان به مدل 610 پی نیز اشاره کرد که از محبوبیت بیشماری هم برخوردار است .

جنس تیغه های آن از استیل ضد زنگ و با کیفیت ساخته شده است این مدل آب میوه گیری پارس خزر قابلیت مخلوط کن هم دارد ، خریدارانی که از این محصول استفاده کرده اند آن را به عنوان آب میوه گیری با قابلیت های خوب و قیمت متناسب معرفی کرده اند .

آبمیوه گیری پارس خزر مدل 610 پی

آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر مدل JBG-610P

یکی از پرفروش ترین آبمیوه گیری های پارس خزر این مدل آب میوه گیری می باشد که آن را می توان یکی از بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر به شمار آورد . این مدل آبمیوه گیری هم به صورت سه کاره است و بدنه ای از جنس پلاستیک نیز دارد . با توجه به آزمایشاتی که انجام داده شده است متوجه شدیم این محصول قابلیت آسیاب کردن مواد غذایی تا 75 گرم را دارد و همچنین قابلیت آب گیری 1.2 کیلوگرم میوه در هر بار استفاده را دارد .

توان مصرفی این مدل آبمیوه گیری معادل 300 وات می باشد و مخلوط کن آن دارای پارچی به اندازه 1.2 لیتر بوده است و وزن آن معادل 3.6 کیلوگرم می باشد . قیمت آب میوه گیری پارس خزر سه کاره چقدر است ؟ در مورد این نوع بهترین آب میوه گیری سه کاره پارس خزر باید بیان کنیم که قیمت آن در محدوده 1.5 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان نیز قرار دارد .

بهترین آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P

بهترین آب میوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W

این نوع آبمیوه گیری دارای وزن به اندازه 4.2 کیلوگرم می باشد و از مدل آبمیوه گیری ها تک کار پارس خزر به شمار می رود و دارای بدنه ای از جنس پلاستیک نیز می باشد . این نوع آب میوه گیری توان مصرفی به اندازه 700 وات دارد و از دیگر قابلیت ها و ویژگی های آن می توان به قابلیت میکروسوئیچ ایمنی ، وجود فیلتر و تیغه های استیل ضد زنگ ، عایق کاری دوبل ، قابلیت جمع آوری سیم برق در محفظه مخصوصش ،وجود گواهینامه استاندارد ایمنی و … نیز می باشد . برای اطلاع از قیمت بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

مخزن تفاله این نوع آب میوه گیری حدود 2 لیتر می باشد و مخزن خود آبمیوه گیری هم به اندازه 1 لیتر می باشد . به علاوه آن این نوع آبمیوه گیری را می توان بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر معرفی کرد .

بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر

قیمت بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر چگونه است ؟

در رابطه با قیمت بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر باید بیان کنیم که قیمت آن ها با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارند متفاوت خواهد بود اما به طور میانگین می توان بیان کرد که قیمت آب میوه گیری های پارس خزر بین یک میلیون تومان تا دو میلیون تومان می باشد البته مدل آب میوه گیری هایی با قیمت بالاتر و بیشتر هم وجود دارد اما هدف اصلی پارس خزر بر این بوده است تا محصولاتی را روانه بازار کند که علاوه بر کیفیت خوب از قیمت متناسبی هم برخوردار باشند ، در ادامه بهتر در مورد قیمت بهترین آب میوه گیری پارس خزر نیز صحبت می کنیم .

قیمت آب میوه گیری پارس خزر قدیمی

در رابطه با قیمت آب میوه گیری پارس خزر قدیمی باید بیان کنیم که معمولا مدل آب میوه گیری های قدیمی پارس خزر نسبت به مدل آب میوه گیری های جدیدتر پارس خزر که با امکانات و تجهیزات بالاتر ساخته شده اند ، از قیمت پایین تری برخوردار بوده اند . معمولا مدل آب میوه گیری های قدیمی پارس خزر ، چندان امکانات و قابلیت های بالایی نداشته اند و یا بیشتر آن مدل ها به صورت تک کاره بوده اند به همین دلیل قطعا از قیمت کمتری هم برخوردار بوده اند اما مدل آّ میوه گیری های جدید پارس خزر دارای قیمت های بالاتر بوده است و برای خرید آن ها باید بودجه بالاتری بپردازید .

قیمت آب میوه گیری سه کاره پارس خزر

یکی دیگر ازر سوالاتی که در رابطه با قیمت بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر پرسیده می شود ، راجع به قیمت آب میوه گیری پارس خزر سه کاره بوده است که ما در این مطلب به این موضوع میپردازیم ، معمولا مدل آب میوه گیری های سه کاره پارس خزر عملا قیمت بالاتری داشته است چرا که شما با خرید یک محصول می توانید از سه محصول نیز استفاده کنید ، پس قطعا مدل آب میوه گیری های سه کاره پارس خزر نسبت به آب میوه گیری تک کاره پارس خزر دارای توان مصرفی بالاتر ، گنجایش بهتر ، موتور با کیفیت و ساختار محکم تر و همچنیین قابلیت هیا بیشتر بوده است ،پس قیمت بالاتری نیز دارند .

حال که با قیمت بهترین آب میوه گیری پارس خزر آشنا شدید توصیه می کنیم دیگر بهترین مدل آب میوه گیری های پارس خزر را هم بشناسید . البته درکل باید بیان کنیم که قیمت بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر نسبت به سایر برند های خارجی بالاتر بوده است .

آب میوه گیری پارس خزر مدل Avocado

.ابعاد : ۱۸۰ × ۲۴۰ × ۲۳۵ سانتی‌متر

.وزن : ۴.۵ کیلوگرم

.جنس بدنه : پلاستیک

.توضیحات تیغه : تیغه تمام استیل ضد زنگ

آب میوه گیری پارس خزر مدل JC-700P

.ابعاد : ۲۸۰ × ۱۷۰ × ۲۳۰ سانتی‌متر

.وزن : ۱.۷۶ کیلوگرم

.جنس بدنه : پلاستیک

.طول سیم : ۱.۱ متر

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W

.۳۱۰x۲۱۰x۳۶۰ ابعاد : سانتی‌متر

.کارکرد : تک کاره

.مجهز به پایه ضد لغزش

.جنس تیغه : استیل ضد زنگ

آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P

.ابعاد : طول ۲۲۵- ارتفاع ۲۹۰- عمق ۱۶۰ سانتی‌متر 

.کارکرد : سه کاره

.ظرفیت پارچ مخلوط کن : ۱.۲

.رنگبندی : استیل ، سفید

آب میوه گیری پارس خزر مدل آواکادو

.۲۴۰x۱۸۰x۲۴۰ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۴.۵ کیلوگرم

.جنس بدنه : پلاستیک

.حداکثر توان مصرفی : ۴۵۰

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger

.ابعاد : ۳۱۰ × ۲۱۰ × ۳۸۰ سانتی‌متر

.جنس تیغه : استیل ضد زنگ

.وزن : ۴.۶ کیلوگرم

.دارای حجم ۲ لیتر

آبمیوه گیری پارس خزر مدل VitaFruit

.ابعاد : ۳۲۰ × ۲۲۰ × ۳۳۰ سانتی‌متر

.سایز دهانه ورودی : ۶۰ میلی متر

.کارکرد : سه کاره

.ظرفیت پارچ مخلوط کن : ۱.۵

آبمیوه گیری پارس خزر مدل مانگو

.۲۵۰x۱۷۰x۲۵۰ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۱.۷ کیلوگرم

.حداکثر توان مصرفی : ۳۰۰

.رنگ : سفید

آبمیوه گیری پارس خزر مدل VitaFruit Glass

.۳۲۰x۲۲۰x۳۳۰ ابعاد : سانتی‌متر

.ظرفیت پارچ مخلوط کن : ۱.۵

.کارکرد : سه کاره

.مجهز به پایه ضد لغزش

آبمیوه گیری پارس خزر مدل 610 پی

.۲۰۰x۱۴۰x۲۷۵ ابعاد : سانتی‌متر

.وزن : ۳.۵ کیلوگرم

.قابلیت آب گیری ۱.۲ کیلوگرم هر بار

.حداکثر توان مصرفی : ۳۰۰

ویژگی های آب میوه گیری پارس خزر

برای پاسخ به سوال آب میوه گیری پارس خزر خوبه یا نه و بررسی بهترین آب میوه گیری پارس خزر ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی چند تا از مشخصات و ویژگی های کلی بهترین مارک آب میوه گیری پازس خزر نیز بپردازیم .

  1. آب میوه گیری های پارس خر از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و با بهترین متریال ها ساخته می شوند .
  2. مدل آب میوه گیری های پارس خزر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.
  3. قیمت آب میوه گیری های پارس خزر نسبت به دیگر برند های خارجی متناسب تر می باشد .
  4. پارس خزر با وجود نمایندگی هایی که در ایران دارد به راحتی می توان محصولات اصل پارس خزر را از آن خریداری کرد .
  5. استفاده از آبمیوه گیری های پارس خزر بسیار راحت است .
  6. مدل آبمیوه گیری های پارس خزر از تنوع خوبی برخوردار هستند .
بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر

گارانتی و خدمات پس از فروش آب میوه گیری پارس خزر

در پاسخ به سوال آیا آب میوه گیری پارس خزر خوبه یا نه بررسی گارانتی و ضمانت آب میوه گیری پارس خزر می تواند یکی از مهم ترین نکاتی باشد که باید بررسی شود . خوشبختانه برند پارسی خزر برندی است که در زمینه ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار عالی عمل می کند . پارس خزر محصولات خود را همراه با گارانتی 24ماهه روانه بازار می کند و به علاوه آن تا حدود ده سال می تواند خدمات پس از فروش خود ارائه دهد که حالا این مدت زمان خدمات پس از فروش برای هر محصول می تواند متفاوت باشد .

بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر

آب میوه گیری پارس خزر ساخت کجاست ؟

بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر ساخت کدام کشور است ؟ پارس خزر یکی برند ایرانی می باشد که در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی برقی نیز فعالیت می کند . البته برند پارس خزر برند های زیر مجموعه دیگری هم دارد که محصولات کوچک تر لوازم خانگی و آشپزخانه را تولید می کند . پارس خزر از سال 1347 با نام پارس توشیبا تاسیس شد که در سال 1361 آن را به نام پارس خزر تغییر داده اند ، در انتها در رابطه با این سوال که آب میوه گیری پارس خزر ساخت کجاست باید بگوییم که ساخت کشور ایران می باشد .

آبمیوه گیری تکنو مدل Te-314

.  وزن : ۳۸۰۰ گرم

. کارکرد : چهار کاره

. نوع آبمیوه گیری : برقی

. قابلیت‌ها : تنظیم سرعت

آب میوه گیری تکنو مدل Te-219

. امکانات ظاهری :پایه ضد لغزش

. قابلیت‌ها :سوئیچ ایمنی

. ابعاد : ۲۰۰ × ۳۰۰ × ۴۰۰ سانتی‌متر

. طول سیم : ۱.۲ سانتی متر

آبمیوه گیری تکنو مدل Te-312


. امکانات : دستگیره، فیلتر، نمایشگر

. امکانات ظاهری : پایه ضد لغزش

. قابلیت‌ها : تنظیم سرعت

. ابعاد : ۱۶x۲۵x۳۹ سانتی‌متر

آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802

. امکانات : نمایشگر

. امکانات ظاهری :  پایه ضد لغزش

. ابعاد : ۴۴۰x۲۳۰x۳۹۰ سانتی‌متر

. جنس تیغه (صافی) : استیل ضدزنگ

آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800

. ابعاد : ۳۹۰x۲۳۰x۴۴۰ سانتی‌متر

. جنس بدنه : استیل ضدزنگ

. طول سیم : ۱.۱ سانتی متر

.  قطر دهانه ورودی: ۸۵ میلی‌متر

آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600

. امکانات ظاهری : پایه ضد لغزش

. ابعاد : ۲۶۰x۱۷۰x۳۳۰ سانتی‌متر

. حداکثر توان مصرفی : ۶۰۰

.

آب میوه گیری کنوود مدل JEP02

. امکانات ظاهری : پایه ضد لغزش

. ابعاد : ۲۹۰x۱۷۸x۴۰۰ سانتی‌متر

. حداکثر توان مصرفی : ۸۰۰

. جنس بدنه : پلاستیک

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02

. ابعاد : ۲۲ × ۳۴ × ۴۱ سانتی‌متر

. امکانات ظاهری : پایه ضد لغزش

. امکانات ضد فرسودگی : سیستم ضد چکه

. کارکرد : تک کاره

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS

. امکانات ظاهری : پایه ضد لغزش

. قابلیت‌ها : تنظیم سرعت

. ابعاد : ۲۶۰ × ۱۵۰ × ۲۱۰ سانتی‌متر

. حداکثر توان مصرفی :۷۰۰

آبمیوه گیری کنوود مدل JE680

. ابعاد : ۲۲۰ × ۳۴۰ × ۴۱۰ سانتی‌متر

. جنس بدنه : پلاستیک

. حداکثر توان مصرفی : ۷۰۰

. دارای محفظه جمع آوری سیم برق

قیمت بهترین مارک آب میوه گیری سه کاره پارس خزر چطوره ؟

در رابطه با انتخاب بهترین آب میوه گیری سه کاره پارس خزر ما انواع محصولات پارس خزر را در اینجا با ویژگی هایشان بررسی کرده ایم که به راحتی می توانید مطابق با نیاز خود بهترین آبمیوه گیری سه کاره پاناسونیک را خریداری کنیم و قیمت آن ها نسبت به مدل های تک کاره گران تر که در این جا چند تا از بهترین مدل آب میوه گیری پارس خزر سه کاره را همراه با قیمت معرفی کرده ایم .

پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری ایرانی کدام است ؟

از پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری ایرانی می توان به برند پارس خزر نیز اشاره کرد که انواع آبمیوه گیری ها را با تنوع و کیفیت خوبی و به خصوص قیمت مناسب روانه بازار می کند .

آب میوه گیری پارس خزر خوبه بخرم ؟

با توجه به بررسی هایی که راجع به کیفیت و گارانتی و خدمات آب میوه گیری های پارس خزر داشته ایم می توانیم بیان کنیم که آب میوه گیری های پارس خزر از کیفیت خوبی برخوردار هستند .

4.4/5 - (47 امتیاز)
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *